Malo je nezahvalno brojiti stanovništvo po gradovima u EU u odnosu na gradove u Srbiji zato što se koriste sasvim drugačiji statistički parametri gde su statističke jedinice geografski mnogo manje nego recimo u Beogradu.Ne znam koliko ima ŽS Štutgart, ali je sam grad po broju stanovnika znatno bliži Novom Sadu nego Beogradu.
Population (2021-12-31) | |
---|---|
• Municipality | 626,275 |
• Density | 3,000/km2 (7,800/sq mi) |
• Urban | 2,787,724 (31 Dec 2018) |
• Metro | 5,465,093 (2021) |
Uh, uh, uh… Još jeden kontroverzni projekat poput aerodroma Berlin Branderburg. Skadar na Bojani.Sta nismo dobili a bilo je moguce: visualno spajanje nivoa 105 i 97, hol i peroni, hodnici koji su radeni smislenjo i u kontekstu hola, veci izbor maloprodajnih objekta. Podsetimo mo se samo kako ce je jedan srednji grad u Nemackoj dobti funkcionalni pristup sa visualnom konekcijom razlicitih nivoa. Kao da nismo bili u stanju da tako nesto isplaniramo. Izplanirano resaenje Prokopa nema logiku a mislim da je izvodac i glavni arhitekt stanice jako neiskusan zahtevima zeleznickih postrojena.Pogledajte prilog 190538Pogledajte prilog 190539Pogledajte prilog 190540.
Surčin, Dobanovci, Jakovo, Borča, Ovča, Pinosava, Beli Potok, Kaluđerica, Leštane, Vinča se ni sada ne smatraju delom naselja Beograd, koji i bez njih ima 1,2 miliona stanovnika na zadnjem popisu. Železnik i Zemun se smatraju.Malo je nezahvalno brojiti stanovništvo po gradovima u EU u odnosu na gradove u Srbiji zato što se koriste sasvim drugačiji statistički parametri gde su statističke jedinice geografski mnogo manje nego recimo u Beogradu.
Evo primer, statistička teritorija grada Štutgarta obuhvata 207 km2 i na tu površinu ima oko 630k stanovnika. Ima sijaset gradova na granicama Štutgarta koji se direktno lepe na urbano tkivo a ne računaju se u broju stanovnika. Preneto na Beograd to bi bilo kao kada bi se Zemun, Surčin, Železnik, Beli Potok, treći BG, Kaluđerica itd. gledali kao zasebna naselja koja ne pripadaju gradu BG.
Pogledajte prilog 190667