Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Samo da dodam, država će plaćati rentu za firme i institucije, a ta ista država je nasledila prostore kompletne jugoslovenske administracije. Dakle, više nego dovoljno prostora za šta god poželiš.

Inače, Dunav je deo velike krađe državne imovine i njihova zgrada je prodata pre dve godine, da bi sad zakupljuvali tuđi prostor.
Drzava se mora opljackati na svaki nacin, po svaku cenu™
 
Озбиљне компаније најчешће не желе да се баве некретнинама ако им то није кор-бизнис.

Мени је чуднија информација да Телеком купује зграду на Прокопу - да остаје без некретнина у власништву, то би било уобичајено у пословном свету.

Telekom ne kupuje, zakupljuje kao i svi ostali. A ideja da firma ne treba da poseduje zgradu u kojoj posluje je ekonomski neopravdana za kompaniju, ali sjajna za investitore koji su istovremeno i vlasnici prostora koji se izdaje i deoničari firme koja zakupljuje. Sjajna ideja novih kapitalista neregulisanog kapitalizma. Računica za samu firmu je izrazito negativna jer je cena poslovnih prostora jako visoka, ali akcionari su našli još jedan način da iscede sve pare. I posle se ljudi pitaju zašto sad firme posluju sa manjim profilima...

Naravno, to je situacija najviše u Americi, kod nas se isto radi zbog krađe, samo ne od zaposlenih, nego od svih građana.
 
Озбиљне компаније најчешће не желе да се баве некретнинама ако им то није кор-бизнис.

Мени је чуднија информација да Телеком купује зграду на Прокопу - да остаје без некретнина у власништву, то би било уобичајено у пословном свету.
Telekom prodao stubove za antene i onda ih uzeo u zakup od kupca, tako da definitivno prate trend.
 
Каква мега глупа идеја и самостално називање омче око врата. Сва информација је у рукама Енглеза сада. У случају сукоба, шта мислите колико дуго ће радити мобилни телефони?
 
Dakle da rezimirano:
- Nemamo pare za Prokop, 12miliona e, daj da uzemo jpp.
- Gruja hoće, hpože da gardi i njegove poslovne zgrade, ali i da mu date zamljište na Nbg
-Može!
-Mogao bi i Telekom da kupi vrlo povoljno jedu celu zgradu (recimo samo 12miliona), a u ostale zgrade da se usele državne firme poput Berze i da plaćaju zakup Gruji
- Kakva fenomenalna ideeja, čoveče! Eto uštedesmo tih 12 miliona

isti ljudi u drugoj priči
- ej imamo ideju za stadion u pripizdini, za samo 150mil e, sta mislis?
- jel ti ja ličim na neku sirotinju, jel ti to mene vređaš? Hoću, bre, stadion od 900miliona! i pošto je u pripizdini, onda mi dovedi i prugu do tamo i za to daj 350mil. Nego sad kad razmislim, malo je glupo da bude usamljen stadion u pripizfini?
- pa jeste malo glupo
- onda daj tamo izgradi mi i novi sajam, ovde nam samo smeta, ma evo ti 17 milijardi! Jel dovoljno?
- Snaćiću se nakako...
 
Штампаних долара. Безвредних папирића. А покољења у робље. Али зато се гради! Свецки
 
Stanje na peronima u Prokopu je sve gore, a možda je ovako uvek bilo?
Hajde da stavimo po strani prokišnjavanje, ili barem da pokušamo, ali prljavština je strašna, tu niko skora nije izašao da počisti peron.

20240522_162136.JPG


Ne može da se prođe do perona!!!
20240522_162643.JPG


20240522_162753.JPG
 
Telekom ne kupuje, zakupljuje kao i svi ostali. A ideja da firma ne treba da poseduje zgradu u kojoj posluje je ekonomski neopravdana za kompaniju, ali sjajna za investitore koji su istovremeno i vlasnici prostora koji se izdaje i deoničari firme koja zakupljuje. Sjajna ideja novih kapitalista neregulisanog kapitalizma. Računica za samu firmu je izrazito negativna jer je cena poslovnih prostora jako visoka, ali akcionari su našli još jedan način da iscede sve pare. I posle se ljudi pitaju zašto sad firme posluju sa manjim profilima...

Naravno, to je situacija najviše u Americi, kod nas se isto radi zbog krađe, samo ne od zaposlenih, nego od svih građana.
Ја сам чуо да - купује. Извор је исти који ми је рекао да је Делта купила Радисон а продала Холидеј ин и Белекспо, што се испоставило као тачно - заправо, то је организатор једног значајног догађаја посвећеног некретнинама и у том свету је скроз - али не гарантујем, свако може да погреши.

И није баш тако за зграде, то је бизнис ко и сваки други и захтева неко знање и организацију, а питање да ли фирме које се не баве тиме могу да све то усвоје, и колико то кошта.
 
To bi bilo iznenađenje, mnogo više može da se uzme na iznajmljivanju kao što su prvobitno najavili, ali ko zna šta se u pozadini dešava.

Što se tiče "property managementa" nikakva nauka. Tako i sve velike firme i kad se ne bave ITjem imaju svoj IT department iako nema veze sa njihovom delatnošću. Probali su i tu da uglave third-party održavanje što se pokazalo kao katastrofalno. Čini mi se da je najviše to gurao Blackrock jer su imali lep udeo u IBMu, ali i gomili drugih velikih firmi. Onda su pritiskali da sve u vezi sa ITjem pređe na IBM, a firme otpuste svoje ITjevce. Međutim, što zbog praktičnih razloga, što zbog para, a najviše zbog toga što je IBM angažovao Indije za ovo, ceo poduhvat je propao.
 
Juče nedelja, gužva na šalterima za prodaju karata kao i na automatima za kupovinu karata kojih ima tačno 2 (dva). Nije mi jasno zašto ne dodaju još nekoliko, ljudi očigledno koriste iste.
Stanje u toaletima i generalno čistoća na stanici je kriminalna. Možemo mi da napravimo novo i najbolja ali sa našim održavanje sve ćemo brzo da upropastimo.
Da ne bude samo da mračim, Soko do Novog Sada, sve tačno na vreme, voz pun, sve proteklo odlično.
20240526_124152.jpg
20240526_124149.jpg


Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 
Juče nedelja, gužva na šalterima za prodaju karata kao i na automatima za kupovinu karata kojih ima tačno 2 (dva). Nije mi jasno zašto ne dodaju još nekoliko, ljudi očigledno koriste iste.
Stanje u toaletima i generalno čistoća na stanici je kriminalna. Možemo mi da napravimo novo i najbolja ali sa našim održavanje sve ćemo brzo da upropastimo.
Da ne bude samo da mračim, Soko do Novog Sada, sve tačno na vreme, voz pun, sve proteklo odlično. Pogledajte prilog 199643Pogledajte prilog 199644

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Ni sapuna nema, neke slavine ni ne rade. Sve je puno zemlje i peska u WC-u zbog gradilišta pretpostavljam.
 
Juče nedelja, gužva na šalterima za prodaju karata kao i na automatima za kupovinu karata kojih ima tačno 2 (dva). Nije mi jasno zašto ne dodaju još nekoliko, ljudi očigledno koriste iste.
Stanje u toaletima i generalno čistoća na stanici je kriminalna. Možemo mi da napravimo novo i najbolja ali sa našim održavanje sve ćemo brzo da upropastimo.
Da ne bude samo da mračim, Soko do Novog Sada, sve tačno na vreme, voz pun, sve proteklo odlično. Pogledajte prilog 199643Pogledajte prilog 199644

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Што не узимају апликацију па тамо купује карте?
 
Čemu postavljanje aparata uopšte ako treba da se insistira na korišćenju aplikacije?
 
Ja svuda gde sam bio po svetu (barem u razvijenom delu) kad imaš ovakve aparate obično ih bude 4-5 (često toliko na više mesta po stanici), za jednu glavnu stanicu staviti samo 2 je stvarno smešno. Šta bi tek bilo i da imamo normalne redovne linije ka ostalim gradovima Srbije (a ne samo NS) i više međunarodnih, pa sa ovim kapacitetima bi bili u kolapsu.
 
Juče nedelja, gužva na šalterima za prodaju karata kao i na automatima za kupovinu karata kojih ima tačno 2 (dva). Nije mi jasno zašto ne dodaju još nekoliko, ljudi očigledno koriste iste.
Stanje u toaletima i generalno čistoća na stanici je kriminalna. Možemo mi da napravimo novo i najbolja ali sa našim održavanje sve ćemo brzo da upropastimo.
Da ne bude samo da mračim, Soko do Novog Sada, sve tačno na vreme, voz pun, sve proteklo odlično. Pogledajte prilog 199643Pogledajte prilog 199644

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
A kako bi tek izgledalo da je 20 puta veći broj putnika? Gore od Indije.
 
Што не узимају апликацију па тамо купује карте?
Slažem se da bi i ta mogućnost morala da se reklamira, pogotovo bi to bilo pametno uraditi na nekom vidljivom mestu iz reda za automat ili šalter. Opet, to nije razlog da se ne stavi još automata kada za njima očigledno ima potrebe. Dati ljudima što više mogućnosti pa će svaki izabrati optimalnu za sebe i rezultirati eliminisanjem gužvi.
 
Da, i meni nije jasno zašto ne nalepe obaveštenja o aplikaciji i insistiraju na tome. Čemu čekanje na aparatu kada sve mogu da urade na telefonu brže i lakše?
Не може све преко апликације. Преко апликације може само основно - карта у једном смеру и повратна карта. Резервација, доплата за воз вишег тарифског ранга, групна карта и слично може само на шалтеру.
Плаката "Путуј паметно" (слоган апликације) има по возовима и станицама, али не знам да ли баш стоје поред шалтера. Ја знам људе који знају за апликацију и куповину преко сајта, али свесно не желе да их користе.
 
U praksi gro ljudi plaća u kešu i stvaraju se gužve na šalterima. Pod hitno moraju da povećaju broj radnika ili da nabave automate koji primaju keš. Do sad nijednom nisam video da rade svi šalteri.

Pored toga, iz nepoznatog razloga karte za Crnu Goru nije moguće uzeti na automatu i aplikaciji. A i radnici dosta slabo razumeju i razlikuju koncepte kao što su spavaća kola i kušet na primer, nisu sigurni koliki i koji su popusti, pravila oko prevoza automobila itd.
 
Vrh