Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Што сад стајалиште?
Онолика станична зграда није довољна?
 
20240727_113850.jpg


20240727_113836.jpg


20240727_113905.jpg
 
Како је фрустрирајуће што напредују за путнике мање битни елементи - пословне зграде, украси фасаде, док битнији - приступне саобраћајнице и јавни превоз немају никаквог помака.
 
Nažalost. Ali i očekivano jer za te objekte postoji privatni interes. Trenutno za putnike najkorisniji element, koji napreduje, je parking garaža (realno pravi se i to za poslovne zgrade, ali moći će i putnici da je koriste)

I sama stanica (peronski deo pogotovo) bi verovatno bila u mnogo boljem stanju (higijena, organizacija, itd.) da je data privatniku na upravljanje, za šta bi on mogao da naplaćuje neku naknadu. Samo što onda postoji opasnost da nam se ponovi još jedan BAS.

S druge strane, čak i u ovakvom stanju, pre bih platio peronsku kartu na prokopu nego na BAS-u (i starom i novom). Daleko bilo da uvedu peronsku na prokopu, naravno. Samo ističem ironiju
 
да има мало мозга и логике, овде би била аутобуски терминус за ГСП:

Hvataj.JPG


Како је фрустрирајуће што напредују за путнике мање битни елементи - пословне зграде, украси фасаде, док битнији - приступне саобраћајнице и јавни превоз немају никаквог помака.

зато што пословне зграде раде приватници, а приступне саобраћајнице и јавни превоз су посао државе и града. приватник има пословни интерес да се што пре посао заврши, а држава и град имају интерес да их боли туки
 

Trebalo bi ovde uraditi drvored duž trotoara, može trotoat i da se proširi za metar i po i da se ubaci drvored duž ulice. Isto i na donjem delu gde je bici staza sa trotoarom nisu nijedno drvo stavili pored da pravi hlad, već ih sve posadili po sredini ovog ostrva daleko od trotoara. Sa visokim temperaturama koje su sada normalnost u Srbiji prosto mora više pažnje da se posveti ovome, stanju drvoreda, a i redovno izostavljanje da se drvoredi ubace u projekte rekonstrukcija ili gradnje novih ulica.

Screenshot_20240728_135053_Maps.jpg
 
Poslednja izmena:
да има мало мозга и логике, овде би била аутобуски терминус за ГСП:

Pogledajte prilog 206297



зато што пословне зграде раде приватници, а приступне саобраћајнице и јавни превоз су посао државе и града. приватник има пословни интерес да се што пре посао заврши, а држава и град имају интерес да их боли туки
valjda ce da bude stajaliste tu kada urade prilaz sa autoputa
barem se nadam. 46 da stane tu meni bi znacilo mnogo
 
u ovom renderu je garaza imala brisoleje sa svih strana
nadam se da ne ostane samo na renderu
isto se nadam i za zelenilo
1000009880.png
 
valjda ce da bude stajaliste tu kada urade prilaz sa autoputa
barem se nadam. 46 da stane tu meni bi znacilo mnogo

Za 46 bi ovo komotno moglo da bude i terminus, mada se gubi jako presedačko mesto na Mostaru.

Biće zanimljivo za 17 & 18, sa jedne strane deluje logično da svraćaju na Prokop, ali sa druge gubiće podosta vremena na to svraćanje, da ne pričamo o povećanoj opeterećenosti, a obe linije su pred pucanjem.

Mislim da je za sam Prokop najbolje, ali i najluksuznije rešenje da dobije svoje nove linije ka svim bitnijim delovima Grada.
 
17П (Коњарник-Прокоп), 18П (Медаковић-Прокоп), 55П (Звездара-Прокоп), 40П (Звездара-Прокоп), 41П (Бањица 2-Прокоп), 28П (Студентски трг-Прокоп), 33П (Кумодраж-Прокоп), 53П (Видиковац-Прокоп), ...
 
valjda ce da bude stajaliste tu kada urade prilaz sa autoputa

ја говорим о плочи, не о доњем делу. друго, ко зна када ће тај доњи део да се уради, а на плочи може малтене одмах

17П (Коњарник-Прокоп), 18П (Медаковић-Прокоп), 55П (Звездара-Прокоп), 40П (Звездара-Прокоп), 41П (Бањица 2-Прокоп), 28П (Студентски трг-Прокоп), 33П (Кумодраж-Прокоп), 53П (Видиковац-Прокоп), ...

не, доста линија са словима. постојеће линије могу да се реформишу. 33П може да буде 25П и 36 спојени у једно, и да иде трасом 25П, па Кумодрашком и Милутина Ивковића до Прокопа, па одатле ка БнВ и уз Немањину до Славије. 18П нема потребе, може да се покрије управо овом новом 36. 17П има 38Л, која може да добије прави смисао тиме што би од Аутокоманде ишла Устаничком скроз до краја па лево до Цветкове пијаце. за троле је довољно спустити жице до станице, и скренути 40 и 41 доле. Видикурац се покрије преусмеравањем једне од многобројних линија које иду одатле ка Прокопу
 
ја говорим о плочи, не о доњем делу. друго, ко зна када ће тај доњи део да се уради, а на плочи може малтене одмах



не, доста линија са словима. постојеће линије могу да се реформишу. 33П може да буде 25П и 36 спојени у једно, и да иде трасом 25П, па Кумодрашком и Милутина Ивковића до Прокопа, па одатле ка БнВ и уз Немањину до Славије. 18П нема потребе, може да се покрије управо овом новом 36. 17П има 38Л, која може да добије прави смисао тиме што би од Аутокоманде ишла Устаничком скроз до краја па лево до Цветкове пијаце. за троле је довољно спустити жице до станице, и скренути 40 и 41 доле. Видикурац се покрије преусмеравањем једне од многобројних линија које иду одатле ка Прокопу


Doba je ideja racionalizacije, ali ne mogu se nikako složiti da 25P glumi i 33P, jer je dobar deo Voždovca je faktički odsečen od Kumodraške zbog loših saobraćajnih veza i samog terena koji je jezivo strm do dole.

20240419_191810.jpg


Mada bi smo mogli da napravimo sinergiju ideja, ja sam predlagao da se 600 produži do Trošarine i pojača na 15 minuta kako bi se omogućila veća frekventnost duž Stepinog koridora, dobila veza sa aerdromom , Glavne železničke stanice i Novog Beograda.
U tom slučaju Gornji Voždovac bi bio pokriven tom linijom, a oni donji delovi sa Jerkovićem i Kumodražem bi bili pokriveni tvojom linijom.

Pogledajte prilog 206323
Neke zle čike zamisljale tram preko prokopa

Ne samo da bi ovo omogućilo vezu preko Prokopa već bi dalo i brzu vezu do Novog Beograda i onda bi Milutinom Milankovićem vozio građane do komercijalne i poslovne zone, pritom bi se koridor kroz JG malo "olakšao".
Još kada bi dali 10tku preko Kralja Milana do Centra šta bi tek bilo..
 
ја говорим о плочи, не о доњем делу. друго, ко зна када ће тај доњи део да се уради, а на плочи може малтене одмах



не, доста линија са словима. постојеће линије могу да се реформишу. 33П може да буде 25П и 36 спојени у једно, и да иде трасом 25П, па Кумодрашком и Милутина Ивковића до Прокопа, па одатле ка БнВ и уз Немањину до Славије. 18П нема потребе, може да се покрије управо овом новом 36. 17П има 38Л, која може да добије прави смисао тиме што би од Аутокоманде ишла Устаничком скроз до краја па лево до Цветкове пијаце. за троле је довољно спустити жице до станице, и скренути 40 и 41 доле. Видикурац се покрије преусмеравањем једне од многобројних линија које иду одатле ка Прокопу
Нумерација је чисто илустративно. Ја сам за линије које окрећу баш на Прокопу, зато што су пролазне већ претрпане. Конкретно 17 и 18 и да сврате на Прокоп, у њих ће моћи да уђе пар људи. Слично и троле за Бањицу.
 
Trebalo bi ovde uraditi drvored duž trotoara, može trotoat i da se proširi za metar i po i da se ubaci drvored duž ulice. Isto i na donjem delu gde je bici staza sa trotoarom nisu nijedno drvo stavili pored da pravi hlad, već ih sve posadili po sredini ovog ostrva daleko od trotoara. Sa visokim temperaturama koje su sada normalnost u Srbiji prosto mora više pažnje da se posveti ovome, stanju drvoreda, a i redovno izostavljanje da se drvoredi ubace u projekte rekonstrukcija ili gradnje novih ulica.

screenshot_20240728_135053_maps-jpg.206304
Tu je već sađeno, i čini mi se da ima višre nego što je na ovom snimku, ali mnorao bih da proverim.
u ovom renderu je garaza imala brisoleje sa svih strana
nadam se da ne ostane samo na renderu
isto se nadam i za zelenilo

1000009880-png.206313
Ne bih se ja mnogo uzdao u veliko drveće u velikim sasijama / sanducima. Vidimo i sami da se to po gradu pokazalo krajnje promenljivo.​
 
ne mogu se nikako složiti da 25P glumi i 33P, jer je dobar deo Voždovca je faktički odsečen od Kumodraške zbog loših saobraćajnih veza i samog terena koji je jezivo strm do dole.
Tu bi odlično legla jedna kružna solo linija Saobraćajni fakultet - Ljuba Vučkovića - Kumodraška - Autokomanda - Vojvode Stepe - Saobraćajni fakultet
 
@Jelancha @JohnnyLee @Дошљак

51 preusmeriti da se okreće na Prokopu, 46 da ide Autokomandom. Dr Milutina Ivkovića i preko Prokopa, pa donjim nivoom Mostarske petlje do BNV. Spominjana le linija Prokop - Nova Galenika autoputem od strane građana Galenike. Ne mogu trenutno da se setim ko je spominjao. Za Vidikovac može da se napravi da linija 53 svraća do Prokopa i onda se ponovo spusti na Mostarsku petlju i saobraća do Zelenog venca. Predlagano je da se 38 i 38L spoje u jednu liniju koja bi išla trasom preko Ustaničke dvosmerno, a da od Autokomande ide kao predložena 46 Autokomandom. Dr Milutina Ivkovića i preko Prokopa, pa donjim nivoom Mostarske petlje do BNV.

Kada smo već kod onog produženja na donjem nivou Mostarske petlje, nemojte me držati za reč, koliko sam video, uopšte nije predviđeno da iz pravca okretnice može da se ide pravo ka Hitnoj pomoći, već da može samo da se skrene ka Sajmu.​
 
Слажем се за преусмерења постојећих линија, али требају и нове линије да баш окрећу ту поред пролазних.
 
@Дошљак
38+38L i preusmereni 46 smatram kao da se okreću tu, jer bi od Prokopa imali dve stanice do BNV, a tu je i predlog za preusmerenje 51. Pa tu je i predlog sa linijom od Prokopa do Nove Galenike. Nije baš da nema uopšte predloga za linije koje bi se okretale na Prokopu.

Nažalost, za mnoge stvari ne postoji rešenje koje bi bilo OK, a da ne podrazumeva sakaćenje postojećih linija. Naprimer, ubeđen sam kada bi se tražila potpuno nova linija sa Vidikovca, da bi oni uzeli jedan broj vozila sa 53 ci preusmerili na Prokop, a to nikome nije u interesu.​
 
Poslednja izmena:
Vrh