Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Значи ипак нема чекаоница и гардероба? Лебе мекани. Неки и правдају то овде. А онда нађоше "генијално" решење да од хола или перона направе чекаоницу.
 
Poslednja izmena od urednika:
Да ли су планери метроа у софтвер уносили:
-гашење станица на Савском тргу, и железничке и аутобуских са окретницом ЈГП
-путнике железнице градске, приградске, међуградске, међународне,
-везу новог сајма са градом само помоћу железнице
-везу аеродрома са железницом
-потребе клиничког центра
-планове о гашењу Сајма у Војводе Мишића
?
 
Ako ništa drugo, kao neko ko se bavi softverom, morao bi da znaš da ime firme nije nikakav garant stručnosti zaposlenih.
Za mene je Alstom dovoljno jaka kompanija da im apsolutno verujem šta god da kažu. Ne pričamo o nekoj levoj firmi već o jednom Alstomu koji je jedan od lidera na polju šinskog saobraćaja
Takođe, već u osnovama razvoja softvera se uči da klijent često ne ume da adekvatno definiše svoje potrebe (čak i kad zaista želi, što je ovde upitno). Naprotiv, postoje katastrofalni primeri ogromnih ulaganja u softver koji nije mogao na kraju da bude implementiran ili je implementacija bila višestruko skuplja od planiranog baš zato što klijent nije lepo definisao potrebe, a firma koja je razvijala softver nije imala u vidu ništa sem onog što je taj klijent rekao.
Pusti to šta piše u knjigama za spremanje ispita na faksu. To je tako u teoriji ili u praksi kada se razvojem softvera bave diletanti, a kada pri tome rade za klijente koji su takođe diletanti.

Moji klijenti su jako dobro potkovani što se tiče domenske ekspertize, a sa druge strane imaju dev tim koji je vrhuhski u technologijama kojima se bavimo, tako da ovo gore što si spomenuo nama jednostavno ne može da se desi. Čak i ako bi neki novi klijent bio sa 50% domenske ekspertize u odnosu na naše stalne klijente, projekat bi 99% bio smooth
 
Мислиш да је ок што је приоритет у плану метроа добио Сајам у гашењу а што је игнорисана централна железничка станица најближа центру града географски преко које ће бити веза са новим ЕХПО-Сајмиштем и аеродромом???
 
Па кад је све импровизација, од целог плана несретног новог чвора. Да је станица мало ближа булевару Војводе Бојовића, да плоча иде до њега, била би боља ситуација. Овако је као Тантал, ту близу на дохват, али му све измакне.
 
Да ли су планери метроа у софтвер уносили:
-гашење станица на Савском тргу, и железничке и аутобуских са окретницом ЈГП
-путнике железнице градске, приградске, међуградске, међународне,
-везу новог сајма са градом само помоћу железнице
-везу аеродрома са железницом
-потребе клиничког центра
-планове о гашењу Сајма у Војводе Мишића
?
Nemam pojma, ali verovatno su sve to imali u vidu kada su projektovali. Neće sigurno Alstom da rizikuje i ukaljuje svoju reputaciju time što će praviti loš projekat za BG. Njima to nikako ne ide u prilog.
Мислиш да је ок што је приоритет у плану метроа добио Сајам у гашењу а што је игнорисана централна железничка станица најближа центру града географски преко које ће бити веза са новим ЕХПО-Сајмиштем и аеродромом???
Da
 
Ne bi mi to bilo ok, ovako ad hok. Ali ako bi bio projektant i objasnio mi zašto je to najbolje rešenje u trenutnim okolnostima, a pri tome imaš "ime" i ozbiljne reference iza svog rada, bio bih spreman da te saslušam i eventualno pristupim takvom nekonvencionalnom rešenju, ukoliko je to najadekvatnija solucija.
 
ОК, сад ти мени реци да ли путујеш железницом, ако да, са којих станице и како стижеш до њих?
 
Vozio sam se nekoliko puta Sokolom sa NBG jer živim A bloku. Soko koristim kada hoću da vozim bajs po Novom Sadu i onda se provozam bajsem od A bloka do stanice NBG. U sokolu imaš odeljke za storage bajseva. Par sati se vozim po NS, svratim do par drugarica, izblejimo, pa onda nazad do NBG.

Tako da to je moje korišćenje železnice u prethodnih godinu dana, od kada postoji Soko. Pre toga mi nije padalo na pamet da se vozim vozom.
 
Па онда без увреде ниси компетентан да коментаришеш Прокоп.
Драго ми је што уживаш услуге железнице у њеном најбољем светлу и волео бих да и остали грађани имају сличан приступ.
 
Значи ипак нема чекаоница и гардероба? Лебе мекани. Неки и правдају то овде. А онда нађоше "генијално" решење да од хола или перона направе чекаоницу.
Čekaonica-prostorija sa redovima sedišta postoji na peronskom delu stanice.

Koliko se ranije dolazi na voz, pa mora toliko da se čeka? 2-3 sata kao na aerodrom?

Dođeš na stanicu, kupiš kartu, a ako si već toliko nepotrebno poranio, ili možda voz kasni-sedneš u kafić, naručiš flašicu kisele vode, ili sok, a ko ni to neće da plati-spusti se dole, sedne u čekaonicu, ili na klupe na peronima.. nije smak sveta..
 
Čekaonica-prostorija sa redovima sedišta postoji na peronskom delu stanice.

Koliko se ranije dolazi na voz, pa mora toliko da se čeka? 2-3 sata kao na aerodrom?

Dođeš na stanicu, kupiš kartu, a ako si već toliko nepotrebno poranio, ili možda voz kasni-sedneš u kafić, naručiš flašicu kisele vode, ili sok, a ko ni to neće da plati-spusti se dole, sedne u čekaonicu, ili na klupe na peronima.. nije smak sveta..

Као да никад нигде возом на дуже путовање ниси ишао. Постоје возови којима путовање траје и по цео дан, па људи дођу пола сата сат раније. Ко зна и одакле долазе, па с обзиром на гужве у саобраћају, треба да буду сигурну да ће стићи на време, па се деси да се дође доста раније. Постоје и транзитни путници (преседање). На перону је хладно зими, чекаоница је грејана. Уосталом, на перону нема ни приближно довољно места за седење колики је капацитет воза који полази са њега. Често путник стигне пре него што је објављено на ком перону ће воз пристати, тако да не зна на који перон треба да иде. Испада да је цео свет глуп јер имају и по неколико чекаоница на већим железничким станицама, укључујући и посебне за путнике са картама 1. разреда и спаваћих кола, само смо ми паметни јер немамо ниједну. Имају и друге станице по Србији чекаонице, само оној највећој у највећем граду не треба.
 
Ljudi mislim stvarno... Metro je politički i osmišljen tako da prolazi pored sadašnjih i budućih luksuznih kompleksa njima podobnih ljudi. To što radi alstom nije nikakvo moreli kvaliteta plana metroa. Da hoće prošao bi kroz prokop pa makar kopali još 30 metar ispod zemlje od postojećih kaseta. Kažu da ne može da se napravi te zbog ometanja uređaja u KCV-u te zbog dijafragmi od prokopa te zbog geomorfologije itd. Ajde uzmite metro u Stockholm-u, lično sam bio i video kako je urađen. Tlo tamo je puno podzemnih voda i Stockholm je sam izgrađen na više ostrva i opet ima i podzemne delove (koji idu ispod vode). Na T-centralen-u se ukraštaju tri linije metroa i više linija prigradske železnice i sve se to nalazi ispod glavne železničke stanice koja inače datira iz 19. veka.
c7bd029ecd2a6e2683566145d6d4c036.jpg
 
Значи ипак нема чекаоница и гардероба? Лебе мекани. Неки и правдају то овде. А онда нађоше "генијално" решење да од хола или перона направе чекаоницу.
Kao neko ko je zeleznicu koristio često pre 20+ godina nije mi jasan ovaj stav po pitanju čekaonice.
I na Staroj ŽS hol gde su se kupovale karte, ako me sećanje dobro služi, u sredini je imao zardinjeru oko koje je bilo svega nekoliko stolica. Vreme do polaska voza se "ubijalo" ili u kafani ili pod peronima na vetrometini ili stojeći u tom istom holu kad je veoma hladno.
Ili ne retko, udjes u voz koji stoji i ceka vreme polaska (nekada sam znao i pola sata, sat ranije uci u onaj u 21:50 za Ljubljanu- studentski zivot, nije se uvek imalo para za karirane stolnjake😀).
Ne kažem da treba da bude isto i u 21.veku, naprotiv....ali stvarno mi nije jasno.
Mislim da je ovaj sadrzaj u tom smislu sasvim pristojan, a nisam bas siguran da ljudi dolaze po dva-tri sata ranije na voz kao sto je slucaj na aerodromima....
 
Као да никад нигде возом на дуже путовање ниси ишао. Постоје возови којима путовање траје и по цео дан, па људи дођу пола сата сат раније. Ко зна и одакле долазе, па с обзиром на гужве у саобраћају, треба да буду сигурну да ће стићи на време, па се деси да се дође доста раније. Постоје и транзитни путници (преседање). На перону је хладно зими, чекаоница је грејана. Уосталом, на перону нема ни приближно довољно места за седење колики је капацитет воза који полази са њега. Често путник стигне пре него што је објављено на ком перону ће воз пристати, тако да не зна на који перон треба да иде. Испада да је цео свет глуп јер имају и по неколико чекаоница на већим железничким станицама, укључујући и посебне за путнике са картама 1. разреда и спаваћих кола, само смо ми паметни јер немамо ниједну. Имају и друге станице по Србији чекаонице, само оној највећој у највећем граду не треба.
Opet ti kažem, u peronskom delu postoji prostorija-blagajna za kupovinu karata sa čekaonicom-zatvorena prostorija sa vratima u kojoj nema promaje i ne duva ništa.

Da li će i u gornjem delu ubaciti nekoliko redova klupa i stolica, to ne znamo.. Kako bilo, ništa od toga nije razlog za padanje u očaj i histeriju.. Ima, dakle, prostora za sve-i za one koji će sedeti u kafićima i restoranima, a i za one koji to neće.

A što se tiče metroa i ovog šatl povezivanja... Pa, zar nije cela ta trasa prve linije, pored Sajma i kroz Bg na vodi, između ostalog, odabrana i zbog znatno jeftinije gradnje.. Da bi metro provukli kroz Prokop i KcS, moralo bi da se skrka mnogo više novca.. Jeftinije im je da Prokop spoje tim šatlom 900 m do Sajma, gde će se presedati na metro i da naprave pasarelu do Mostara i Kcs.
 
Opet ti kažem, u peronskom delu postoji prostorija-blagajna za kupovinu karata sa čekaonicom-zatvorena prostorija sa vratima u kojoj nema promaje i ne duva ništa.
Jel ova blagajna ostala da radi? Msm, nije ukinuta pustanjem u rad zgrade? A kafić?

Uopste, jel taj deo ostao isti? Čini mi se da su tu dole bili i panduri, a sad su za njih prostorije gore...
 
Није ни та благајна најзгоднија. Има степениште на улазу и опет треба ићи после на друге пероне.
Све ми изгледа да се плаше скитница па отуд хол није и чекаоница. Има ли места за клупе у подходницима?
 
Mozda bi se taj deo mogao proširiti i urediti da bude jedna velika čekaonica
 
Srećna nova napredna svima koji slave

IMG_6503.jpeg


Ne znam da li ovo



IMG_6513.jpeg


Ima veze sa ovim?

IMG_6502.jpeg


Za nekog 1.77m je ok al za ove preko 1.90m će biti napeto...Šteta što mi bog nije dao visine pa da padne tužba.

IMG_6505.jpeg
IMG_6507.jpeg
IMG_6504.jpeg
IMG_6500.jpeg
IMG_6501.jpeg

Ne znam šta će se komunicirati na ovom ekranu za gluvoneme a da nema na ovom ekranu pored. Elem...moja dioptrija je samo +1 ali jeddva vidim da čitam ovo.


To je to....deluje mnogo
lepše od Aerodromske zgrade i terminala. Moje zamerke su pored brisoleja, malih ekrana, prljavih , svetlećih reklama unutar stanice koja je osvetljena, travelatora samo u jednom smeru kao da ovi koji dolaze ne nose kofere, kapije za kontrolu pristupa kroz koje teško možeš da proguraš kofer, loše konekcije javnim prevozom, novo obeležavanje koje se razlikuje od stanice na NBG....ma ima toga još al koga briga...
 
Nadam se, odnosno verujem, da će jednog dana kada se budu izgradile zgrade okolo i tu bude još mnogo više ljudi, da nikne i neka prava prodavnica. Ionako je Delez u talu sa državom, tako da verujem da će izboksovati neki dogovor da otom potom smeste neki svoj objekat tu. Samo čekaju veći promet.
Gotovo sam siguran da će u nekoj od poslovnih zgrada biti manji Maxi (ili Shop&Go ali polako gase taj format tj. sve ih menjaju u Maxije)
 
Vrh