Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ok lepo smo se igrali, završili stanicu Prokop radi reda.

A sad reaktiviramo zelezničku prugu od topcidera do Novog beograda, pretvorimo sajamsku halu 2 u zeleznicku stanicu i rešili smo sve probleme i sa metroom i sa tramvajem i sa autobusima i sa šatlom i sa liftovima i sa podhodnicima.
 
Ok lepo smo se igrali, završili stanicu Prokop radi reda.

A sad reaktiviramo zelezničku prugu od topcidera do Novog beograda, pretvorimo sajamsku halu 2 u zeleznicku stanicu i rešili smo sve probleme i sa metroom i sa tramvajem i sa autobusima i sa šatlom i sa liftovima i sa podhodnicima.
Pa nismo rešili ni kad to uradimo.

Ako ostanemo u svetu vavilonskih projekata, onda ćemo sve to 'rešavati', za jedno 20 milijardi €, megatunelima, i brže nego što mislimo (veći smo grad od Štutgarta npr.). Ali se bojim da će u međuvremenu biti i atomskog rata.
 
Loše projektovana stanica (mislim na deo betonskog sarkofaga)
Sve se pokrece od primarne statike skeleta. A tu primarnu sturktura je projektovao jedan od izvornih projektanta 1970ih. Sta je on sada kriv ako drugi nisu pratili strukturu i napravili nelogicno. Drugi primer imamo sa metro kasetama. Ovaj Beogradski stanicni projekat, koji sa satelita izgleda kao nosac aviona, je ogledalo svog vremena. Dobro su se setili i da stave glagolicu da nas jos vise zbune.
 
Evo u Firenci kako su resili sa b rzom hranom - Pica.u Torino ima jedan restoran "Kod zlatnog Galeba" na galeriji. Bio sam u takvom ...
F6jhSQzW8AA9GLd.jpg
F6U3sXcXgAEyJqb.jpg
 
Poslednja izmena:
Danas sam malo ranije stigao, pa sam imao vremena da fotografski obrazložim svoje zamerke na stanje perona. Pokretna traka nije radila, što je bila odlična prilika da slikam šta možete da vidite dok silazite njom:
20231028_194019_copy_1024x1818.jpg

20231028_194032_copy_1024x1818.jpg

20231028_194028_copy_1024x577.jpg

20231028_194041_copy_1024x1818.jpg

20231028_194050_copy_1024x577.jpg


Traljave zakrpe i koga zabole za slepe...
20231028_194118_copy_1024x577.jpg

20231028_194110.jpg

20231028_194139_copy_1024x1818.jpg

Na gornjoj slici i možete da vidite moj problem sa stajanjem vozova na delu perona ka Nišu, to je razdaljina koja mora da se pređe od silaska na peron.

A trake za slepe koje su skinuli (nije problem što su skinuli, nego što nisu zamenili) su završile na stepenicama za metro:
20231028_194309_copy_1024x1818.jpg


Neki ekrani ne rade (i to već duže):
20231028_194252_copy_1024x1818.jpg

20231028_194349_copy_1024x1720.jpg


Umetnička instalacija od cevi:
20231028_194240_copy_1024x1644.jpg


Ne znam da li je ovde trebalo da bude hidrant:
20231028_194414_copy_1024x1818.jpg


Ovo su oni sklepani gips zidići ispod traka:
20231028_194145_copy_1024x535.jpg


Još malo prljavštine koja se već vidi na prethodnim slikama:
20231028_194207_copy_1024x1818.jpg

20231028_194150_copy_1024x577.jpg

Za kraj, jezerce na peronu u daljini:
20231028_194130_copy_1024x1818.jpg
 
Још једна катастрофална грешка пројектаната. Улаз на перон из станичног хола (и излаз) је морао бити изнад потходника, како би лифт могао на сва три нивоа. Као и обично, опет се није градило у складу са претходно изграђеним (причао сам раније о вези плана метроа и чвора из 70-их и 80-их). Сада имамо станични хол и потходник који су потпуно неусклађени један са другим. Замисли ако на све то дође још и метро ниво, вероватно поново неусклађен са претходна три.
Најјаче је што су на местима где би требало ширити станични хол како би обухватио и потходнике сада - Газда Грујине Зграде :ROFLMAO:

Каква смо ми једна спрдачина од друштва и покушаја државе.
 

Ови "поклопци" на перонима су сигурно исто пређашњим пројектима били намењени да покрију остављени простор за неки ескалатор, лифт или томе нешто слично. Дакле, ни то није искоришћено. Тј. нема га.


Каква смо ми једна спрдачина од друштва и покушаја државе.

На жалост. Кад се нешто ново изгради, мало поверујемо да се нешто променило, а онда кад видимо како је то урађено, додатно нас врати у сурову реалност. Жао ми је оних форумаша који то не виде него се одушевљавају на полупројекте.
 
Ови "поклопци" на перонима су сигурно исто пређашњим пројектима били намењени да покрију остављени простор за неки ескалатор, лифт или томе нешто слично. Дакле, ни то није искоришћено. Тј. нема га.
Mislim da je neko skoro pitao, tu treba da idu eskalatori za pothodnik. Mesto postoji, doduše ne na petom i šestom peronu, ali to će verovatno u nekoj 51. fazi da ugrade, ako i tad.
 
Перони - хорор прича. Не видим чак ни да је неко из опозиције или нережимских медија скренуо пажњу на ову срамоту. Потпуна незаинтересованост и власти и опозиције. Да ти главна железничка станица у главном граду пар дана након свечаног отварања изгледа као јавни нужник...🤮
 
ETo , recimo da su ostavili obe strane i za dolaske i za odlaske, mogao bi svako da silazi tamo u odnosu na koju stranu mu ide voz. Malo boljom tehnologijom s pocetka 20 veka bi na razglasu neko mogao da javlja s koje strane je voz za kud, da ne bi morao da pesacis 100m kad sidjes na peron.
O izgledu stanice dole ista prica kao i rekonstrukcija 4 bulevara. To ce tako ostati zauvek. Sve u svemu, ista prica kao i za bilo sta od javnog znacaja sto se radi u gradu, kao popravljeno i uradjeno novo, a bolje da nije, jer ce tako krivo da stoji sto godina.
 
На жалост. Кад се нешто ново изгради, мало поверујемо да се нешто променило, а онда кад видимо како је то урађено, додатно нас врати у сурову реалност. Жао ми је оних форумаша који то не виде него се одушевљавају на полупројекте.

Neki su plaćeni da se oduševljavaju. Vidiš ih samo kada kada pričaju kako je sve divno, ili kada napadnu nekoga ko ima zamerku, ali nikada, baš nikada ne odgovore na konstruktivnu kritiku. Mislim da u bilo kojoj demokratiji botovanje nije dozvoljeni metod, tako da ih treba banovati, barem dok ne dokažu da nisu botovi. Svako ko pobegne čim se iznese argument, ali se odmah kao utvara pojavi kada neko izloži kritiku je ništa drugo nego najobičniji bot.
 
Vrh