Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Нема аутобуса који вози од Прокопа до Мостара. Линија 36 нема стајалишта на Мостару.
Аутобуси су до БАС у Савском амфитеатру могли Вилсоновим булеваром, као што сада иду. Али боље да на тој локацији купе стан Ђани и екипица.
Ovde pise da staje na Mostaru, mada svakako treba bolje povezati tu kratku relaciju.
 
Нажалост сви градски планови саобраћаја максимално игноришу Прокоп.
 
Нажалост, садашњост је таква. Хоће ли будућност дати боља решења незнамо, а прошлост нам сугерише да су шансе за то мале.

Нажалост, сви крупни инфраструктурних пројекту су везани за политику, а она се мења како ветар дува. Мишљења сам да наш политички систем није добар јер је премало технократије. На нивоу статистичке грешке. ММФ и либерслна економија сугеришу да држава нетреба да се бави бизнисом и да има у рукама капитал, а треба да се занима сервисирањем капитала. Ја мислим да треба да буде савршено супротно, држава треба да буде моћна корпорација, а инфраструктуром треба да се баве они који знају а не политичари.
 
Нема аутобуса који вози од Прокопа до Мостара. Линија 36 нема стајалишта на Мостару.
Аутобуси су до БАС у Савском амфитеатру могли Вилсоновим булеваром, као што сада иду. Али боље да на тој локацији купе стан Ђани и екипица.

Sudeći po Google mapsu - ima.

Sudeći po komentarima, neki zaobilaze Prokop u širokom luku. :D

Živim u naselju iznad Prokopa, kao što već znate, i čest sam korisnik linija koje opslužuju samu železničku stanicu, tako da sam upoznat sa time koje linije staju na Mostaru i na Prokopu. To su linije i 36 i 38L. mana je što ako čekaš liniju 36 da bi došao do Prokopa, to moraš da radiš na stanici koju koriste linije 23, 37, 58 u smeru ka Kneza Miloša, dok za 38L moraš da čekaš na stanici koja je kod "Lepog parka" (smer ka Sajmu). To je najveća mana povezivanja i pokazuje svu stručnost ljudi koji nam trenutno pripremaju "Novu mrežu linija 2.0". Dakle, ukratko sumirano, tamo gde čekaš 36 za Prokop, tamo ti je stanica 38L ka Kosmaju i obrnuto.​
 
Poslednja izmena:
Ne vidim zasto 36 ne bi stajao kod/ispod Mostara kada prolazi pored stajalista na putu ka i od BnV. Mislim na ona stajalista skroz dole, gde staju i 23, 37...


A 38icu pamtim po tome sto je jedina linija gde sam na vozilu video napred "38", na boku napred "38A" a na boku pozadi "38L". Ima i slika negde u temi "Autobusi".

A da, video sam nedavno i "38L1". Najjaca linija, majke mi. Vrv zato sto vozi upravo do GSP depoa, epicentra haosa i smandrlj-a.
 
Poslednja izmena:
Ево списак стајалишта у смеру ка Мостару:
ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА БЕОГРАД ЦЕНТАР, ОРТОПЕДСКИ ЗАВОД, МОСТАР, ТЦ ГАЛЕРИЈА, КУЛА БЕОГРАД, ПАЛАТА ПРАВДЕ, САВСКИ ТРГ /САВСКА/, САВСКИ ТРГ, КНЕЗА МИЛОША, ТРГ СЛАВИЈА /НЕМАЊИНА/, ТРГ СЛАВИЈА /БУЛЕВАР ОСЛОБОЂЕЊА/, КАРАЂОРЂЕВ ПАРК, ФРАНШЕ Д ЕПЕРЕА, ДИНАРСКА, БУЛЕВАР КНЕЗА АЛЕКСАНДРА КАРАЂОРЂЕВИЋА, ГУЧЕВСКА, ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА БЕОГРАД ЦЕНТАР
 
Dok se ne osveži vozni park zavidnim brojem EMV od tog posla nema ništa.
I ja to kontam, bez novih garnitura ništa od toga. Nadajmo se da će stajališta dočekati, pošto je već krenulo čerupanje.
Pre neki dan me nije mrzelo da stavim na papir koliko bi koštalo (otprilike) imati po 2 čoveka, u 3 smene na svakom stajalištu BG:voza i došao sam do zaključka da je to oko 1.7 miliona evrića godišnje ako bi plata bila bruto 120000 din. Jel realno da se namaknu te novci od naplate karata ili nekako već?
 
To stoji mostarskoj petlji fale liftovi ,ali pitanje je da li bi radili kao i ostali liftovi u gradu
 
Fali da se linija 51 preusmeri od Sajma na Prokop, kao što su i tražili građani kroz anketu koju je sprovelo udruženje grana "Vratimo trolu 28". Taman da se istovremeneo linija 46 preusmeri trasom linije 51 kroz Savsku i Vudroa Vilsona i svi srećni i zadovoljni, jer se ne bi stvarale gužve na Mostaru radi presedanja sa 46 na linije koje voze ka Savskom trgu. Samim preusmerenjem 51 bi se presedanje obavljalo na Sajmu, što bi bilo mnogo jednostavnije za sve putnike sa koferima. Za sada toliko, a kada se izgradi veza iz pravca petlje kod Hitne pomoći, eto i direktne veze sa linijama preko Gazele. Uzgred i linija 38L bi mogla da ide preko Autokomande i Dr Milutina Ivkovića do Prokopa, pa da produžava preko Mostara do BNV, čime bi se na istoj stanici na Mostaru čekali i 36 i 38L ka Prokopu.​
 
Сјајан снимак. Баш се види колики је промашај што прва линија метроа није трасом Баново брдо-Прокоп-Клинички центар-Славија-Теразије.
 
Сјајан снимак. Баш се види колики је промашај што прва линија метроа није трасом Баново брдо-Прокоп-Клинички центар-Славија-Теразије.
E kolega @Дошљак, gledam ja ovaj snimak i pomislim kako bi do džadža bilo da u najskorijoj budućnosti i rada linije M1 čujemo: Sledeća stanica Beograd Centar - Railway City! Veza sa BG voz.....
 
Mostar je veliko cvoriste gradskog prevoza i treba pojacati vezu sa Prokopom, a do buduce glavne autobuske stanice se dolazi za 5 minuta. Uz to, svi vozovi staju na ZS NBG, a ocekuje se i spajanje Prokopa sa autoputem, tako da u teoriji, ceo koncept nije los, pod uslovom da profunkcionise bez problema.
Ма најбоље преседати пет пута до Прокопа. А чиме се то стиже за 5 минута до будуће главне аутобуске станице? И одакле? Са Прокопа и Мостара? И у које време? Важи ли то и у шпицевима?

Не стају сви возови и на Новом Београду, само возови који иду ка Новом Саду, Шиду и Малом Зворнику. Не стају возови ка Вршцу, Нишу, Ваљеву, Ужицу, Пријепољу, Бару итд.
 
Не стају сви возови и на Новом Београду, само возови који иду ка Новом Саду, Шиду и Малом Зворнику. Не стају возови ка Вршцу, Нишу, Ваљеву, Ужицу, Пријепољу, Бару итд.

а то је зато што ред вожње раде малоумни морони. уместо да ти возови крећу из Земуна, па стају и на НБГ и Прокпу, они их ставили да иду само до Прокопа, а празни да се превлаче од/до Земуна (осим Барца, али то је већ други степен малоумности)
 
Nismo iskoristili do kraja zamisao novog Železničkog čvora i to je glavni problem.

Mada ako bi smo pustili tako Vršački navuklo bi još dosta putnika, a ti vozovi su već sada dosta popunjeni.
Verovali ili ne u vozu 2607 Beograd-Vršac se stoji kao u gradskom autobusu do Pančeva, jedni preko drugih, trebaju nam veći kapaciteti kojih trenutno nema, a i neće ih biti skoro.
 
Vrh