Karlo del Ponte
Advanced
Значи улица са регулацијом преко 30 метара је преуска за плитки тунел који је од спољне ивице зида до спољне ивице зида широк 11 метара ван зоне станица, а 22 метра у зони станица. Објасните то по центрима великих градова, са метроом, да ту где је улица 20-30 метара ипак треба да граде испочетка и поруше редове зграда лево и десно@Karlo del Ponte
Ne moze se srusiti niz zgrada duz Savske ulice ili duz bulevara Vudroa Vilsona da bi se tu progurao cut and cover tunel za zelenicu.
Jednostavno ima previse zgrada i eksproprijaija bi kostala na stotine milione evra.
Иначе Вудруа Вилсона је боља од Савске зато што би регионални метро могао ући најповољнијом трасом испод центра, уместо да се тај правац узурпира друмским тунелом. Иначе регионални метро је убедљиво најбрже превозно средство милионских градова које је цивилизација до сада измислила.