Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

IMG_1756.jpeg

Knap
 
I mada je mnogo smešno i nadrealno ovo sa sajamsko-prokopskim šatlom, zapravo postoji jak kandidat za taj sistem - piplmuver kojeg je pre dve godine preuzeo famozni Alstom, a primenjen je na aerodromu u još famoznijrm Dubaiju:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Innovia_APM
Ово је чисто аеродромска прича. А правити сложени систем са сопственом инфраструктуром поред толико милијарди за место је више него неразумно трошење пара.

Уколико дијафрагма заиста препрека (данас сам видео фотографију, нисам имао представу) можда је решење да метро тангира Прокоп кад већ не може да пресеца под правим углом?
 
Što volim ove komentare o polovnim 710, a niko ne zna tačnu priču i situaciju.
U tom momentu u Kraljevačkom, a pogotovo Zaječarskom čvoru je falilo lokomotiva i vagona, vozovi su se često otkazivali.

Bilo je potrebno "ad hoc" rešenje i nađeno je u kupovini polovnih garnitura veoma solidnih karakteristika.
Niko ne spori da su preko butika ispumpali pare, ali ti vozovi su spasili Istočnu Srbiju i to nema cenu.
Da nisu kupljeni ti DMV danas u Istočnoj Srbiji ne bi postojao putnički železnički, dosta sela bi bilo odsečeno od sveta!
To što vi iz vaših fotelja pišete svašta, a da pritom ne znate ni da nabrojite 3 stanice između Zaječara i Negotina vam ne da za pravo da nipodištavate ovu kupovinu u kojoj su učestvovali i mnogi iz tog dela Srbije.
Sa druge strane, vidim da nazadnjacima ne smetaju ti vozovi, jer ih sada obnavljaju, što ne kupe nove?

Radujem se staničnoj zgradi na Prokopu, ali ovo spinovanje, ne mogu...🙄

Znaci cilj opravdava sredstvo, mala sitnica samo je to što su kupljeni preko rodjacke trange frange firme koje inace trguje farmerkama. Okeeeeej

Isto kao danas sto neki pravdaju naprednjacima brze i sumnjive tendere sve pod parolom moralo je. Glupost! Korupcija je korupcija bez obzira cija stranacka obelezja imala.
 
Који прелаз из оног фенси сређеног хола са овим само офарбаним бетоном.
To je da ti lakse padne kada udjes u raspali voz. Zamisli da iz fensi hola direktno da udjes u raspali voz, to ti je kao kad preko leta iz klimatizovane prostorije izadjes direktno napolje na plus 45.
 
Па сада је једино РВР распали воз, тј. БГ воз, а верујем да ће и даље путници БГ воза имати мањи удео од укупног броја путника.
 
Па сада је једино РВР распали воз, тј. БГ воз, а верујем да ће и даље путници БГ воза имати мањи удео од укупног броја путника.
Ne znam vise ni sta ide, sve su ukinuli zivo, BG voz je jedino za sta znam da ljudi koriste. I neko nekada ovaj do NS-a. A ni internet ne pomaze puno da se sazna.
 
Иду возови за Шид, НС, Вршац, Ниш, Ужице, Пријепоље, Бар и Зворник колико ја знам. У систему БГ воза Прокоп је био најмање коришћена станица од стране путника.
Већина путника БГ воза иде из периферних станица до Тошиног бунара, НБГ, Карађорђевог парка и Вуковог споменика. Верујем да је и даље слично.
 
Иду возови за Шид, НС, Вршац, Ниш, Ужице, Пријепоље, Бар и Зворник колико ја знам. У систему БГ воза Прокоп је био најмање коришћена станица од стране путника.
Већина путника БГ воза иде из периферних станица до Тошиног бунара, НБГ, Карађорђевог парка и Вуковог споменика. Верујем да је и даље слично.
Hvala.

Ne znam, ja koju god sliku da vidim, evo i ovu Vozdovu iznad, uvek je na slici raspali isarani voz :ROFLMAO:
 
Znaci cilj opravdava sredstvo, mala sitnica samo je to što su kupljeni preko rodjacke trange frange firme koje inace trguje farmerkama. Okeeeeej

Stavljaš mi u usta nešto što nisam napisao. Niko ne opravdava kriminal korupcija je korupcija, ali nabavka je bila preko potrebna u toj situaciji.
Evo nekih brojki:
Njih 10 je plaćeno za cenu 1 Ruskinje.
Već nakon 5 godina investicija se isplatila.
Nakon uvođenja u saobraćaj prevoz putnika u Timočkoj Krajini je skočio za neverovatnih 400%, što je rezultat za svaku pohvalu, a ni do dana današnjeg niko nije napravio nešto slično. Pre toga putnici su se u vanrednim okolnostima vozili i u "kaoubojcima".

Taj Šarančić koji je bio lopov je više uradio za Istočnu Srbiju nego svi do sada zajedno, što je podatak i za ponos i za stid.
Tu je najveći problem bila nabavka van tendera koja mu je omogućila da ispumpa novac preko butika. Nabavka van tendera je bila i opravdana i neopravdana, stvarno su falila vozna sredstava i stanje je bilo hitno, no namere nisu bile časne.
Švedske vozove su birali kako iz upravne zgrade tako i sa terena iz Zaječara i Kraljeva, tražilo se nešto praktično/jednostavno i prilagođeno našem održavanju, a ove DMV su ispunjavale te uslove.
A bilo je i pokušaja 2000/2012 da se kupe novi vozovi i pored prvog kontigenta 711, upravo je Siemens Desiro bio predstavljan u stanici Prokop, u Istočnoj Srbiji je bio testiran takođe jedan strani DMV, ali se nije dobro pokazao. Jesu žuti bili totalno apstinenti prema železnici, ali nije bilo baš tako crno kao što se predstavlja.
I jedan veoma bitan podatak, optužen je 2010. za vreme bivše vlasti, a oslobođen je 2019. za vreme sadašnjih, nisam ljubitelj ni prošle ni sadašnje vlasti, ali istina treba da izađe na videlo.

Sa druge strane kačiš vest o kupovini polovnih vozova na temu ŽS Prokop, ne razumem šta to uopšte traži ovde, totalni OT. Nerviraju me ovakve konverzacije..
 
Sa slika stanična zgrada zaista izgleda odlično.

Samo ću se osvrnuti na (po meni) uske stepenice i eskalatore (doduše, to je problem i u tržnim centrima).

Zašto mislim da su uski : zato što je u normalnom svetu normalno da postoje dva tipa ljudi, oni koji žure i oni koji ne. Oni koji ne žure stoje desno na eskalatorima (ili idu lagano stepenicama), a oni koji žure (ili jednostavno ne vole da stoje ili da se sporo kreću) idu levom stranom.

Ubacite u tu jednačinu i kofere i eto zastoja.

Ponavljam da ovaj problem uskih eskalatora postoji i u tržnim centrima gde je čak i nemoguće obići osobu koja koristi kolica.

Uske stepenice postoje i na većini stajališta koje sam video od Beograda do Batajnice. Zaista ne znam zašto se štedi na tako banalnim stvarima.

Nadam se da će oznake i putokazi da se srede, jer je to zaista najvažnija stvar na ovakvim mestima. Bio sam na mnogim stanicama po Evropi i nigde nisam imao nikakav problem da odem na pravi peron / kolosek, ali zato takav problem imam na svim stanicama na pomenutoj lokaciji do Batajnice.

Ponovio bih još jednom da zgrada izgleda fenomenalno i spolja i iznutra.
 
Vesic dao podatke putnika na Prokopu: mesecni odlazak 877.000, dolazak 1.000.000
 
Vesic o shuttle vozu, kopaju se dva tunela prema sajmu pa za 3 min bi stigle. Ovo samo sto nema projekt a mislim da nije ni dobro smisljen u transportnom smislu sto neznam sta ce putniku biti zanimljivo da se provoza do sajma.
 
Vesic o shuttle vozu, kopaju se dva tunela prema sajmu pa za 3 min bi stigle. Ovo samo sto nema projekt a mislim da nije ni dobro smisljen u transportnom smislu sto neznam sta ce putniku biti zanimljivo da se provoza do sajma.
Tim pre što sajma na tom mestu više neće biti. Dakle, to je šatl za BnV.
 
Него. Питао сам има ли станица чекаоницу. Рече @orjen да има. Међутим, на сликама нисам видео, нити има на оним таблама које показују где се шта налази. Да ли су они управо отворили железничку станицу без чекаонице?
 
Vrh