Smederevac
Intermediate
Kako ovde fino nije potrebna oznaka perona Logika uvek nađe put, samo da kokosovi orasi umesto glava sa ovog foruma malo omekšaju
Nemoj molim teŠta su to brisoleji?
Паркинг железничке станице у Женеви - 831 паркинг место.Prokop ce imati najvecu garazu zeleznickih stanica u svetu. Klimatskih promena u Srbiji. Agenda za odrzivi razvoj je koristiti automobil svugda.
Врло логична одлука. Битно је да буде леп поглед запосленима у оупен-спејс ламелима а за фасаду ка граду боле их баш бриге. Ипак је ово постао примарно приватни пословни објекат.Prema maketi garaza ima ukrasnu fasadu (brisoleje) ka unutrasnjem delu ploce umesto ka spoljasnjem. To znaci da ce objekat biti manje reprezentativan gledano iz Bulevara vojvode Putnika. Cudna odluka.
Није него ће Грујанов приватни пословни комплекс имати полузавршену и лоше испројектовану железничку станицу у свом подруму.Prokop ce imati najvecu garazu zeleznickih stanica u svetu. Klimatskih promena u Srbiji. Agenda za odrzivi razvoj je koristiti automobil svugda.
Није него ће Грујанов приватни пословни комплекс имати полузавршену и лоше испројектовану железничку станицу у свом подруму.
Знам, крајње идиотска одлука.Па, како да ти кажем, метро више ту није ни предвиђен...
Ima li grada na svetu da je izgradio metro tako da maši glavnu stanicu? Pitam bez ironije pošto stvano ne znam za takav primer.Па, како да ти кажем, метро више ту није ни предвиђен...
Gde si našao njih... Njima je T- Centralen spojen sa dva tržna centra, železničkom stanicom, autobuskom i na 4 nivao... a sam prostor gde su pothodnici ja kao mali tržni centar... ne možemo mi tako nešto...Pitam se da li bi mogli uraditi kompromise, što se tiče povezivanja prve linije metroa sa Prokopom.
Konkretno, primer metroa u Stockholmu. Svaka metro stanica ima dva izlaza, prednji I zadnji kraj. Npr kad metro stane u stanicu, onda se ima mogućnost da se izađe iz metro stanica sa donjeg kraja metro kompozicije, koja je inače dugačka, nekoliko je tu kompozicija spojeno, ili izlaza napred, gde se nalazi prednji deo kompozicije.
Taj sistem čini da metro stanica zahvata veće područje grada. Npr ako neko ko ne poznaje grad, ni metro sistem, ako ta osoba izađe iz stanice na zadnji izlaz, a trebao je izaći na prednji izlaz, može se naći pa možda I kilometar od mesta gde je trebao izaći na prednji ulaz.
Nadam se da sam ovo dobro objasnio...
Tako da u slučaju Prokopa, ako bi se metro zaustavljao u cevi negde na pola puta između sajma I Prokopa, onda bi Npr istočni izlaz te metro stanice bio u Prokopu, a zapadni na Sajmu.
Dobar primer je I London, gde neke stanice imaju I hodnike par stotina metara od mesta gde staju vagoni do izlaza iz stanice.
Али ћемо зато имати укрштање две линије на месту уклоњене главне железничке станице.Да, ту би можда стварно могло да се примени оно отрцано "нигде у свету"...
Што би рекао Дошљак, нећемо ми ништа имати.