Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Nadrealno stvarno! jos da imaju ekipu i masinu u okviru firme koja izradjuje ove table za sve stanice...

Taman mogu lepo da se ugrade za masinu
 
Stavr ukusa, ali MENI ove nove table su super. I treba da se velikim slovima napise gde su odlasci a gde dolasci (kuda se ne ide iz stanicne zgrade do perona). Samo nama treba mnogo vremena da se naucimo. I dan danas imas ljude koji izgleda ne znaju da citaju *ili jos gore NE ZELE da citaju) nego idu ko ovce.

P.S. Ne svidja mmi se kada se samo pljuje sta god da se napravi. Jel ima neka pohvala? Verujem da mnoge stvari su mogle drugacije, sigurno i bolje, ali ste mnogo brzo zaboravili kako je sve ovo izgledalo pre samo godinu dana. Na Prokopu, kada dodjes vozom, nisi znao gde si dosao, gde da krenes, kako da izadjes, a jos gore je bilo kada dodjes tamo i treba da dodjes do voza. Sada, makar izgleda kao nekakava zeleznicka stanica. Da li mi se nesto svidja ili ne - stvar ukusa.
Ljudi, neka nam je sa srecom sve sto se gradi. Daj Boze da se jos vise gradi i neka svaka nova gradjevina bude sve bolja i kvalitetnija.

Srecno nam bilo!
 
Stavr ukusa, ali MENI ove nove table su super. I treba da se velikim slovima napise gde su odlasci a gde dolasci (kuda se ne ide iz stanicne zgrade do perona). Samo nama treba mnogo vremena da se naucimo. I dan danas imas ljude koji izgleda ne znaju da citaju *ili jos gore NE ZELE da citaju) nego idu ko ovce.

P.S. Ne svidja mmi se kada se samo pljuje sta god da se napravi. Jel ima neka pohvala? Verujem da mnoge stvari su mogle drugacije, sigurno i bolje, ali ste mnogo brzo zaboravili kako je sve ovo izgledalo pre samo godinu dana. Na Prokopu, kada dodjes vozom, nisi znao gde si dosao, gde da krenes, kako da izadjes, a jos gore je bilo kada dodjes tamo i treba da dodjes do voza. Sada, makar izgleda kao nekakava zeleznicka stanica. Da li mi se nesto svidja ili ne - stvar ukusa.
Ljudi, neka nam je sa srecom sve sto se gradi. Daj Boze da se jos vise gradi i neka svaka nova gradjevina bude sve bolja i kvalitetnija.

Srecno nam bilo!
Nije pljuvanje nego kritika, velika je razlika između te dve stvari.

Kritikujem da infrastruktura železnica srbije luta bez ikakvog grafičkog koncepta nastupa, pa čak i bez konceptra se dešava da na ćirilici tekst bude ceo u velikim slovima, dok je engleski deo teksta napisan "normalno". Pa onda se primenjuju neka grafička rešenja koja ozbiljna preduzeća ne bi dozvolila.

Pogledaj samo železnice u Rusiji, Mađarskoj, Austriji, Švajcarskoj itd. tamo je do tančina definisano kako trebaju da izgledaju znakovi, kako se komunicira itd. Sa završetkom ove faze Prokopa propuštena je šansa da se nešto slično uradi i u Srbiji, čak naprotiv nastavja se sa polurešenjima.

Ali koga to interesuje, u današnjoj Srbiji je bitno samo da se "gradi" po svako cenu a svaka misao koja nije u narativu mejnstrima se smatra "hejtom", "pljuvanjem" itd.
 
Да ли је добро што су постављене коначно било какве табле са само тричавих 6 месеци кашњења? Јесте.

Да ли је графички дизајн незаслужан пролазне оцене у средњој графичкој? Јесте.

Чекали смо шест месеци за ово смеће где нису умели ни да подесе фонт и још треба да величамо инфру због тога што је поставила најобичнију таблу? Неће да може.

Заслужују сваки делић критике.
 
Власт и званично одустала од трансверзале - нека, биће још више шкргутања зуба кад се врати
 
Na sastanku sa predsednikom opštine Vidovićem, stanari Maleškog brda su obavešteni da se nije odustalo od transferzale i da ko nije dobio papire za eksproprijaciju, da će ih dobiti uskoro. Jedan od stanara Gučevske je spominjao i da se već par godina sudi oko naknade za eksproprijaciju.​
 
Da li će sad kad su rotirali dolaske i odlaske vozovi napokon početi da staju na odgovarajućoj polovini perona?

Nije neka nauka, već se tako radi u svetu, stane kod dolazaka, istovari putnike, pomeri se na odlaske. Takođe, prolazni vozovi bi mogli da staju na sredini.

Na peronima fale znaci za smer kretanja ka izlazu.
 
Da li će sad kad su rotirali dolaske i odlaske vozovi napokon početi da staju na odgovarajućoj polovini perona?

Nije neka nauka, već se tako radi u svetu, stane kod dolazaka, istovari putnike, pomeri se na odlaske. Takođe, prolazni vozovi bi mogli da staju na sredini.

Na peronima fale znaci za smer kretanja ka izlazu.
ima i još jednostavnije rešenje, potpuno ukinuti dolaske i odlaske koji nisu nimalo u duhu evropske železničke kulture.
 
Ne može jer ide po jedna traka, da su stavljene dve kako je trebalo, moglo bi.
 
Поглед плаче за метро надвожњаком по дијагонали будући улаз у Прокоп са аутопута - ови кућерци изнад саобраћајнице која води од петље Хитна помоћ до болничког круга УКЦС.
Misliš da ide nadvožnjak i preko južne pristupne saobraćajnice?
 
Konačno su postavili oznake , dobro je da nisu švrljali sa estetikom , izgleda pristojno i vrlo mi se dopada što je jasno i za strance

Promenili su i strane dolazaka i odlazaka, sa desne strane su odlasci a sa leve odlasci
1000002346.jpg

1000002347.jpg

1000002350.jpg

1000002352.jpg

1000002354.jpg

Malo in se odlepio deveti kolosek XD
1000002357.jpg

1000002358.jpg

Nije mi jasno zašto ove klupe ne postave već, a nije mi jasno ni zašto su metalne, kad sunce upekne neće moći da se sedi, a ni zimi, hladno...
1000002344.jpg

Primećujem da redovno čiste, mada ofrlje, ali zaista je jako prljavo i neuredno
1000002362.jpg
 
To je takozvana transverzala. Potrebno je svakako napraviti minibus liniju koja bi išla sa Prokopa do KCS-a dok se ne izgradi metro tuda.

Evo ponovo plana iz 2012 godine gde je jasno ucrtan i metro i transverzala koja svakako ide na Deligradsku do Slavije a varijantom 1' ide i istočno na Bulevar Oslobođenja.

prokop-plan-2012-jpg.188947
 
Проблем је што су у изворном пројекту планирани ескалатори, који имају већи нагиб и самим тим су краћи. Сада је то измењено и одабрано решење са травелаторима, који су дужи таман толико да долазе између стубова на перону. А како је перон закривљен, први успева да прође између стубова, али би други ударао тачно у стуб. На горњем отвору постоји места за два или ескалатора или травелатора, проблем је доњи део односно ситуација на самом перону.
 
Vrh