Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Људи, ово што су извели са ескалаторима по важећем закону о планирању и изградњи не може и не сме да добије употребну дозволу!

Такође, недостатак другог ескалатора на перионима је ствар којом би требала агенција за борбу против корупције да се бави а вероватно и полиција.
 
Људи, ово што су извели са ескалаторима по важећем закону о планирању и изградњи не може и не сме да добије употребну дозволу!

Такође, недостатак другог ескалатора на перионима је ствар којом би требала агенција за борбу против корупције да се бави а вероватно и полиција.
Da li neko ima plan na kome su ucrtana dva eskalatora? Na svim dostupnim crtezima od ranije vidi se samo jedan.
 
Da li neko ima plan na kome su ucrtana dva eskalatora? Na svim dostupnim crtezima od ranije vidi se samo jedan.

Od početka ovog projekta je po jedan eskalator. Zapravo i u prethodnom CIPovom projektu od pre par godina je isto.
U originalnom projektu po kome je izvedena ploča je dva. Zato je ostavljen otvor za dva, kao i otvor u podu svih perona koji su sad zabetonirali. Međutim, nisam do sad video nigde originalan projekat (sem makete i rendera kasnije verzije od pre 20 godina).
 
Da li ima netko zadnji situacijski nacrt zone oko Prokopa. Tražio sam na URBELu nisam našao ili promaklo. Zanimaju me okolne prometnice i uređenja okoliša i što se planira sa BIPom.
 
ovo sa odvojenim dolascima i odlascima je maksimalno anti rešenje za korisničko iskustvo. Ko da je neko industrijsko postrojenje u pitanju a ne železnička stanica usred evrope. Pristup peronima treba da da bude slobodan.
Projektovali ljudi aerodrom, to se tamo tako radi.

Svi naši projekti su retardirani (šifra: petlja Bubanj potok). Trrćerazredna intelektualna sredina. Seljački fakulteti rules, inženjers knows.
 
Brisoleji se neće rotirati kako je planirano zbog kratkog roka koji mora da se ispoštuje, a i manjak volje.
Lepo se videlo na izmenjenom projektu da su od prvobitnog resenja za brisoleje odustali i da su planski ovako postavljeni. I pored toga sto ti je vise ljudi skretalo paznju da nece biti rotiranja uporno si to tvrdio i omalazavao sve ostale kako nisu upuceni u projekat.

Neverovatno je da u doba 3D projektovanja neko napravi toliki propust u izgledu fasade. Uopste nije stvar vremena, volje ili novca, mogli su odmah da ih postave kako treba.

Sto se eskalatora tice ovo me podseca na trzne centre gde se namenski postavljaju sto dalje kako bi posetilac morao da kruzi. Samo sto umesto kesa u ruci ima kofere/torbe.
 
Брисолеји су најмање битни, више су спорна решења покретних трака као и самих отвора који нису сви у станичном холу.
 
Lepo se videlo na izmenjenom projektu da su od prvobitnog resenja za brisoleje odustali i da su planski ovako postavljeni. I pored toga sto ti je vise ljudi skretalo paznju da nece biti rotiranja uporno si to tvrdio i omalazavao sve ostale kako nisu upuceni u projekat.

Neverovatno je da u doba 3D projektovanja neko napravi toliki propust u izgledu fasade. Uopste nije stvar vremena, volje ili novca, mogli su odmah da ih postave kako treba.

Sto se eskalatora tice ovo me podseca na trzne centre gde se namenski postavljaju sto dalje kako bi posetilac morao da kruzi. Samo sto umesto kesa u ruci ima kofere/torbe.
Ja sam pričao kako je meni rečeno od strane projektanata. To je važilo pre par meseci. Očigledno su u međuvremenu promenili, pa sam vas sve ovde obavestio da je do toga došlo.
 
Projektant ti nije upucen u projekat. Ovo je iz aprila, dakle nista se u medjuvremenu nije promenilo niti je problem bio u vremenu, novcu ili volji.
Screenshot 2023-09-11 at 09.30.12.png
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Направиће потпуну лудорију од станице. Ограничен приступ перонима, улазак са једне стране, излазак са друге стране. Да ми је знати ко је ту лудорију смислио и где су то видели.
 
Ми копирамо само лоша решења, а лудорије смишљамо сами.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
На крају јавно-приватно партнерство у овом пројекту није донело ништа добро. Држава је могла сама да направи станичну зграду са паркингом и пословним простором.
 
Да, али треба нагласити да није проблем у самом јавно'приватном партнерству, већ у буздованству политчке елите, која се у све меша, и поставља подобне уместо паметних.
 
Projektant ti nije upucen u projekat. Ovo je iz aprila, dakle nista se u medjuvremenu nije promenilo niti je problem bio u vremenu, novcu ili volji.
Projektant jeste upućen u projekat, mogu da garantujem za @Boki123 da su prvobitni planovi oko brisoleja bili malo drugačiji i sa opcijom za rotiranje.
A što se vremena tiče, pa gradilište kaska malo sa prvobitnim vremenskim rokom, zaista ništa strašno u poređenju sa kašnjenjima na drugim sličnim projektima ali sa vrha je došlo naređenje da stanica mora biti završena po svaku cenu do 20.10. Da je rok bio krajem novembra ili godine onda bi mogli da završe sve kako treba po prvobitnom planu.
 
@Steva
Slazem se da su prvobitni planovi bili drugaciji, ali to nije promenjeno nedavno vec pre aprila.

Nije kao da cela ploca nece biti gradiliste jos naredne 2 godine i da to ne moze da se zavrsi naknadno. Meni je taj izgovor neverovatan posto su odmah mogli da montiraju brisoleje kako su hteli.
 
Vrh