je l stvarno ovako svetle nocu?A da cela stvar bude još luđa, zloglasni brisoleji se pojavljuju sa unturašnje strane bloka. Ima li nekoga kome je ovo jasno?
Pogledajte prilog 205844
Tu stranu vidi samo mašinovođaI ovako će izgledati najeksponiranija fasada glavne železničke stranice u Beogradu. Svaka čast projektantima za pozicioniranje i projektovanje ove garaže. Težak bol u k....
Samo sam čekao .....Šta su to brisoleji?
Odakle se još trentno može sagledati stanica osim iz ovog pravca? Glavni ulaz je u rupi iza solitera, Dragana Mancea je slepo crevo a sa strane autoputa je jos uvek sve zagrađeno?Tu stranu vidi samo mašinovođa
Oну форку горе није сликао машиновођа већ неко са моста. Дакле, пешаци, путници у градском превозу и аутомобилима виде.Tu stranu vidi samo mašinovođa
Naravno da nije ali je bitan i aspekt projekta i ne vidim zašto je problem pisati o tome. Slažem se da postoje veći problemi ali ovo je stvar koja bode oči. Projekat je pun nedoslednosti a funkcionalno i estetski su "tarabe" sada je već jasno popriličan promašaj. Imajući u obziru da je održavanje u Srbalja nepostojeće a pranje fasada misaona imanice strah me da pomislim na šta će sve da liči za par godina.Ako vizuelni izgled ispadne najveći problem ovog projekta, biće dobro.
Trenutno se prokop sa strane autoputa samo nadzire iza maleškog brda i šume postojećih objekata. To će nadam se postati glavni prilaz 2050 kad se to sve poruši ili kad krenu leteći taksiji. Do tada prosečan Beograđanin može da uživa u Prokopu iz perspektive koju sam okačio tako da mislim da nije nategnuto reći da je ta fasada trenutno najeskponiranija.To sada odakle je slikano nema veze sa "najeksponiranije". Meni deluje da je sa auto-puta najeksponiranija i da će biti još više kada se urade pristupne saobraćajnice.
Ajde da sačekamo da završe jer su brisoleji na renderu sa sve četiri strane.
Nisam hteo da budem maliciozan i potpuno se slažem da je izgled bitan i treba pisati o tome.Naravno da nije ali je bitan i aspekt projekta i ne vidim zašto je problem pisati o tome. Slažem se da postoje veći problemi ali ovo je stvar koja bode oči. Projekat je pun nedoslednosti a funkcionalno i estetski su "tarabe" sada je već jasno popriličan promašaj. Imajući u obziru da je održavanje u Srbalja nepostojeće a pranje fasada misaona imanice strah me da pomislim na šta će sve da liči za par godina.
Najlakše je biti cinik @DzonTravolta
Trenutno se prokop sa strane autoputa samo nadzire iza maleškog brda i šume postojećih objekata. To će nadam se postati glavni prilaz 2050 kad se to sve poruši ili kad krenu leteći taksiji. Do tada prosečan Beograđanin može da uživa u Prokopu iz perspektive koju sam okačio tako da mislim da nije nategnuto reći da je ta fasada trenutno najeskponiranija.
Iliti stajalište u suterenu.Као што рекох, ово није главна железничка станица, ово је пословни комплекс са железничком станицом у сутерену.
Je l' to ispod već postavljenog behatona nema hidroizolacije?!
Као што рекох, ово није главна железничка станица, ово је пословни комплекс са железничком станицом у сутерену.
Najlakše je biti cinik