Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

POV: Ušao si u Prokop sa strane Autoputa


Ovo je jedan od najbizarnijih prilaza kojim sam prošao na nekoj Glavnoj Železničkoj stanici u nekom velikom Gradu.
Iako ovo jeste privremeno rešenje, bizarno izgleda. 😃
 
Квалитет изградње је лош, и то се могло приметити и на мањим станицама. Отпадајуће плочице, бетон који се ломи под корацима. А то је само оно што се може видети. За Прокоп се не може ни утврдити колико су украли јер су трампили грађевинско земљиште.
 
Verovatnjije ce se baviti novim ugovorenim poslovima nego da poprave "zavrseni projekt". Problem je itekako sto se stanica otvarala pre nego sto je gotova. Severna fasada nije ni u najavi, kamoli kvalitetan projekt. Sta reci za ovakav pristup zeleznice takvom objektu. Posle katastrofe sa nadstesnicom po 101 novom projektu na Prokopu nomologizacije izmedu potrebama zeleznica, grada i drzave nije uskladeno. Najvise profitira eto privatink. Veceras putujem u Diseldorf sa presedanjem u Frankfurt Flughafen i Keln Hauptbahnhof. Radujem se u napred i ako putujem noci, to mi se nece desiti po srpskim prugama na zalost.
 
470583335_10221547991047831_6067997023177476237_n - Copy.jpg
470583335_10221547991047831_6067997023177476237_n - Copy - Copy.jpg

470583335_10221547991047831_6067997023177476237_n.jpg
 
Neke utiske sa tri zeleznicke stanice u mrezi DB: Diseldorf i Frankfurt Flughafen. Diseldorf je slicni tip Zeleznicke Stanice Novi Beograd, a Frankfurt Flughafen Prokopu.
U Diseldorf je ceo deo retaila skoncentrisan u podhodnicima ispod stanice slicno kao u Kelnu. Frankfurt Flughaven ima dve retail prostore na oba kraje hola slicno Beogradu samo da se nalaze tu gde je u Prokopu hodnik sa konvejerima i liftofima. Liftovi i konvejeri su u glavnom holu. Oba resenja u Diseldorfu i Frankfurtu su bolje nego sto imamo da vidimo po obe stanice u Beogradu.
IMG_20241216_030707.jpg
IMG_20241216_030638.jpg
IMG_20241216_030623.jpg
IMG_20241216_023700.jpg

IMG_20241216_021838.jpg
IMG_20241216_145606.jpg
IMG_20241216_145450.jpg
IMG_20241216_134709.jpg
IMG_20241216_134645.jpg
 
Изменама буџета града Београда због пројекта ЕХПО 2027 средства за изградњу приступних саобраћајница у следеће две године износе 0 динара, 2027. 1,4 милијарда.
 
Ekspo paravan za ukidanje sajma, a moci ce i da sluzi kao logor ako opet bude neki rat, kao i onaj 41. Milijarde za licne dzepove i finansiranje clanova jugoslovenske udbe koji nemaju prihode pa zive od reketa po drzavi i ovakvog pranja drzavnih ukradenih para.
 

Oва фотка говори више од речи. Са леве стране видимо табле Железнице Србије и Инфре ЖС. Кровна организација (Железнице Србије) је таваница која се обрушава, а три кофе су три ћерке предузећа која покушавају да задрже воду, али не успевају. Не може сликовитије.
 
Oва фотка говори више од речи. Са леве стране видимо табле Железнице Србије и Инфре ЖС. Кровна организација (Железнице Србије) је таваница која се обрушава, а три кофе су три ћерке предузећа која покушавају да задрже воду, али не успевају. Не може сликовитије.
Kakva krovna organizacija? Preduzeće Železnice Srbije nije nikakva krovna organizacija. To preduzeće de fakto ne postoji i ne bavio se nikakvnim bitnim stvarima.
 
Изменама буџета града Београда због пројекта ЕХПО 2027 средства за изградњу приступних саобраћајница у следеће две године износе 0 динара, 2027. 1,4 милијарда.
Можда држава буде инвеститор.
 
Kakva krovna organizacija? Preduzeće Železnice Srbije nije nikakva krovna organizacija. To preduzeće de fakto ne postoji i ne bavio se nikakvnim bitnim stvarima.

Dobro, što bukvalno shvataš? Tri preduzeća su nastala iz Železnica Srbije. Tako i ovde, voda koja curi iz bušne tavanice (ŽS), preliva u tri kofe (IŽS, SV i SKG).
 
Dobro, što bukvalno shvataš? Tri preduzeća su nastala iz Železnica Srbije. Tako i ovde, voda koja curi iz bušne tavanice (ŽS), preliva u tri kofe (IŽS, SV i SKG).
Bukvalno shvatam jer je tako napisano. Komentarisao sam isključivo ono što je napisano, a napisano je na netačan način.
 
Vrh