Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Nije problem što je besplatan, nego što infra nema svoje zaposlene za održavanje prostorija, a tender za čišćenje prostorija im pada već nekoliko puta.
Ranije je firma imala svoje obezbeđenje, čistače, vodoinstalatere, zidare, stolare itd. i mogli su brzo samostalno da reše sve tekuće probleme održavanja. Danas očigledno nemaju ni odgovorno lice koje brine o stanju objekata, iako je meni potpuno logično da to bude šef stanice.
 
IMG-6e3ddbb845896c21ed5767ddba2a0b3b-V.jpg
 
Infra nema taj profil radnika kao ni mnogi drugi mnogo bitniji državni sistemi. Zdravstvo je ostalo bez 70% zaposlenih na poslovima održavanja. Koliko god železnica bila bitna malo reealnosti ne bi bilo na odmet. Niko živ neće da se prijavi na konkurse za radnike na odžavanju. Od prljavog WC na stanici niko neće umreti od intrahospitalne infekcije verovatno hoće. Država kada je otpuštala i gasila radna mesta ( nije bilo za vreme ove nakaradne vlasti ) razmišljala je kako će to da reši super organizovani privatni sektor. E sad taj privatnik lupa cenu koju finansije firme jednostavno ne mogu da pokruju, a novih zaposlenih nema jer sada niko neće da radi za minimalac. Zato je stanica prljava, u bolnicama otpada malter za zidova, sud čuvaju privatana obezbeđenja. Prosto. Nije mi jasno samo čemu čuđenje.
 
Реч проширење би могла на то да се односи на додатак прва два колосека. Реконструкција, вероватно на унапређење неких постојећих скретница или додавање нових како би се добио пун потенцијал од проширења?
 
Реч проширење би могла на то да се односи на додатак прва два колосека. Реконструкција, вероватно на унапређење неких постојећих скретница или додавање нових како би се добио пун потенцијал од проширења?
Joliko znam rekonstruiše se sve ispod kote 105
 
Joliko znam rekonstruiše se sve ispod kote 105

Au brate...stanica nije ni završena, a već se rekonstruiše...:ROFLMAO:

Mada jeste da peroni deluju užasno, ali to je više zbog neodržavanja, nego što je zbog stanja. Bio bih najsrećniji kad bi uklonili nesrećne travelatore u jednom smeru i stavili pokretne stepenice u dva smera, pošto se eksperiment sa odvojenim ulaznim i izlaznim prostorom pokazao kao fijasko. Bolje bi bilo da ta dva prostora organizuju kao A i B, odnosno da podele koloseke na dve sekcije, te da je svaki polazak/dolazak obeležen sa kolosek 1A, 1B itd. te putnik da zna na koju stranu da ide.
 
Неће стављати украсне тарабе на пословну зграду?
 
Нека у процес реконструкције урачунају и фасаду по оригиналном решењу. Далеко боље изгледа.
 
Vidi se na snimku iznad da ih već postavljaju na prvoj poslovnoj zgradi koja se privodi kraju.
 
Ne znam, nisam saznao ništa više od onoga što se vidi na fotografiji. Niko od komšija ne zna šta se tačno desilo, a ja nisam naleteo na radnike.
 
Beograd put izvodi radove, a glasina koju sam čuo je to da su huligani izgurali valjak nizbrdo (prethodno je već bio parkiran uz samu ivicu). Ovo je nepotvrđeno, jedino što mogu da potvrdim je to da radnici dolaze neredovno, npr. danas su tu ali uglavnom budu od 7 do nekih 12-1 i onda odu, a juče i prekjuče ih nije bilo.
 
Vrh