Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

1709910691919.png


Kako ovde fino nije potrebna oznaka perona :) Logika uvek nađe put, samo da kokosovi orasi umesto glava sa ovog foruma malo omekšaju
 
Prema maketi garaza ima ukrasnu fasadu (brisoleje) ka unutrasnjem delu ploce umesto ka spoljasnjem. To znaci da ce objekat biti manje reprezentativan gledano iz Bulevara vojvode Putnika. Cudna odluka.

Screenshot-2024-03-12-at-11-44-49.png
Screenshot-2024-03-12-at-11-45-14.png

Screenshot-2024-03-12-at-11-47-17.png
 
Макета се завштава на на и око Прокопа, али је штета шт нема трамваја, тролејбуса, окретнице за њих, а ен кажем некаког подземног макар преметроа... А тако, савремено, није лоше. И то је то.
 
Prema maketi garaza ima ukrasnu fasadu (brisoleje) ka unutrasnjem delu ploce umesto ka spoljasnjem. To znaci da ce objekat biti manje reprezentativan gledano iz Bulevara vojvode Putnika. Cudna odluka.
Врло логична одлука. Битно је да буде леп поглед запосленима у оупен-спејс ламелима а за фасаду ка граду боле их баш бриге. Ипак је ово постао примарно приватни пословни објекат.

Prokop ce imati najvecu garazu zeleznickih stanica u svetu. Klimatskih promena u Srbiji. Agenda za odrzivi razvoj je koristiti automobil svugda.
Није него ће Грујанов приватни пословни комплекс имати полузавршену и лоше испројектовану железничку станицу у свом подруму.
 
И Белград-Груя је боље од празне плоче и импровизоване везе са перонима.
Да се чекало да станичну зграду изгради Град или ИЖС постојале би солидне шансе да се прве метро станице изграде пре станичне зграде главне железничке станице главног града.
 
Па, како да ти кажем, метро више ту није ни предвиђен...
Знам, крајње идиотска одлука.
Ако је већ одлучено да се (некада) прва линија гради од депоа до Миријева то да пролази кроз Прокоп била би идеална прилика да се станица повеже са ужим центром града.
Мислим на било коју метро станицу било где у граду а знамо сви колико је то далеко.
 
Poslednja izmena:
Pitam se da li bi mogli uraditi kompromise, što se tiče povezivanja prve linije metroa sa Prokopom.
Konkretno, primer metroa u Stockholmu. Svaka metro stanica ima dva izlaza, prednji I zadnji kraj. Npr kad metro stane u stanicu, onda se ima mogućnost da se izađe iz metro stanica sa donjeg kraja metro kompozicije, koja je inače dugačka, nekoliko je tu kompozicija spojeno, ili izlaza napred, gde se nalazi prednji deo kompozicije.
Taj sistem čini da metro stanica zahvata veće područje grada. Npr ako neko ko ne poznaje grad, ni metro sistem, ako ta osoba izađe iz stanice na zadnji izlaz, a trebao je izaći na prednji izlaz, može se naći pa možda I kilometar od mesta gde je trebao izaći na prednji ulaz.
Nadam se da sam ovo dobro objasnio... :)
Tako da u slučaju Prokopa, ako bi se metro zaustavljao u cevi negde na pola puta između sajma I Prokopa, onda bi Npr istočni izlaz te metro stanice bio u Prokopu, a zapadni na Sajmu.
Dobar primer je I London, gde neke stanice imaju I hodnike par stotina metara od mesta gde staju vagoni do izlaza iz stanice.
 
Metro se neće kretati kroz cev između Sajma i Prokopa, već između Sajma i Mostara, tako da je to nemoguće.

Između Sajma i Prokopa predviđaju zasebnu cev, za šatl, i tako planiraju da spoje metro sa Prokopom (prelistaj temu 'Metro').
 
Pitam se da li bi mogli uraditi kompromise, što se tiče povezivanja prve linije metroa sa Prokopom.
Konkretno, primer metroa u Stockholmu. Svaka metro stanica ima dva izlaza, prednji I zadnji kraj. Npr kad metro stane u stanicu, onda se ima mogućnost da se izađe iz metro stanica sa donjeg kraja metro kompozicije, koja je inače dugačka, nekoliko je tu kompozicija spojeno, ili izlaza napred, gde se nalazi prednji deo kompozicije.
Taj sistem čini da metro stanica zahvata veće područje grada. Npr ako neko ko ne poznaje grad, ni metro sistem, ako ta osoba izađe iz stanice na zadnji izlaz, a trebao je izaći na prednji izlaz, može se naći pa možda I kilometar od mesta gde je trebao izaći na prednji ulaz.
Nadam se da sam ovo dobro objasnio... :)
Tako da u slučaju Prokopa, ako bi se metro zaustavljao u cevi negde na pola puta između sajma I Prokopa, onda bi Npr istočni izlaz te metro stanice bio u Prokopu, a zapadni na Sajmu.
Dobar primer je I London, gde neke stanice imaju I hodnike par stotina metara od mesta gde staju vagoni do izlaza iz stanice.
Gde si našao njih... Njima je T- Centralen spojen sa dva tržna centra, železničkom stanicom, autobuskom i na 4 nivao... a sam prostor gde su pothodnici ja kao mali tržni centar... ne možemo mi tako nešto...
c7bd029ecd2a6e2683566145d6d4c036 (1).jpg
 
Да, ту би можда стварно могло да се примени оно отрцано "нигде у свету"...
Али ћемо зато имати укрштање две линије на месту уклоњене главне железничке станице. :ROFLMAO:

Надреализам тотални
 
Што би рекао Дошљак, нећемо ми ништа имати.

Ne bih ja potcenjivao njihovu volju da se ugrade u tako skup projekat, već to rade kroz jkp bg metro i voz i ono višegodišnje nasipanje za depo, pa dovoljno je videti koje rasipničko ludilo je Ekspo i stadion pa ga guraju maksimalno. Njih realno ne interesuje što će neko za 10-15 godina vraćati te silne kredite ili morati da skupo krpi/ispravlja njihove greške zbog besmislenog trasiranja linija.
 
Vrh