Ja ne znam zašto nisu iskoristili postojeće rešenje iz pothodnika - rampe.Meni lično ovi travelatori izgledaju kao neko polurešenje, poluproizvod.
Posto lift vec postoji sto onda nisu postavljeni dvosmerni eksalatori?Проблем је што су у изворном пројекту планирани ескалатори, који имају већи нагиб и самим тим су краћи. Сада је то измењено и одабрано решење са травелаторима, који су дужи таман толико да долазе између стубова на перону. А како је перон закривљен, први успева да прође између стубова, али би други ударао тачно у стуб. На горњем отвору постоји места за два или ескалатора или травелатора, проблем је доњи део односно ситуација на самом перону.
Биле су, качен је попречни пресек станице на овој теми по тој варијанти пројекта више пута током година. Нисам при свом компу ових дана, молио бих да неко други окачи ако му је при руци. Мада, колико је варијанти пројекта било за Прокоп, не бих никоме узео за зло што их не зна све.Nisu planirane stepenice jer je rupa na samom peronu za donji deo mehanizma već postojala i nju su do pola zatrpali kada su postavljali trake.
Takođe, zakrivljenje između dva susedna para stubova teško da je toliko veliko, a opet i nemoguće da su promašili kad su pravili projekat.
Čak i da uzmemo da postoji zakrivljenje, traka može da se napravi da prati zakrivljenje, samo je skuplje.
Pokretne trake tj travelatori su u Srbiji praktičnije rešenje, jer liftovi se vro često pokvare, traže održavanje, a travelatori čak i pokvareni mogu da imaju ulogu pešačke rampe. projekat je svakako morao na reviziju, jer ništa nije urađeno kako je prvobitno i planirano.Биле су, качен је попречни пресек станице на овој теми по тој варијанти пројекта више пута током година. Нисам при свом компу ових дана, молио бих да неко други окачи ако му је при руци. Мада, колико је варијанти пројекта било за Прокоп, не бих никоме узео за зло што их не зна све.
Углавном, изворни пројекат је уклапан тако да дужина ескалатора стане ПРЕ стубова а тачно иза улаза у потходник, у чему су фигурисали позиција стубова, улаз у потходник и горњи исек. А исечена рупа у бетону за траке је дошла касније и није била у пределу између стубова, већ пре њих. Додуше, ово варира и за сваки перон и позицију, јер је закривљење другачије, тако да је тешко ту дискутовати.
Друго - закривљење јесте стварно толико, ево приложићу и слику где се види да је горњи део скроз на десној страни отвора из ове перспективе, а да травелатор упркос томе се приближио левом стубу на такав начин да нема места за други. Уз напомену да на горњем делу у самом врху постоји места за два. Ко не верује, нек узме метар и иде да измери, као што су неки форумаши већ радили (нпр. Игор). За онај ван зграде где се излази директно на улицу не гарантујем, он је накнадно прављен, али ови у оквиру зграде имају места за два.
Pogledajte prilog 195757
Треће кажеш немогуће да су промашили кад су правили пројекат. У овом случају најновијег пројекта (Грујиног) нису промашили, схватили су одмах да не могу дупли травелатори и одлучили се за једносмерно решење. Е сад што им је травелатор био толико тврд услов, уместо да одаберу ескалаторе, то не знам. А иначе живиш у Србији где је све могуће, ено рупе за лифтове су морали накнадно да секу у бетону и да их уграђују јер нису предвидели на време, и штошта још нешто.
Било како било, џабе се ми овде расправљамо, суштина је да је неко нешто врло озбиљно омануо у планирању и да ми сада плаћамо цену.
Oво решење да трака прати закривљење што си предложио би била најбоља ствар у овој ситуацији.
Pa sto ne uze sve to za te pare da se obogatis???Можемо претпоставити да се ради о лепој уштеди за Грујана.
Јбг, ипак је добио две парцеле за чак 15 уместо тржишних 80 милиона евра.
Pa sto ne uze sve to za te pare da se obogatis???
I ko je "procenio" 15 i 80 mil.? Kada? Odakle? Pitam se... sto se to ranije nije zavrsilo ako je to toliko dobra zarada??? Niko nije smeo/zeleo/hteo?
Možda im je samo bilo potrebno da neko stavi na papir i preda šta je sve potrebno dodatno uraditi na stanici i oko nje.Oooo jesmo li dočekali konačno.
Trebalo im je skoro 6 meseci da se sete Glavne železničke stanice.
Linija 600 još uvek nema ugrađen GPS sistem, 38L je bila u suprotnom smeru, a 34 verovatno još uvek nije krenuo iz Pere Velimirovića.Jedna linija na ekranu. Ima li negde stanica za gradski autobuski prevoz na glavnoj železničkoj stanici samo sa jednom linijom?
Станична дворана - исувише је помпезно. Реч за колодвор, заправо, немамо; железнички језик нам је неразвијен и настајао је крајем 19. века преузимањемк термина, углавном из хрватског. И генерално нам је језик неразвијен.
Хол сви користимо и у реду је.