Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Da, to je to valjda. Panta je to pominjao nedavno.

Što je najluđe, ja se sad setih da sam to zapravo gledao na starim planovima i slikama koje su nam prikazivali na faksu svojevremeno nego uopšte nisam povezao to sa onim što je Panta pomenuo. Jer su ti planovi uvek bil jelte iz ptičje perspektive a ovu raskrsnicu kad god bih gledao, gledao bih je sa zemlje pa nisam razmišljao o tome.

Ali da, to je taj neostvareni ili prvobitni UMP, kako ga već ko zove. Prošlo mnogo godina od tada pa mi nešto i isparilo iz glave u međuvremenu.
 
Штета што тај мост није направљен, доста би значио, чак и више од моста на Ади.
 
Па не би значио више од Моста на Ади, али онда не би био у плановима тунел до Аутокоманде, јер би веза НБ - Аутокоманда (и даље "УМП"-ом) била остварена преко тог моста. Не би било нове везе Чукарица (Раковица) - Аутокоманда, though.

Да, те наше "рокаде" јесу катастрофлне и, занимљиво, у основи свих њих јесте Прокоп.

Треба додати да, осим метроом, "претечом УМП-а" и новим мостом, Прокоп је требало да буде повезан са градом и трансверзалом преко Врачара до Вуковог споменика (за коју је пројекат урадио поменути Б. Јовин, који ју је називао симпатично "трансверзала од Прокопа до "Жагубице"), и од које се званично одустало почетком 2000-их, на снажно инсистирање председнице Општине Врачар М. Милошевић ("да се не руше врачарске баште", као да слушам ту тетку - од којих испадоше густо збијене зграде у уским клисурама).

И тако нама остаде сакати град, са козјим стазама на месту булевара и ћорсокацима уместо планираних прилаза мостовима, са метроом "мало ниже" - и са железничком станицом у, како је говорио поменути БЈ за Прокоп, "вукопустахији".
 
За ту трансверзалу се побунио чини ми се и покојни Амфилохије или неко други из цркве. Велика штета што се одустало од реализације тог плана, зато сад имамо трасу аутобуса 25 и 26 кроз једносмерне улице од Вука кроз Врачар и онај лавиринт сокака, са бројним слепим улицама. Увек ме је чудило како никоме није пало на памет да пробије улицу у наставку Рузвелтове право кроз Врачар.
 
Brigitte Le Normand o evaluaciji modela americkih kosultanta i kompjuterskom modeliranjem. Sledeca recenica - the location of public transportation terminals pada u oci. (Automobility in Yugoslavia - between urban planner, market, and motorist. The Case of Belgrade 1945-1972)
 

Prilozi

  • wayne university rapid transport belgrade 2.JPG
    wayne university rapid transport belgrade 2.JPG
    170,1 KB · Pregleda: 3.783
  • wayne university rapid transport belgrade 1.JPG
    wayne university rapid transport belgrade 1.JPG
    47,8 KB · Pregleda: 3.780
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797063#p797063:2prec8w4 je napisao(la):
Пантограф » 27 Nov 2020 08:36[/url]":2prec8w4]Па не би значио више од Моста на Ади, али онда не би био у плановима тунел до Аутокоманде, јер би веза НБ - Аутокоманда (и даље "УМП"-ом) била остварена преко тог моста. Не би било нове везе Чукарица (Раковица) - Аутокоманда, though.

Да, те наше "рокаде" јесу катастрофлне и, занимљиво, у основи свих њих јесте Прокоп.

Треба додати да, осим метроом, "претечом УМП-а" и новим мостом, Прокоп је требало да буде повезан са градом и трансверзалом преко Врачара до Вуковог споменика (за коју је пројекат урадио поменути Б. Јовин, који ју је називао симпатично "трансверзала од Прокопа до "Жагубице"), и од које се званично одустало почетком 2000-их, на снажно инсистирање председнице Општине Врачар М. Милошевић ("да се не руше врачарске баште", као да слушам ту тетку - од којих испадоше густо збијене зграде у уским клисурама).

И тако нама остаде сакати град, са козјим стазама на месту булевара и ћорсокацима уместо планираних прилаза мостовима, са метроом "мало ниже" - и са железничком станицом у, како је говорио поменути БЈ за Прокоп, "вукопустахији".

опа одусташе због сујете?

Сад ће намерно због сујете да правимо
 
Danas poduzna reportaza Tanjuga o gradilistu i daljim planovima sa ministrom gradevinarstva. Trenutni radovi na ploci stoje 11 mio evra, sledeci za elektorinstalacije 25 do 30 mio evra. Finansirace se iz sajma svetske banke. Bio sastanak i o izgradnji stanicne zgrade koja ce moci da bude gotova za najmanje 3 godine (2024). Momirovic je dobro obavesten o stanici i pokazuje drugaciji pristup medijama. Realno prica i o proslim i sadasnjim problemima. Nije svoj nastup koristio da kritikuje neke bivse vlade nego o buducnosti zeleznica. Prvi ministar koga slusam da ce mo od Prokopa do NS putovati 40 minuta. Hvala na realnoscu.
Tanjugov video izvestaj http://tanjug.rs/full-view.aspx?izb=611357
kraca vest vlade https://www.srbija.gov.rs/vest/503507/z ... godine.php
 
Колико протраћеног времена, мноштво радова је могло паралелно да се изводи, нпр. лепљење плочица и уређење перона са изградњом приступних саобраћајница. А министар као да је први пут ушао у воз.
 
Ne sviđa mi se što koristi svaku priliku da kaže da ničeg dobrog ne bi bilo da nije Aleksandra Vučića. Ima držanje i stav jednog aparatščika. Slika se na Prokupu, u Čortanovcima, između Preljine i Požege, na Beogradskoj obilaznici i ne kaže ništa naročito. U vezi sa ovom poslednjom lokacijom, evo i pitanja: zašto, recimo, nije objasnio iz kojeg razloga deonica obilaznice od Ostružnice do Orlovače neće biti otvorena do kraja godine, kako je njegova prethodnica najavila u septembru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800118#p800118:3okbjfvj je napisao(la):
daors » 05 Dec 2020 22:04[/url]":3okbjfvj]Ne sviđa mi se što koristi svaku priliku da kaže da ničeg dobrog ne bi bilo da nije Aleksandra Vučića.
:lool: :lool: :lool:
Što reče Mićko: "Da nam nije njega ne bi bili živi".
 
Oтприлике је лик ту само да клима главом и извршава наређења, није стручњак.
 
Ako možemo da imamo stručnjaka za tapšanje, što ne bi mogli i za klimanje glavom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800118#p800118:22knzan2 je napisao(la):
daors » Sat Dec 05, 2020 10:04 pm[/url]":22knzan2]Ne sviđa mi se što koristi svaku priliku da kaže da ničeg dobrog ne bi bilo da nije Aleksandra Vučića.
Možda mora. Ako ništa drugo, bar je razotkrio dugo čuvanu tajnu, sa kojom je bilo upoznato samo par nas čudaka iz drevnog reda ve-jednako-es-sa-te.
Vrlo brzo ćemo odavde do Novog Sada ići vozom za samo 40 minuta", naglasio je Momirović.
:gobb:
Hvala mu na hrabrosti da kaže istinu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800118#p800118:22knzan2 je napisao(la):
daors » Sat Dec 05, 2020 10:04 pm[/url]":22knzan2]...zašto, recimo, nije objasnio iz kojeg razloga deonica obilaznice od Ostružnice do Orlovače neće biti otvorena do kraja godine, kako je njegova prethodnica najavila u septembru.
Zato su je i smenili.
:kafa:
Šalim se. Pogledaj temu o Obilaznici gde upućeni tvrde da je puštanje te deonice neophodno završiti još jedan most (ako sam dobro shvatio).
 
Evo još komentara sa društvenih mreža, ima ih koliko hoćeš, 99% su negativni. Ljudi se odavno oprostili od Prokopa sa života.

5b4fc65b683cac4d0893c718a90b8c51.jpg



Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
Vrh