Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Класика за све радове, довуче се тешка механизација попут ваљка, финишера, ровокопача на лабудицама у зону радова, и онда радници иду камионом-путаром са градилишта на градилиште током целог радног времена. Раде пар сати мали метро на НБГ, па оду ту на Сењак код Прокопа, и ако стигну оду и на неку другу интервенцију.
 
TPS Kijevo može da gradi Srbija Voz, a ne Infra - onda kada mu bude potreban. Sa trenutnim voznim parkom, pa i sa višestruko uvećanim voznim parkom TPS Zemun je i više nego dovoljan. Za cenu TPS-a Kijevo se može kupiti 10-ak Flirtova - mislim da je sada to mnogo korisnije nego TPS za kojim trenutno nema potrebe.
Размишљам о овоме. Прође 4 године, дошло још 18 Флертова, 3 Цмока и 5 Ху
Да ли је сада сазрело за ТПС Кијево?
 
Суботица делује као бољи избор с обзиром да ће се у њој у будућности састајати 6 електрификованих пруга:
  • Суботица - Келебија
  • Суботица - Сегедин
  • Суботица - Сента
  • Суботица - Нови Сад
  • Суботица - Сомбор
  • Суботица - Баја
Јесте да су све те електрификације за сада само у плановима, али исто тако је и тај будући депо само у плановима, па некако мени лично више има смисла Суботица. Тај депо би онда могао покрити и Бачку и Банат на северном крају, комплементарно са Земуном на југу.

Ако неко има објашњење зашто Сомбор, волео бих да чујем аргументе јер је тема доста занимљива.
 
Sombor je planiran za rehabilitaciju, odnosno za jednu kompletnu rekonstruckiju i modernizaciju, ali ne znam odakle informacija za to da će to biti glavni depo za EMV za taj deo Vojvodine.
Prenamena će u budućnosti biti moguća, ali kapaciteti bi trebalo da ostanu slični kao i danas.
U tom kreditu EBRD-a je predviđena i kompletna rekonstrukcija Depoa 25. Maj (Zemun) kao i gradnja novog u Popovcu.
Uostalom:


Svakako da će jedan centralni depo u Subotici biti potreban, ali on je kao i elektrifikacija svih tih pruga na dugom štapu, samo puka ideja.
 
Nisam nigde napisao, a ni isključio da će to biti glavni depo za EMV na severu. Samo sam konstatovao da se planiraju radovi tamo, a o Subotici nema nikakve najave.
 
Интересантно. А директна веза Суботица Сомбор не постоји. Мислим на електрифицирану пругу?
Која је логика да се одражвају возила не наких 80-100км од Суботице где ће терминирати или пак пролазити возови даље? Па ваљда је логично да се ЕМВ превуче брзо у погод где се може одрадити брзи сервис?

А Сомбор је ок да има мањи ТПС у крајњем случају за ДМВ које би ваљло да исто Србија закупи
 
U Subotici je problem sto Srbija voz nema nista u svom vlasnistvu sve je pripalo Srbija Cargo(depo)
Sombor je samo za DMG i tako ce i ostati samo ide modernizacija i rekonstrukcija postojeceg...Sa prugom Vrbas Sombor se dobija samo 4 koloseka pod strujom u stanici Sombor i to prva 4 do stanicne zgrade...
 
Beograd put izvodi radove, a glasina koju sam čuo je to da su huligani izgurali valjak nizbrdo (prethodno je već bio parkiran uz samu ivicu). Ovo je nepotvrđeno, jedino što mogu da potvrdim je to da radnici dolaze neredovno, npr. danas su tu ali uglavnom budu od 7 do nekih 12-1 i onda odu, a juče i prekjuče ih nije bilo.
Vrlo moguće, obzirom da su upali na stadion JNA. 👇

 
IMG-20240615-WA0000.jpeg

IMG-34bda0e73f238654c32ea3a63a2e41e1-V.jpg
 
Осећаш се као Цар кад купиш карте преко апликацију и гледаш овај ред. :LOL:
Да, с тим што ја као радник железнице, уз карту П-4, немам могућност да купим карту преко апликације па морам да чекам у реду ако желим да искористим попуст коју ми пружа легитимација П-4.
 
Ne znam koji projektant je odlucio da nabije garazu sa lepse strane objeka koji je vidljiv sa mostarske petlje, koji ima i lep pogled na reku i savski amfiteatar. Logicno je bilo da garaza bude na drugoj strani gde ce se manje videti i nece zaklanjati pogled.
 
Vrh