Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Trebalo bi ovde uraditi drvored duž trotoara, može trotoat i da se proširi za metar i po i da se ubaci drvored duž ulice. Isto i na donjem delu gde je bici staza sa trotoarom nisu nijedno drvo stavili pored da pravi hlad, već ih sve posadili po sredini ovog ostrva daleko od trotoara. Sa visokim temperaturama koje su sada normalnost u Srbiji prosto mora više pažnje da se posveti ovome, stanju drvoreda, a i redovno izostavljanje da se drvoredi ubace u projekte rekonstrukcija ili gradnje novih ulica.

Pogledajte prilog 206304
Proverio sam. Ima uz trotoar posađeno nekoliko kestenova, i još nekog drveća čiji naziv nikako da zapamtim.
 
Нађи или пошаљи фотке листова и стабла па да пробамо да закључимо шта је
 
1000031693.jpg
 
Još samo da se sete da posade puzavice u one đardinjere iznad ulaza na poslednji Peron, čak i kada bi ga negovali, cveće se uopšte ne vidi.
 
Ovo što si postavio je tehnički biciklističko - pešačka staza i ja to uopšte ne vidim kao trotoar. Ono o čemu sam pisao je deo ulice Zorana Žunkovića koji se penje ka Bul. kneza Aleksandra Karađorđevića, jer sam razumeo da na to misliš. Može uvek da se piše Zelenilu sa predlogom za sadnju uz biciklističku stazu.​
 
Ne bih da se ponavljam, ali moram da istaknem jer sam poslednjih par puta kupio kartu na šalteru u BG i uvek su radila 3 šaltera i sve je išlo maksimalno brzo... Minut čekanja najviše...

Zašto uvek u NS 1 šalter i kilometarski red....

Edit. Greškom sam stavio ovde, mislio sam da sam na temi putnički saobraćaj... mada post kači i Prokop ili nek se premesti...
20240731_182628.jpg
 
Poslednja izmena:
Muke sa nedostatkom radne snage.
Zamisli da odeš negde u inostranstvo avionom i izađeš iz istog, a ono nemaš gde da kupiš flašicu sa vodom ili neku čokoladicu i sl. , jer eto kubure sa radnom snagom. A kad izađeš iz zgrade, kažu ti da nema u blizini nikakva radnja gde bi mogao da kupiš, nego ili autobusom ili peške 10 - ak minuta do najbliže radnje. Da li bi imao razumevanja ili dao negativnu ocenu za uslugu i to podelio sa svim drugim posetiocima sajta za ocenjivanje korisničkih usluga?​
 
Zamisli da odeš negde u inostranstvo avionom i izađeš iz istog, a ono nemaš gde da kupiš flašicu sa vodom ili neku čokoladicu i sl. , jer eto kubure sa radnom snagom. A kad izađeš iz zgrade, kažu ti da nema u blizini nikakva radnja gde bi mogao da kupiš, nego ili autobusom ili peške 10 - ak minuta do najbliže radnje. Da li bi imao razumevanja ili dao negativnu ocenu za uslugu i to podelio sa svim drugim posetiocima sajta za ocenjivanje korisničkih usluga?​
Ne opravdavam ih uopšte. Da me ne shvatiš pogrešno.
Samo znam da nemaju dovoljno radnika i da je to glavni razlog zatvaranja radnji pre vremena.
 
Ne bih da se ponavljam, ali moram da istaknem jer sam poslednjih par puta kupio kartu na šalteru u BG i uvek su radila 3 šaltera i sve je išlo maksimalno brzo... Minut čekanja najviše...

Zašto uvek u NS 1 šalter i kilometarski red....

Edit. Greškom sam stavio ovde, mislio sam da sam na temi putnički saobraćaj... mada post kači i Prokop ili nek se premesti...
Pogledajte prilog 206705
Само младима куцају у мобилним телефонима док чекају ред за куповање карте кад могу одмах преко апликацији.
 
Може и то. Али овде изгледа једноставније стати у ред код шалтеруше.
 
Da, nazvao sam ih ranije ljubiteljima keša... 🙂

Al sad sam se osvrnuo na to da ide sporo... trenutno nemam novca na kartici pa moram na salteru... Al u BG to ide jako brzo...

Inače kad imam novca na kartici uvek app.. brže, lakše, jeftinije...
 
Ne opravdavam ih uopšte. Da me ne shvatiš pogrešno.
Samo znam da nemaju dovoljno radnika i da je to glavni razlog zatvaranja radnji pre vremena.​
Mi to znamo, mislim većinom Beograđani znaju, ali stranac to ne zna i njega to ni ne treba da interesuje. Inače, nisam ni mislio da ih opravdavaš, već sam se više stavio u ulogu nekog ko je turista ili je poslovno došao železnicom i sl. , i na prvom koraku ga dočeka nešto zbog čega vrlo lako stekne pogrešno mišljenje. Nije sad da treba sve da se podređuje turistima, ali kad već imamo izgrađenu staničnu zgradu železnice, ne moramo da dočekamo putnike sa fasadom koja se urušava, zatvorenim kioscima i fekalijama u WC - u.
Čovek je pitao zašo šalter radnici rade sporo, ne i zašto ljudi kupuju karte na blagajni.
Ako već postoje blagajne onda trebaju da funkcionišu kako treba.
To ti je isto kao na šalterima pošte. Jedan radi kao na pokretnoj traci, a drugi kao da nikada u životu nije video kompjuter.
 
Vrh