Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

. Gde je otišlo još 65 miliona poklonjenih Gruji?
Pa nije poklonjeno. Dobili smo stanicu.
@dejanbg88 Jel u planu otvaranje i neke kladionice na Prokopu?
iskreno, nemam pojma. Prosto ne znam ništa o tome
Alternativna istorija Srba na delu, koja se primila. Mada, iz tog Audija kojim se hvališ na drugoj temi kapiram da vlast ovih okupatora vrv ružičastije izgleda :)
Ne znam na koje okupatore misliš? Ja se tako ne osećam, iskreno. Istina da ova vlast nije moj izbor, ali je izbor većine. Mene zanima isključivo šta dobijamo i šta ćemo koristiti sve (infrastruktura i sl.) Samo me taj parametar interesuje, a za unutarpolitička previranja sam prilično flegma ;)

Niko ne opravdava kriminal korupcija je korupcija, ali nabavka je bila preko potrebna u toj situaciji.
Evo nekih brojki:
Njih 10 je plaćeno za cenu 1 Ruskinje.
Već nakon 5 godina investicija se isplatila.
Nakon uvođenja u saobraćaj prevoz putnika u Timočkoj Krajini je skočio za neverovatnih 400%, što je rezultat za svaku pohvalu, a ni do dana današnjeg niko nije napravio nešto slično. Pre toga putnici su se u vanrednim okolnostima vozili i u "kaoubojcima".
Ma moralna gromada je taj Šarančić iz svega navedenog ;)
Dakle, definitivno su im Francuzi uvalili aerodromski piplmuver, da mašu s njim.
Da li postoji neki model/peoplemoovera koji ćemo imati?
 
Pa zar nema prokop već kao neku čekaonicu. Zaboravili ste već na one prostorije kod 10-og koloseka. Video sam da su nalepili nalepnice na staklo od nje. Možda joj i promene namenu, ako neko ima info neki, neka napiše.
 
Што се тиче чекаонице, ја сам на бившој главној највише волео да чекам на перонима, док сам у главној чекаоници провео пар сати само једно вече због кише и није баш пријатно искуство.
Боље да ставе више клупа на пероне и да се на њима чека.
 
Fascinantno je kako u Srbistanu da bi kupio tovar sijalica za državnu zgradu treba ti tender (beše za sve nabavke preko 5.000e ako se ne varam) a kada režim odluči da kupi po stotine autobusa sa buvljaka iz svetskih bestragija NN marki, ili tuce skupocenih visoko sofisticiranih vozova... onda tenderi nisu potrebni.
 
Ono sto vidiš na slikama to je to.
Hvala. U pravu si, video sam slike sinoć ali na telefonu i pritom sam nešto bolestan pa nisam obratio pažnju. Vidim da ima Moj Kiosk i ova neka G-store.
Tja, pa dobro, bolje išta nego ništa. Nadam se, odnosno verujem, da će jednog dana kada se budu izgradile zgrade okolo i tu bude još mnogo više ljudi, da nikne i neka prava prodavnica. Ionako je Delez u talu sa državom, tako da verujem da će izboksovati neki dogovor da otom potom smeste neki svoj objekat tu. Samo čekaju veći promet.
ja se sećam dok je Đilas bio gradonačelnik BG, u većini autobusa GSP-aradila jedna ili dve sijalice u kabini jer je stano neko obarao tender za nabavku novih..
Gde počinje Srbija, tu prestaje logika.

Zemlja i sistem dizajnirani tako da izgleda kao da smo najuređenije i najodgovornije društvo na svetu, a u realnosti sva ta upuvana mrtva slova na papiru ne zaustavljaju one koje bi trebalo da zaustave (kriminalce i muljatore), a samo otežavaju posao i život normalnim i poštenim ljudima i organizacijama.
 
Poslednja izmena:
Pa ovo dosta lepo izgleda. Rekao bih da je to isti model koji saobraća na Ciriškom aerodromu.

Da li znaš možda u kom roku će biti izgrađeno i kuda će viditi?
 
Bolje vrabac u ruci nego golub na grani. Ova rešenja me jako podsećaju na metro u Dubaiju. Tamo postoje zatvorene pasarele kroz koje 15-20 minuta hodaš do metro stanice. Konkretno do metro stanice Dubai šetao sam bar 15-20 min kroz pasarelu (zatvorena, klimatizovana, kakva ĉe pretpostavljam biti i kod nas).

Ništa to nije čudno i neuobičajno
 
То су дилетантска решења. Путници железнице су у Београду могли да преседају одмах за перона на јавни превоз за свега пар минута. Ми сад причамо о пешачењу 15-20 минута до где? Хаоса у кругу КЦС? Знате колико су тамо одличне пешачке комуникације.
 
Stvar je jasna, projektant je sigurno imao sve probleme i izazove u vidu i izabrao je najbolje rešenje shodno tome. Sigurno ljudi iz Alstoma (ili ko je već pravio projekat BG metroa) 10 puta bolje od nas ovde razumeju u sve probleme i izazove koje bi nosila neka drugačija integracija.

Imajući to u vidu duboko verujem da je ovo bilo najbolje rešenje.

Npr. kada pravim arhitekturu i projekat za neki softver za koji mi je naručilac klijent, a korisnik neko eksterni, ja ću sigurno imati bolji uvid u to kako nešto može biti rešeno spram svih pros i cons, u odnosu na korisnika tog softverskog rešenja. Tako da korisnik softverskog rešenja može da bude siguran da je to što je dobio najbolje moguće rešenje u datom trenutku.

Tako je isto i za ovu našu stanicu i vezu sa metroom. U datim okolnostima ovo je verovatno najadekvatnije moguće rešenje. Kao što ja ne dajem korisniku da meša u arhitekturu softvera koji će koristiti (ja rešavam problem i moje je na koji ću način pristupiti i shodno tome projektovati rešenje, jer da je korisnik to znao ne bi klijent angažovao mene nego korisnika da to isprojektuje) tako isto i mi treba da pustimo projektante da se bave time i da nađu najbolje rešenje za naš problem jer da smo mi to znali da uradimo onda bi mi bili u timu koji projektuje metro/stanicu/železnicu.
 
Ne znam da li si bot ili jednostavno operisan od realnosti. Ako ništa drugo, kao neko ko se bavi softverom, morao bi da znaš da ime firme nije nikakav garant stručnosti zaposlenih.
Takođe, već u osnovama razvoja softvera se uči da klijent često ne ume da adekvatno definiše svoje potrebe (čak i kad zaista želi, što je ovde upitno). Naprotiv, postoje katastrofalni primeri ogromnih ulaganja u softver koji nije mogao na kraju da bude implementiran ili je implementacija bila višestruko skuplja od planiranog baš zato što klijent nije lepo definisao potrebe, a firma koja je razvijala softver nije imala u vidu ništa sem onog što je taj klijent rekao.
 
Vrh