Како је фрустрирајуће што напредују за путнике мање битни елементи - пословне зграде, украси фасаде, док битнији - приступне саобраћајнице и јавни превоз немају никаквог помака.
valjda ce da bude stajaliste tu kada urade prilaz sa autoputaда има мало мозга и логике, овде би била аутобуски терминус за ГСП:
Pogledajte prilog 206297
зато што пословне зграде раде приватници, а приступне саобраћајнице и јавни превоз су посао државе и града. приватник има пословни интерес да се што пре посао заврши, а држава и град имају интерес да их боли туки
valjda ce da bude stajaliste tu kada urade prilaz sa autoputa
barem se nadam. 46 da stane tu meni bi znacilo mnogo
valjda ce da bude stajaliste tu kada urade prilaz sa autoputa
17П (Коњарник-Прокоп), 18П (Медаковић-Прокоп), 55П (Звездара-Прокоп), 40П (Звездара-Прокоп), 41П (Бањица 2-Прокоп), 28П (Студентски трг-Прокоп), 33П (Кумодраж-Прокоп), 53П (Видиковац-Прокоп), ...
ја говорим о плочи, не о доњем делу. друго, ко зна када ће тај доњи део да се уради, а на плочи може малтене одмах
не, доста линија са словима. постојеће линије могу да се реформишу. 33П може да буде 25П и 36 спојени у једно, и да иде трасом 25П, па Кумодрашком и Милутина Ивковића до Прокопа, па одатле ка БнВ и уз Немањину до Славије. 18П нема потребе, може да се покрије управо овом новом 36. 17П има 38Л, која може да добије прави смисао тиме што би од Аутокоманде ишла Устаничком скроз до краја па лево до Цветкове пијаце. за троле је довољно спустити жице до станице, и скренути 40 и 41 доле. Видикурац се покрије преусмеравањем једне од многобројних линија које иду одатле ка Прокопу
Pogledajte prilog 206323
Neke zle čike zamisljale tram preko prokopa
Нумерација је чисто илустративно. Ја сам за линије које окрећу баш на Прокопу, зато што су пролазне већ претрпане. Конкретно 17 и 18 и да сврате на Прокоп, у њих ће моћи да уђе пар људи. Слично и троле за Бањицу.ја говорим о плочи, не о доњем делу. друго, ко зна када ће тај доњи део да се уради, а на плочи може малтене одмах
не, доста линија са словима. постојеће линије могу да се реформишу. 33П може да буде 25П и 36 спојени у једно, и да иде трасом 25П, па Кумодрашком и Милутина Ивковића до Прокопа, па одатле ка БнВ и уз Немањину до Славије. 18П нема потребе, може да се покрије управо овом новом 36. 17П има 38Л, која може да добије прави смисао тиме што би од Аутокоманде ишла Устаничком скроз до краја па лево до Цветкове пијаце. за троле је довољно спустити жице до станице, и скренути 40 и 41 доле. Видикурац се покрије преусмеравањем једне од многобројних линија које иду одатле ка Прокопу
Trebalo bi ovde uraditi drvored duž trotoara, može trotoat i da se proširi za metar i po i da se ubaci drvored duž ulice. Isto i na donjem delu gde je bici staza sa trotoarom nisu nijedno drvo stavili pored da pravi hlad, već ih sve posadili po sredini ovog ostrva daleko od trotoara. Sa visokim temperaturama koje su sada normalnost u Srbiji prosto mora više pažnje da se posveti ovome, stanju drvoreda, a i redovno izostavljanje da se drvoredi ubace u projekte rekonstrukcija ili gradnje novih ulica.
u ovom renderu je garaza imala brisoleje sa svih strana
nadam se da ne ostane samo na renderu
isto se nadam i za zelenilo
Tu bi odlično legla jedna kružna solo linija Saobraćajni fakultet - Ljuba Vučkovića - Kumodraška - Autokomanda - Vojvode Stepe - Saobraćajni fakultetne mogu se nikako složiti da 25P glumi i 33P, jer je dobar deo Voždovca je faktički odsečen od Kumodraške zbog loših saobraćajnih veza i samog terena koji je jezivo strm do dole.
Ne bih se ja toliko nadao za zelenilo s obzirom da je cela stvar na betonskoj ploči. Možda dobijemo ono BNV patentirano drveće u saksijama.isto se nadam i za zelenilo