Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Impresivno izgleda, zaista kao terminal ne nekom aerodromu...
Jedino mislim da su mogli prostor iznad ovih kancelarija sa obe strane da iskoriste upravo za sedenje, mnogo prostora ima iznad, a ostatak centralnog hola dole bi mogao da ostane prazan.

prokop-kapaprojekt-otvaranje-enterijer-01-782x516.jpg
 
Dobro je ispalo, meni je enterijer nekako mnogo ,,mat", nedostaje recimo da je deo poda prekriven pločicama koje imaju visok sjaj, ili ovi betonski stubovi da su obloženi kamenom. I nadam se jednom i neke biljke u ovom enterijeru da vidimo, može isto kroz sredinu oko stubova da ih postave.
 
Odličan tekst gradnje, ovaj deo teksta objašnjava dosta toga:


Moj dosadašnji rezime Prokopa je - veliko poštovanje graditeljima pa i privatnom investitoru što je više nego korektno ispoštovao rokove i odradio ono što je dogovoreno.

Ali u isto vreme ogromna kritika infrastrukturi ŽS koja nije sposobna da postavi uslove za normalnu modernu stanicu nego vade projekte iz 1998e.
Projekt iz 1998 je doradio jedan od prvobitnih autora - nema veza sa ZS nego sa projektantima koji su pobedili na prvobitnom konkursu 1975. Projekt iz 1998 je razraden da stanica ima 10 koloseka i to je to - betonska ploca preko tih koloseka je osnov, nema sta se tu moglo dalje menjati.
 
Trolejbuse koriste i Budimpešta, Bratislava i Prag i to Škoda trollino koji su zapravo Solarisi sa elektromotorima. Ove trole imaju i autonomiju od 12 km pa su istovremeno i hibrdini busevi.

Ne trebamo izmišljati toplu vodu već koristiti znanje i preneti praksu drugih. Kod nas je tendencija da se ide iz krajnosti u krajnost.

Da dodam da ih koristi i San Francisko. Bila bi i više od prvorazredne gluposti ukidati taj podsistem gradskog prevoza.
 
Trolejbuse koriste i Budimpešta, Bratislava i Prag i to Škoda trollino koji su zapravo Solarisi sa elektromotorima. Ove trole imaju i autonomiju od 12 km pa su istovremeno i hibrdini busevi.

Ne trebamo izmišljati toplu vodu već koristiti znanje i preneti praksu drugih. Kod nas je tendencija da se ide iz krajnosti u krajnost.

Trolejbusi se koriste i u Svajcarskoj (Cirih, Lozana, Bern), Grckoj (Atina), Nemacka (Zolingen, grad se nalazi u bivsoj Zapadnoj Nemackoj), Italiji (Rim, Napulj, Milano). Ovo su gradovi za koje licno znam da koriste trolejbuse, verovatno ih ima jos.
Dakle, daleko od toga da je to vrsta transporta koja se koristi iskljucivo u zemljama bivseg SSSR-a i istocnog bloka. Stavise, upravo Rusi ukidaju trolejbuske sisteme poslednjih godina u svojim gradovima (Moskva).
 
Poslednja izmena:
Pa ovde su ispucane strane i strane da se kaže da će svi iznad 1,60 m morati da se saginju ispod ove grede.
 
Ljudi, hajde maaalo da se uozbiljimo.
Angažovanje šlosera za dovršavanje određenih poslova koje treba vremenski zbudžiti nije retkost, a ova krpačina sa gornje slike je svedok tome.
Međutim, da li vi zaista mislite je bilo ko (pa čak i napredni g*****) toliki retard da napravi travelator za midžete?
Ako su to uradili, izbiće dovoljan skandal da ih razvlače svi od N1 i Nove, preko raznih inženjerskih i građevinskih komora, do stranih vlogera (što ih najviše i boli) kao poslednje debile, što će u tom slučaju svakako zaslužiti, pa će posle par meseci morati da ispravljaju što su napravili.

Ali niko od ljudi koji su bili na licu mesta, pa čak ni Igor, koji je napravio nedavnu reportažu, nije izneo takvu primedbu (@Igor, ispravi me ako grešim), ona je bukvalno proistekla od vas 2-3 sa ovog foruma koji ste gledali slike iz ne naročito indikativnih uglova.

Mislim, ovom kanceru na vlasti tako štetu nećete naneti, provešćete se kao N1 kada pita poluobaveštene ljude na razne teme, pa svi potrče da ih demantuju, a onda se oni hvataju za glavu kako ih zlostavljaju.

P.S: Da se ne zaboravi da ovo nije radila država, već privatna firma (u zamenu za poslovni plac na ostatku ploče). Dakle, sve na njihovu štetu.
 
Poslednja izmena:
Međutim, da li vi zaista mislite je bilo ko (pa čak i napredni g*****) toliki retard da napravi travelator za midžete?

О каквом травелатору за миџете причаш? Овде се прича о држачима травелатора који смањују корисни простор перона и изградњи уског травелатора само у једном смеру у окну које је предвиђено за или два уска травелатора у два смера или један широки травелатор у два смера. Притом је држач травелатора остао ширине као за два уска или један широки травелатор.
 
Nisi ispratio koju stranu ranije, bilo je reči da će svako viši od 1,60 m spičiti glavom u gredu. Evo, Shinkansen je to potcrtao.
 
To je napredni zbudžitis, ne i kardinalni problem funkcionalnosti stanice, ako se na to mislilo.
 
Odličan tekst gradnje, ovaj deo teksta objašnjava dosta toga:


Moj dosadašnji rezime Prokopa je - veliko poštovanje graditeljima pa i privatnom investitoru što je više nego korektno ispoštovao rokove i odradio ono što je dogovoreno.

Ali u isto vreme ogromna kritika infrastrukturi ŽS koja nije sposobna da postavi uslove za normalnu modernu stanicu nego vade projekte iz 1998e.

Да су том Грујићу дали аеродром боље би било него оним несрећним Французима, у сваком случају не би могло горе.
 
Vrh