Da, ove ostale stvari nisam ni komentarisao, samo sam konstatovao da to što je napravljen na famoznoj ploči s kojom nisu znali godinama šta će nije sjajno, ali dobro smo prošli.
Nažalost kod nas se za gomilu projekata na kraju kao rezultat prihvata "dobro smo prošli", bez obzira na količinu novca koja je ulupana i "nestala" tokom gradnje.
Sve po principu - moglo je i gore, dobro da je uopšte kako-tako završeno.
Nažalost, i oni pravni mehanizmi koji su postojali da se ovakve stvari isteraju na čistac - pristup informacijama od javnog značaja, je obesmišljeno i suspendovano, a javnost sistemski preprarirana da natkve stvari otupi i da je ne interesuju.
Sve ovo drugo navedeno su, naravno, i dalje ogromni nedostaci koji ozbiljno limitiraju upotrebu same stanice.
Pri tome pristup sa autoputa, koji bi i bio najlakši, je decenijama nerešen. Sad me najviše plaši da će namerno implementirati neko rešenje koje će "zatvoriti" ostavljenu kasetu za metro stanicu ispod železničkih koloseka i time trajno zapečatiti ideju o metro liniji koja bi, gle čuda, opsluživala potencijalno glavnu stanicu u gradu.
O tome da dva koloseka nisu u stanju da završe je uzaludno raspravljati.
Neodržavanje je naše stanje svesti - prosto bitno je da se otvori, posle može da se zapusti. A i većini ljudi u zemlji bilo kakav vid održavanja pa i minimalne čistoće, a kamoli redovnog tehničkog održavnja je koncept koji teško primenjuju i privatno, a kamoli da insistiraju na tome na niivou društva. Dok se ne desi neki kurcšlus (tipa otpadanja točkova sa autobusa na okretnicama, razdvajanje zgloba na busevima i sl.) i onda se kao svi zgražavaju (a svi suštinski znaju koliko se zabušava kod takvih stvari), ali to traje dva dana, posle to "vrhunsko novinarstvo" pokrije novom "senzacijom".