Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794710#p794710:35r7pb6a je napisao(la):
orjen » 19 Nov 2020 01:20 pm[/url]":35r7pb6a]Ne sumnjamo da ce biti snimanje a nije ovo nista manje nego kad je zavrsena keops piramida. Faraonskih dimenzija, pa ce besmtrnik da presece kanap. Na ploci bi mogao i manji avion komotno da sleti.
file.php

file.php

Ovde je malo komplikovanija situacija da se ovo urbanizuje kako treba.
Trebalo bi sve isparcelisati da se dobiju gradski blokovi.
Takodje ispres staničnog trga da se sve očisti da bi se dobio adekvatni stanični plato.
 
Није пуно компликовано. Кад се сруши оно што мора због надвожњака ка Делиградској и за станични трг, неће ту пуно објеката остати.
 
Pocetak 96. Da tada nisu krenuli, sigurno nebi nikad.
 

Prilozi

  • beogradcvor2a.jpg
    beogradcvor2a.jpg
    193,7 KB · Pregleda: 1.859
  • beogradcvor1a.jpg
    beogradcvor1a.jpg
    169,8 KB · Pregleda: 1.848
Штета само што тада нису кренули са друге стране.
 
Šteta što su tada uopšte kretali i porušili aktivnu stanicu, umesto da su joj napravili krov, staničnu zgradu i bolju vezu sa autoputem.
 
Odgovor imas u Nasoj Borbi 1996, politicki marketing, nije bilo puno projekta a bile su demonstracije. Trrbalo je pokazati narodu da se nesto radi. Naravno imali smo i Mrkonjica na celu ministarstva saobracaja - licno je bio jako vezan za stanicu, bio je direktor CIPa, a njihov projekt su i radili.
 
Ma, imali smo, ko i sedamdesetih, jak "lobi čelika i betona", tj. građevinske industrije, pa su dali Energoprojektu i Radu da imaju šta da rade, a finansirali sve Čovićevom beogradskom taksom od 3%.

Eh, da su im bar dali da rade nešto korisno - to onda, doduše, ne bi bila Slobina Srbija.
 
Zar tu taksu nije uveo Vuk Drašković? A kad pričamo o lobiju čelika i betona - zašto taj lobi nije radio remonte pruga sabetonskim pragovima umesto besmislenih projekata kao što je prokop?
 
Besmisleno je samo ne ulagati u putnu infrastrukturu. Prokop je sitnica spram sta tranzitne koridore predstavlaju velikim silama. Nije trosak na Prokopu ni blizu sto se odvija na tim tranzitima - bog zna sta su im strateski planovi. Po Dorgovicu rusi ce drzati i Barsku i Moravsku prugu, kinezi ostatak, a amerikanci Toplicku. https://www.momcilodjorgovic.com/teksto ... nska-pruga
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794929#p794929:l47t6pyu je napisao(la):
tragac » 20 Nov 2020 08:53 am[/url]":l47t6pyu]Zar tu taksu nije uveo Vuk Drašković? A kad pričamo o lobiju čelika i betona - zašto taj lobi nije radio remonte pruga sabetonskim pragovima umesto besmislenih projekata kao što je prokop?
Није, увели су Човић и СПС. А после Република није дала градској власти те паре, него их је улагала директно у саркофаг на Прокопу, док се град распадао, а годишњи буџет му био 100 милиона марака (50 мил. евра, тј. двадесетина данашњег).

Комунистички зликовци, Чаушескуова школа. И факинг Прокоп као сарадник у злочину.
 
Sto to toliko licno shvatas. Niko nije se vratio da zivi u proslosti. Prokop u realnom svetu razije danasnji Beograd. Promenio je zeleznicki promet prestonice u 21 veku. Pored pamfleticnih izjava nijedna akademsku analiza se kirticko ne bavi Prokopom. Tako da nisu osnovani u struci. Ti si vec manipulisao sa pogresnim izjavama u komisijskom glasanjem a i nastavljas da teras svoje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794740#p794740:1x2ybc95 je napisao(la):
kopte3 » 19 Nov 2020 03:25 pm[/url]":1x2ybc95]


Nadam se da se orjen ne ljuti, pozajmio sam fotku da pokazem gde se pravi nova zgrada.

prokop-iz-vazduga.jpg


Meni iskreno izgleda kao da ce vecina ovog naselja morati da bude srusena, a prave se nove zgrade.
Što bi se Maleško brdo "skidalo" čak do ove zgrade označene na fotki iznad?
 
gradnja ploce nije bila besmislena. Racunalao se na to, da kad prodju sankcije moze da se povrsina ploce proda i da se pokrije deo troskova i izgradi zel stanica. To je moglo biti uradjeno da je postojala politicka voljla posle 2001 - slucaj trigranit. Isti princip je bio prilikom gradnje vukovog spopmenika sa onim lokalima. Slican princip je bio i sa gradnjom arene, ali da ne idemo bas previse u off.
 
Дабоме, светле перспективе. "Једном кад..." Сада ништа. У другој половини деведесетих имало смисла срушити железничку станицу, е да би се направила плоча за градњу, док пољане стоје по целом Новом Београду и шире, празне, и нико их не купује? А Београд се генерално распада.

Имало је смисла таман колико и цео пројекат Прокопа, па и мало мање...

Само да ми престанемо тако да планирамо и да радимо, иначе нам има мало помоћи.

Нажалост, нисмо престали: ено нам га једнако луд план метроа у реализацији.
 
Prokop je osigurao gradu investicije od nekoliko milijarde na prostoru propale zeleznicke infrastrukture. Otklonjeni su izbledele kosti odavno preminule dame. A da je bio dugorocni plan, bio je. Ko nebi prodavao nesto van svanke vrednosti, samo ludak bi insistirao da drazi tamo lokomotive 70ih i vagona 60ih da jure po Srbiji na 15 km/h.
 
Normalan čovek prvo napravi novu kuću i pristupni put do kuće pa se onda preseli iz stare kuće u novu. Tako je trebalo i ovde - prvo da se završi Prokop i pristupne saobraćajnice, pa da se tek onda ukloni Glavna železnička stanica. A kod nas se ukloni Glavna žel. stanica pa se onda čeka još ko zna koliko godina da se završi Prokop i pristupne saobraćajnice. A u međuvremenu, po svemu sudeći deceniju do dve, Beograd faktički neće imati Glavnu železničku stanicu.
 
Investitor naravno nije zeleo da ceka da se zavrsi Prokop. Odluka novca, nije nelogicno.
 
Kako nije nelogično, unazadili su železnički sistem u Beogradu tom odlukom, i to ko zna koliko decenija. I koji novac je do sad budžet grada Beograda prihodovao od projekta BnV? Mnogo je više do sad uložio grad Beograd u raščišćavanje Savskog amfiteatra i ulaganje u potrebnu infrastrukturu, nego što je dobio ikakvog prihoda od BnV, mislim da je do sad samo prihodovao od godišnjeg poreza na nekretnine koje su izgrađene u BnV, a to je promil od onoga što je do sad potrošeno iz budžeta grada Beograda za projekat BnV.
 
Moraces da proveris u godisnjem izvestaju Eagle Hills - Forbes kaze da je ivestirao 4 milijarde sobstvenih dolara u BNV. Mnogo vise nego sto su vredele prodaje NIS, Zelezare i Telekoma zajedno. BNV najveca investicija u drzavi. Mohamed Alabbar cini se zna kako da pokrene stvari, a da je ocistio Zel. st. Beograd, neka, dao je ogromni novac da se to uradi https://www.forbes.com/sites/wadeshepar ... 3cf9ba6c12
 

Prilozi

  • forbes.JPG
    forbes.JPG
    48,2 KB · Pregleda: 1.032
Na žalost, za obim putničkog železničkog saobraćaja u Srbiji i Beogradu poslednju deceniju, kao i njegov potencijal za narednu deceniju Beogradu bi stanica sa 6 koloseka kao glavna bila sasvim dovoljna. Stanice se grade da bi pokrile planirani saobraćaj vozova. Kod nas nikakvog plana na železnici ne postoji od 1990. godine. Postoji samo neplansko, odnosno stihijsko popunjavanje i krpljenje rupa. I to je sve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795041#p795041:252a875r je napisao(la):
orjen » 20 Nov 2020 03:31 pm[/url]":252a875r]Moraces da proveris u godisnjem izvestaju Eagle Hills - Forbes kaze da je ivestirao 4 milijarde sobstvenih dolara u BNV. Mnogo vise nego sto su vredele prodaje NIS, Zelezare i Telekoma zajedno. BNV najveca investicija u drzavi. Mohamed Alabbar cini se zna kako da pokrene stvari, a da je ocistio Zel. st. Beograd, neka, dao je ogromni novac da se to uradi https://www.forbes.com/sites/wadeshepar ... 3cf9ba6c12
file.php
Па да, људи којима је Прокоп супер таман могу и да поверују да је неко из Емирата сасуо четири милијарде својих пара у Београд на води...

Весело.

Орјене, Планино, вјерујеш ли ти у вјечито прољеће, у комунизам већ за наше унуке, затим, у Деда Мраза, Зубић вилу?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795041#p795041:3lcqr85x je napisao(la):
orjen » Fri Nov 20, 2020 3:31 pm[/url]":3lcqr85x]Moraces da proveris u godisnjem izvestaju Eagle Hills - Forbes kaze da je ivestirao 4 milijarde sobstvenih dolara u BNV. Mnogo vise nego sto su vredele prodaje NIS, Zelezare i Telekoma zajedno. BNV najveca investicija u drzavi. Mohamed Alabbar cini se zna kako da pokrene stvari, a da je ocistio Zel. st. Beograd, neka, dao je ogromni novac da se to uradi https://www.forbes.com/sites/wadeshepar ... 3cf9ba6c12
taj Wade Shepard iz forbesa lupa za sve pare... ni Vesic mu nije ravan... :lool: :lool:
 
Vidim da se radovi na Prokopu odvijaju bez kredita, a da se sadrzaj na BNV razvija. Sta sad?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795041#p795041:1ijwa1yx je napisao(la):
orjen » Fri Nov 20, 2020 4:31 pm[/url]":1ijwa1yx]Moraces da proveris u godisnjem izvestaju Eagle Hills - Forbes kaze da je ivestirao 4 milijarde sobstvenih dolara u BNV. Mnogo vise nego sto su vredele prodaje NIS, Zelezare i Telekoma zajedno. BNV najveca investicija u drzavi. Mohamed Alabbar cini se zna kako da pokrene stvari, a da je ocistio Zel. st. Beograd, neka, dao je ogromni novac da se to uradi https://www.forbes.com/sites/wadeshepar ... 3cf9ba6c12
file.php

Citirao si deo članka gde se govori o ciframa koje su obećane pre potpisivanja ugovora, a ovo je deo istog članka gde se navodi koliko je investicija stvarno realizovano nakon potpisivanja ugovora.
forbesBnV.JPG

Na kraju je ispalo da smo zbog 160 milona evra stranih investicija ukinuli normalan železnički saobraćaj u Beogradu na nekoliko decenija. Nama ne trebaju ratovi i epidemije da bi sami sebe unazadili.
 
Vrh