Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873069#p873069:1xckavgn je napisao(la):
WLABmz » 20 Aug 2021 11:40 am[/url]":1xckavgn]Tekst je pun grešaka. Upravna zgrada Beogradčvora (ne Beogradske železničke stanice) u Stjepana (ne Stevana) Filipovića 45.
Pa to me i zbuni. Stevana Filipovića je u Železniku.
 
Problem je u tome što jedni ulicu zovu zovu Stevana, a drugi Stjepana. Čak i u nekim ličnim dokumentima stoji različito. Naprimer, u LK piše Stjepana Filipovića, a u zdravstvenoj knjižici Stevana. Čak su i u pošti po tom pitanju problematični. Dešavalo mi se i da uprkos tome što napomenem i poštanski broj, i opštinu, da završi u Železniku. A vrlo često kada se spomene PAK, dobije se negativan odgovor, jer nemaju tehničkih mogućnosti.
 
Zar ne piše tamo negde na parkingu (beše kao neki spomenik, ploča?) Stjepan Stevan Filipović?

(Stjepan je čovek sigurno, budući Hrvat, a mi ga posrbili.)
 
To što piše može da se okači mačku o rep. Niko živi to ne zarezuje. I još neki nađu da se izderu na mene što sam ih uputio na pogrešnu adresu, a to što su oni nepismeni pa ne umeju da pročitaju da piše i opština i poštanski broj, to je druga stvar. Čak sam jednom prilikom imao i situaciju, da je sestra nešto bila poručila i kurir došao do Autokomande i onda stao i zvao telefonom. Jedno desetak minuta su se objašnjavali dok kurir nije ukapirao kuda treba da ide.
 
Треба приметити назив улице... Прокопска на пример
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hGk4fAOhH4o[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873390#p873390:20fvedg4 je napisao(la):
Прле » 21 Avg 2021 12:31[/url]":20fvedg4]Треба приметити назив улице... Прокопска на пример
Pisao više puta nadležnima, ali bez odgovora. Inače, ne Prokopska. Jeste da smo pored Prokopa, ali može i nešto smislenije. Potovu što na Malešjkom brdu postoje Prokupačka i Prokop.
Inače, predlagao sam da deo koji ide pored "žutice / žute zgrade" ponese naziv Jelene genčić, a deo gde su soliteri da ponese naziv Franje Mihalića, kao i one tri kućice na kraju ulice, koje se trenutno vode na Humsku. Em što su oboje bili članovi Partizana, em što su nas samo tako zadužili. Ali, kako znamo da o tome odlučuju ljudi koji ne umeju ni da govore srpski, uprkos tome što su Srbi koji su odrasli u Srbiji, ni ne čudi što smo dobili da Genčićeva ima najmanju moguću ulicu u Šangaju, a Franjo zabačenu ulicu na Banjici.
 
Sveze fotke
 

Prilozi

  • Prokop1.jpg
    Prokop1.jpg
    850,2 KB · Pregleda: 2.473
  • Prokop2.jpg
    Prokop2.jpg
    466,2 KB · Pregleda: 2.471
  • Prokop5.jpg
    Prokop5.jpg
    537,3 KB · Pregleda: 2.403
  • Prokop6.jpg
    Prokop6.jpg
    729,2 KB · Pregleda: 2.483
  • Prokop7.jpg
    Prokop7.jpg
    727,1 KB · Pregleda: 2.479
  • Prokop8.jpg
    Prokop8.jpg
    713,4 KB · Pregleda: 2.470
  • Prokop10.jpg
    Prokop10.jpg
    656,5 KB · Pregleda: 2.476
Свака част на сликама. Има овде још пуно посла да се изгради саобраћајна веза до аутопута и станични трг.
 
Ima radnika, i bas na cosku gde jos nije zavrseno. Ispred BIP je i prodavnica BIPa pa ko nezna nek ude, tako da je snabedevanje najpotrebnijim osigurano radnicima i lager i kvas sa ribizlama :)
 
Rok završetka je bio 22. avgust. Za taj ćošak je ako se ne varam problem bio nerešenih pravno-imovinskih odnosa, što je i razlog većine kašnjenja na izgradnji železničkih objekata u Srbiji.
 
Evo ga i cosak, da mas ne boli :)
 

Prilozi

  • cosak 1.jpg
    cosak 1.jpg
    865,6 KB · Pregleda: 2.324
  • cosak 2.jpg
    cosak 2.jpg
    756,7 KB · Pregleda: 2.329
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874675#p874675:22vcwc80 je napisao(la):
WLABmz » 25 Aug 2021 08:14 pm[/url]":22vcwc80]Rok završetka je bio 22. avgust. Za taj ćošak je ako se ne varam problem bio nerešenih pravno-imovinskih odnosa, što je i razlog većine kašnjenja na izgradnji železničkih objekata u Srbiji.
Mislim da je tu bio razlog zastoja u izgradnji izmeštanje nekog energetskog kabla.
 
Не, главни разлог одлагања завршетка су додатни радови на заштити темељне јаме у том делу, који су се испоставили неопходним. Рађен је додатни пројекат и тендер, тако да је извођач `Елита коп`, који је иначе изванредно ефикасно обавио највећи део посла, морао да сачека.
О тендеру је писано у мају и овде на форуму и на е-капији:

https://www.ekapija.com/news/3283536/ra ... jem-sipova

https://beobuild.rs/forum/viewtopic.php ... 63#p852863
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874628#p874628:3j9h22c7 je napisao(la):
Дошљак » Sre Avg 25, 2021 7:31 pm[/url]":3j9h22c7]Свака част на сликама. Има овде још пуно посла да се изгради саобраћајна веза до аутопута и станични трг.

Када ће то бити завршено?
 
Не зна се ни када ће бити започето. Целокупна прича око Прокопа је сад са фокусом на приватног инвеститора који гради станичну зграду на плочи. О приступним саобраћајницама се мало прича, о јавном превозу још мање.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875054#p875054:u5x2n0tl je napisao(la):
Veliki Vracar » 26 Aug 2021 06:44 pm[/url]":u5x2n0tl]Не, главни разлог одлагања завршетка су додатни радови на заштити темељне јаме у том делу, који су се испоставили неопходним. Рађен је додатни пројекат и тендер, тако да је извођач `Елита коп`, који је иначе изванредно ефикасно обавио највећи део посла, морао да сачека.
О тендеру је писано у мају и овде на форуму и на е-капији:

https://www.ekapija.com/news/3283536/ra ... jem-sipova

https://beobuild.rs/forum/viewtopic.php ... 63#p852863
Tačno. Hvala na podsećanju i ispravci. :sesir:
 
Crne rupe Beogradskog metroa (1): Nema stanice kod Prokopa

FIL_8266-01-725x483.jpeg


Arhitekta i član Udruženja "Po meri metro" Milan Dimitrijević rekao je za Nova.rs da postoji nekoliko ključnih problema vezanih za Plan regulacije metroa, a da je jedna od odluka da trasa metroa ne prolazi pored Prokopa.

Arhitekta Milan Dimitrijević naglašava za Nova.rs da su novim planom gradske vlasti u potpunosti odustale od prvog rešenja, tj da se Prokop i Klinički centar pokriju odmah prvom linijom – u korist toga da se ove dve jako važne tačke u gradu pokriju tek trećom linijom.


„Ovo je sporno jer je Prokop projektovan za 40.000 putnika dnevno. Centar je sistema gradsko-prigradske železnice BG:Voza, čije se širenje i unapređenje planira upravom ovim Planom regulacije. Skoro sve planirane i postojeće linije BG:Voza prolaze kroz Prokop. Neracionalno je potpuno da onda ljudi koji već danas koriste BG:Voz (a u bliskoj budućnost će ih biti još više) da dolaze iz Batajnice, Mladenovca, Rakovice, Ovče, ne mogu da presednu na metro na Prokopu i dalje nastave svoje putovanje po gradu“, rekao je Dimitrijević i dodao:

„Takođe država ulaže ogroman novac u rekonstrukciju pruge (brzi voz Novi Sad – Beograd najavljen je od februara 2022.) a sa druge strane povezivanje glavne železničke stanice sa metroom ostavlja za daleku budućnost“, objašnjava Dimitrijević i dodaje da ćemo imati situaciju po ovom planu da ćemo imati metro, ali da na njega neće moći da presedne neko iz brzog voza iz Novog Sada, već će morati na autobus“, precizirao je arhitekta za Nova.rs.

Dimitrijević kaže da će se u tom slučaju brže stizati od Novog Sada do Prokopa, nego od Prokopa do centra grada.

„Jednostavno, nijedan evropski grad koji ima metro ne ostavlja glavnu železničku stanicu nepovezanom sa metroom. Potpuno je logično da se omogući ljudima da metroom stignu do železničke stanice na svoj voz, tj. da kada siđu sa voza u Beogradu mogu odmah da presednu na metro“, zaključio je on.


https://nova.rs/vesti/biznis/crne-rupe- ... d-prokopa/
 
БГ воз без метроа на Прокопу нема смисла. Ту ће се завршавати линије за Ресник, Младеновац и Лазаревац. Да, по завршетку модернизације пруге ка НС, линије из Ресника се опет скраћују до Прокопа.
 
Када је осмишљен Беовоз, планирано је да возови пролазе кроз Београд центар, а не да ту завршавају путовање или одатле да полазе. Много је ефикасније да воз иде од Ресника или Младеновца све до Батајнице или Панчева, него да вожњу завршава у станици Београд центар. На тај начин путник се приморава да обабезно преседа јер се на Прокопу не налази ништа. Нема јавних установа, нема радних места, нема хотела, школа, факултета,... Нити ће бити. Ако путник изађе на Вуковом споменику или на станици Панчево главна или на Новом Београду, он је заправо дошао негде где се одвија пословна или животна активност. На Прокопу не постоји ништа, осим Куће цвећа и стадиона ЈНА.
 
Јесте, али због капацитета пруге ове линије БГ воза које сам навео ће ићи само до Прокопа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875657#p875657:3w47ip3t je napisao(la):
Дошљак » Ned Avg 29, 2021 9:17 am[/url]":3w47ip3t]Јесте, али због капацитета пруге ове линије БГ воза које сам навео ће ићи само до Прокопа.

To nije tačno. Pruga ima kapacitet da ide voz na svakih 3 minuta.
 
Онда је проблем у мањку гарнитура. Пошто у олану развоја жинских система стоји да ће линију Ресник-Овча скратити до Прокопа поново кад се нормализује линија Батајница-Овча.
 
Vrh