Običan građanin/turista ne zna red vožnje niti treba da misli o tome, osim o taktu, mada je i to upitno.
Nijedna linija u Beogradu ne može poštovati red vožnje, pogotovo ne unutrašnji krug koji kruženjem pored Galerije ima 4 dodatna semafora.
A redovno u špicu ovako izgleda saobraćajnica u BNV-u:
A kada na to dodamo Nemanjinu jasno je da bilo kakav RV pada u vodu, možda tebi ispred kuće na vreme polazi bus, jer je to početna stanica, ali nekome na Slaviji nije tako.
Zato je 36ca ništa više nego Prokopovska 2jka, korisna ako je uhvatiš, ali ništa više od toga. Da postane nosilac ne može, upravo zbog svoje trase.
U Našem narodu je nepopularna vožnja autobusom do stanice, a kamoli vožnja sa 2 presedanja (bus -> bus -> voz)
Za jednog turistu sa Trga Republike je jednostavnije i sigurnije da uđe odmah u 41 i mirne glave direktno dođe do stanice bez ikakvog presedanja, može i kod pošte ući, jer tamo kao bonus prolazi i 40.
Ne razmišljate da 36 može da izbije ispred 31 kod Hrama, a to znači da će u špicu sledeća 36 doći za cca 30 minuta, to je propušten voz.
Gledam moju majku/drugaricu/devojku, ne poznaju dovoljno dobro prevoz, za njih su to španska sela presedanja, a možete da mislite kako bi to tek turisti izgledalo, a nema najave u busevima ništa, do juče nismo imali ni Google Transit..
Uostalom dokaz moje teze, jeste i uvek puna stanica trolejbusa kod Prokopa, iako je podosta udaljena od Stanične zgrade.
Ne sporim postojanje 36, ali forsiranje nje je isto kao i forsiranje 2jke dok je Glavna radila.
Oni koji su ukinuli Glavnu, trebali su da isporuče isti kvalitet prevoza iz SA i na Prokopu, u protivnom nisu ni smeli da diraju išta, nažalost ovde neke stvari prolaze kako prolaze.
Eto ni od te 3. Linije nema ništa preko Prokopa.