overdrive":gqpo5l9x je napisao(la):Ако неко не верује у ово, нека пође од личног примера и нека се присети колико пута је у животу прошао преко Савског трга, а колико пута поред Прокопа, невезано за путовање возом. Када идете са краја на крај града, када идете да обавите неки посао или да вршите неку активност, куда сте се чешће кретали?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887717#p887717:wsh0caxf je napisao(la):Bender Rodriguez » Sub Okt 09, 2021 11:14 am[/url]":wsh0caxf]Ja i do trafike kad idem, prolazim pored Prokopa.
Čitajući ovu temu i još neke vezano za BG: voz i Metro, stiče se utisak da ceo Beograd gravitira ka tri tačke, ili pak živi u neposrednom okruženju: Prokop, Savski trg, Trg republike.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887727#p887727:2ao9lok2 je napisao(la):Bender Rodriguez » 09 Okt 2021 11:33[/url]":2ao9lok2]Pa ceo Beograd zivi pored Prokopa. Prokop to smo mi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887743#p887743:2xi4x34z je napisao(la):Bender Rodriguez » Sub Okt 09, 2021 12:10 pm[/url]":2xi4x34z]Volim kad o ''konstruktivnim raspravama'' pričaju oni koji najviše rafališu po drugima a za svađu im je potrebno samo da neko ne diferencija ''stajalište'' i ''stanicu'' čak i u kontekstu gde to savršeno nije bitno za diskusiju. :kafa:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887715#p887715:1p2q7w88 je napisao(la):WLABmz » Sub Okt 09, 2021 11:04 am[/url]":1p2q7w88]overdrive":1p2q7w88 je napisao(la):Ако неко не верује у ово, нека пође од личног примера и нека се присети колико пута је у животу прошао преко Савског трга, а колико пута поред Прокопа, невезано за путовање возом. Када идете са краја на крај града, када идете да обавите неки посао или да вршите неку активност, куда сте се чешће кретали?
Pored Prokopa, autoputem.
Da bilo bi lepo da oni koji ovde sektiraju da idu u odgovarajuci forum pa nek se tamo druze sa istomisljenim. :mrgreen: A nije ni potrebno se pravdati - ovde je tema novi zeleznicki cvor po resenju GUP 1972 "Prokop", a znamo da je vecinski izglasan, i da lokacija Savskom trgu kao "Varijanta D", koja je izradila SANU bila odbacena od samih zeleznica. Na kraju je "Varijanta D" bila odbacena sto bi uzrokovala rusenja, vece troskove i potpuno zatvaranje zeleznica u Beogradu. Nemogucnosti da se etapno ostvaruje je takode prevagalo da se ne izradi ista varijanta kao i nepredvidljivost inzenjersko geloskih radova na objektu sa visokim podzemnim vodama. A da je skladno sa tom procesom izgraden Prokop etapno, izgraden je. 1970 se znalo da se projekt mora etapno zavrsavati. Sada smo u drugoj etapi trecoj fazi zavrsnice. Tako nema nazad na prvobitno stanje nego se ocekuje zavrsetak. Na gradu a ne na zeleznicama je da povezuje stanicu, a kritiku treba prebaciti na celnici grada (Vesic) koje ovo stanje ignorisu (direktor je to vec dobro konstantovao).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887736#p887736:1nsryeqm je napisao(la):WLABmz » 09 Oct 2021 10:57 am[/url]":1nsryeqm]To je zato što je svaka argumentovana rasprava u ovoj temi izgubila smisao, zahvaljujući nekim forumašima koji svaki pokušaj konstruktivne rasprave pretvore u "te jedno te isto".
Da, žao mi je što je ukinuta GŽS. I ja sam je više voleo nego Prokop, imao sam jako lepih putovanja koja sam započeo i završio na njoj. Ali, nažalost, ona je već više od 3 godine stvar prošlosti i za nju postoji odgovarajuća tema na forumu.
Pa to je resenje GUP 1972 po varijanti "Prokop" umesto jedne stanice na Savskom trgu cetiri u gradu uz stajaliste Karadordev park i Vukov spomenik. Ovome si sam sebe demantovao da je resenje lose :mrgreen:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887761#p887761:28eqdls6 je napisao(la):overdrive » 09 Oct 2021 12:30 pm[/url]":28eqdls6][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887715#p887715:28eqdls6 je napisao(la):WLABmz » Sub Okt 09, 2021 11:04 am[/url]":28eqdls6]overdrive":28eqdls6 je napisao(la):Ако неко не верује у ово, нека пође од личног примера и нека се присети колико пута је у животу прошао преко Савског трга, а колико пута поред Прокопа, невезано за путовање возом. Када идете са краја на крај града, када идете да обавите неки посао или да вршите неку активност, куда сте се чешће кретали?
Pored Prokopa, autoputem.
Аутопутем на пар стотина метара, без приласка. Туда дневно прође на хиљаде возила и људи, а њих 95% не зна где је та станица, нити тамо иде неким својим послом.
Ниједна линија јавног саобраћаја, која се масовно и редовно користи, не иде на прокоп. То што 17, 18 и 46 стају на аутопуту, не значи да стају и на станици Београд центар. Друго и то стајалиште је толико удаљено да је неподесно, као и стајалишта тролејбуса 40 и 41.
Мали број путника БГ: воза ту улази и излази и то је још један показатељ о чему се ради. Највећи број користи станице Батајница, Нови Београд, Карађорђев парк и Вуков споменик.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887761#p887761:1m9dbhwz je napisao(la):overdrive » Sub Okt 09, 2021 1:30 pm[/url]":1m9dbhwz]
Аутопутем на пар стотина метара, без приласка. Туда дневно прође на хиљаде возила и људи, а њих 95% не зна где је та станица, нити тамо иде неким својим послом.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887770#p887770:1gth4kdc je napisao(la):orjen » Sub Okt 09, 2021 2:03 pm[/url]":1gth4kdc]Pa to je resenje GUP 1972 po varijanti "Prokop" umesto jedne stanice na Savskom trgu cetiri u gradu uz stajaliste Karadordev park i Vukov spomenik. Ovome si sam sebe demantovao da je resenje lose :mrgreen:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887761#p887761:1gth4kdc je napisao(la):overdrive » 09 Oct 2021 12:30 pm[/url]":1gth4kdc][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887715#p887715:1gth4kdc je napisao(la):WLABmz » Sub Okt 09, 2021 11:04 am[/url]":1gth4kdc]overdrive":1gth4kdc je napisao(la):Ако неко не верује у ово, нека пође од личног примера и нека се присети колико пута је у животу прошао преко Савског трга, а колико пута поред Прокопа, невезано за путовање возом. Када идете са краја на крај града, када идете да обавите неки посао или да вршите неку активност, куда сте се чешће кретали?
Pored Prokopa, autoputem.
Аутопутем на пар стотина метара, без приласка. Туда дневно прође на хиљаде возила и људи, а њих 95% не зна где је та станица, нити тамо иде неким својим послом.
Ниједна линија јавног саобраћаја, која се масовно и редовно користи, не иде на прокоп. То што 17, 18 и 46 стају на аутопуту, не значи да стају и на станици Београд центар. Друго и то стајалиште је толико удаљено да је неподесно, као и стајалишта тролејбуса 40 и 41.
Мали број путника БГ: воза ту улази и излази и то је још један показатељ о чему се ради. Највећи број користи станице Батајница, Нови Београд, Карађорђев парк и Вуков споменик.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887772#p887772:231v757l je napisao(la):WLABmz » Sub Okt 09, 2021 2:05 pm[/url]":231v757l][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887761#p887761:231v757l je napisao(la):overdrive » Sub Okt 09, 2021 1:30 pm[/url]":231v757l]
Аутопутем на пар стотина метара, без приласка. Туда дневно прође на хиљаде возила и људи, а њих 95% не зна где је та станица, нити тамо иде неким својим послом.
Тако је, аутопут се налази на тачно 250 метара од железничке станице Београд Центар, што је око пола дужине перона станице Београд Центар. Савршен простор да се изгради станични трг испред станице, нешто као у Новом Саду, само мало веће. У Новом Саду има 150 метара од станице до Булевара Јаше Томића. Станични трг главног града у држави који излази директно на главну друмску артерију у граду и држави, а опет га не блокира и не загушује.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887767#p887767:1rquv9ub je napisao(la):orjen » Sub Okt 09, 2021 1:59 pm[/url]":1rquv9ub]Da bilo bi lepo da oni koji ovde sektiraju da idu u odgovarajuci forum pa nek se tamo druze sa istomisljenim. :mrgreen: A nije ni potrebno se pravdati - ovde je tema novi zeleznicki cvor po resenju GUP 1972 "Prokop", a znamo da je vecinski izglasan, i da lokacija Savskom trgu kao "Varijanta D", koja je izradila SANU bila odbacena od samih zeleznica. Na kraju je "Varijanta D" bila odbacena sto bi uzrokovala rusenja, vece troskove i potpuno zatvaranje zeleznica u Beogradu. Nemogucnosti da se etapno ostvaruje je takode prevagalo da se ne izradi ista varijanta kao i nepredvidljivost inzenjersko geloskih radova na objektu sa visokim podzemnim vodama. A da je skladno sa tom procesom izgraden Prokop etapno, izgraden je. 1970 se znalo da se projekt mora etapno zavrsavati. Sada smo u drugoj etapi trecoj fazi zavrsnice. Tako nema nazad na prvobitno stanje nego se ocekuje zavrsetak. Na gradu a ne na zeleznicama je da povezuje stanicu, a kritiku treba prebaciti na celnici grada (Vesic) koje ovo stanje ignorisu (direktor je to vec dobro konstantovao).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887736#p887736:1rquv9ub je napisao(la):WLABmz » 09 Oct 2021 10:57 am[/url]":1rquv9ub]To je zato što je svaka argumentovana rasprava u ovoj temi izgubila smisao, zahvaljujući nekim forumašima koji svaki pokušaj konstruktivne rasprave pretvore u "te jedno te isto".
Da, žao mi je što je ukinuta GŽS. I ja sam je više voleo nego Prokop, imao sam jako lepih putovanja koja sam započeo i završio na njoj. Ali, nažalost, ona je već više od 3 godine stvar prošlosti i za nju postoji odgovarajuća tema na forumu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887787#p887787:2hb33yfm je napisao(la):overdrive » Sub Okt 09, 2021 2:46 pm[/url]":2hb33yfm]
Дакле сад треба да се гради и станични трг, а вероватно и нека петља да би возила која иду од Аутокоманде ка Новом Београду могла да дођу до станице. Колико то кошта? Како изгледа, како је занишљено и када ће да буде готово?
Имали смо станицу са три артерије и 90% трамвајских линија. Имали смо станицу са тргом. Сад то мора све вештачки да се прави.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887794#p887794:1qmexmzn je napisao(la):WLABmz » Sub Okt 09, 2021 3:05 pm[/url]":1qmexmzn][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887787#p887787:1qmexmzn je napisao(la):overdrive » Sub Okt 09, 2021 2:46 pm[/url]":1qmexmzn]
Дакле сад треба да се гради и станични трг, а вероватно и нека петља да би возила која иду од Аутокоманде ка Новом Београду могла да дођу до станице. Колико то кошта? Како изгледа, како је занишљено и када ће да буде готово?
Имали смо станицу са три артерије и 90% трамвајских линија. Имали смо станицу са тргом. Сад то мора све вештачки да се прави.
Да, треба да се прави станични трг, као што је предвиђено од почетка стварања новог чвора. Исто тако се правио и станични трг (Савски трг) испред старе железничке станице у 19. веку. И гле чуда, он се такође правио, како кажеш, вештачки. Није га природа израсла. Искључење са аутопута већ постоји.