Ja sam mislio da sam iz Srema dolazio jutrima vozom na Savski trg i odlazio peške ka Terazijama, pa se onda vraćao kući uveče isto tako vozom, ali ispostavlja se da to nije bilo tako i da se nismo naguravali u vozove na glavnoj. Sad kad je alternativa takva kakva jeste, na voz ni ne pomišljam. Živeli autobusi, živelo izgubljeno vreme, živeo svakodnevni dodatni stres i gubitak energije. Ovde se ne shvata da su te stvari nekima od nas promenile živote dok se olako priča kako "alternative postoje".
Da se ne shvati pogrešno, velik sam podržavaoc projekta novog čvora i Prokopa, ali mora se uzeti u obzir da je on planiran u skladu sa metro planovima i očekivanjem nekog tipa ostanka šinskog prevoza bliže centru. 2 koloseka, samo 2 su se mogla ukopati ispod bilo koje ulice u BNV i ispod bivše glavne napraviti stajalište. Sledeće stajalište ispod Terazija, pa onda Dunav i terminiranje kod Karaburme sa većim brojem koloseka gde bi se pripremali vozovi. I onda stigneš direktno iz Niša, Zrenjanina, Kragujevca ili Šapca na Terazije. A u špicevima samo iz prigrađa. Nema nikakvih teretnih koloseka, nikakvih postrojenja, nema puno zauzetog prostora, nema ničega čak što se vidi na površini. Sve ukopano i naspram benefita bi bilo "džabe" za sagraditi. I sve to može da se dopunjuje sa novim čvorom. Revoluciju bismo imali na železnici. Pored svih gluposti, još uvek nije kasno za to. TBM će svejedno tu kopati za metro istim tim koridorom, samo treba dodatnu cev napraviti.
Umesto TPS Kijevo jednog dana napraviti TPS Karaburma. Može opsluživati i varijantu voza preko Prokopa, i preko Rakovice, i preko Terazija. To bi uradio neko ko voli železnicu i ima njene finansijske interese u vidu.