Када се заврши станична зграда негде 2024. године, колико сам ја разумео све ово, онда преостаје да се граде приступне саобраћајнице и петље. Када ће то почети и када ће се завршити, није познато.
Што се самог чвора тиче, он би ваљда требало да добије и још један мост преко Дунава у саставу обилазнице, као и да се заврше колосеци према Карабурми. Када ће то бити окончано?
Што се самог Прокопа тиче, његова градња је започета 70-тих и није још довршена, тако да стоји тврдња да се станица гради све ово време, односно 50 година.
Da ponovimo, na Prokopu je potrebno završiti:
- staničnu zgradu iznad ploče (trenutno u izgradnji)
- staničnu zgradu od tri sprata ispod ploče ka autoputu (završeno betoniranje, sad stoji tako)
- 1. i 2. kolosek i 1. peron
- prilaz sa autoputa i stanični trg
- nadvožnjak Dragana Mancea - Deligradska i metro ako se ikad neka vlast smiluje
Van Prokopa, kratkoročno u čvoru treba da se:
- rekonstruišu stanice Karađorđev park, Vukov spomenik i Pančevački most i spuste peroni na druge dve.
- rekonstruišu tuneli (koji su zastareli i u stanju raspada i zvanično nebezbedni)
- završi TPS Zemun
- napravi stanična zgrada stanice Novi Beograd
- urede pothodnici i završi stanica Rakovica
- napravi stajalište Košutnjak
Dugoročno:
- Da se izgradi stanica Karaburma
- Da se izgradi stanica(stajalište) Makenzijeva
- Da se doda još jedan par koloseka od Prokopa do Batajnice
Ono što je planirano, a verovatno nikad neće biti izvedeno
- TPS Kijevo
- Stanica Vidikovac/Žarkovo
- još jedan kolosek u stanici Rakovica i još dva od stanice do garaže Plavog voza
Tako da čvor nije ni blizu završetka, za većinu stvari ne postoje ni konkretni planovi kad bi trebalo da počnu.