Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

kolike pare se tu bacaju ulažu, a na NBG perone pokrivaju kišobranom, dok Niš i NS nemaju ni to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756891#p756891:2ut6t9wk je napisao(la):
Дошљак » Уто Јул 14, 2020 9:15 pm[/url]":2ut6t9wk]Могао би Карић да буде инвеститор.
Исто ми је прошло кроз главу. Још нисам чуо да је уложио неки озбиљан капитал у земљу где је стекао први милион.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756884#p756884:3ewmxhcu je napisao(la):
Navip » Уто Јул 14, 2020 10:01 pm[/url]":3ewmxhcu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756843#p756843:3ewmxhcu je napisao(la):
Прле » Uto Jul 14, 2020 5:55 pm[/url]":3ewmxhcu]То није (значајно) питање, то се подразумева. Али тебе као и инвеститора то не брине.
Ako se apsolutna korupcija podrazumeva, onda neka Arkan vaskrsne i postane ministar pravde.

Зашто одмах утпоизам и негатив. Мито и корупција а поготову у некретнинама (крупним) је увек присутна а и вазана са криминалом јер нема повољније ситуације да се паре "оперу".

Дакле, свуда. Запад је наравно у рукавицама, преко агенција, и човек може да предвиди колико ће ти трошкови подмазивања да буду. У нашој банана економији то је мало теже јер прво не занш коме, колико ће тај да завали, али и хоће ли бити последњи и да ћеш морати још неком да канеш.

Ипак, као што рекох за озбиљног инвеститора то није проблем.

Синги, шта би ти мени, представнику власти ти као инвеститор одговорио на ову понуду за динар месечно? и двадесет година концесије 75% теориторију у виђеном стању?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756837#p756837:kzuwj1hd je napisao(la):
Прле » 14 Јул 2020, 16:58[/url]":kzuwj1hd]Нека сам ја држава а нека си ти приватник са пуно пара, успешан у прављењу разних садржаја и промоцији крупних некретнина.

Ја теби предлжем, узми ову површину, и изгради 75% површине, сагласно урбанистичким плановима и дозволама. Дајем ти концесију на 20 година, на вишено стање, а ти си мени дужан за то 1 динар месечно.

Који је твој одговор на такву понуду?

наравно да бих прихватио. уз питање:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756841#p756841:kzuwj1hd je napisao(la):
abrines » 14 Јул 2020, 17:43[/url]":kzuwj1hd]Мој одговор би био колико морам да ставим у свачији џеп да правимо посао? Или се већ зна тарифа?

тако да, да, узео бих концесију 20 година и давао бих држави 1 динар месечно. апсолутно не бих имао проблем са тим. ипак је у питању површина од отприлике 3 хектара
 
Лош си инвеститор.

који ће ти 3 хектара, када немаш приступне саобраћајнице, кад немаш градски превоз.

Дакле, добар инвеститор ће ући у аранжман само ако натера државу да реши питања како да људи долазе до тог места. Само људи који ту активно троше или привређују враћају новац инвеститору.

Значи, ако је мито и корпупција нешто на шта може да се пристане, неповезаност места је живо блато из кога нема повратка јер инвеститор НЕМА те ресурсе да врши експропирацију БИПа и Руда, да реши приступне саобраћајнице и да доведе градски превоз. За то су потребни лекс специјалиси и неовероватна количина пара, коју нико не може да прогнозира и нема тог профита који би могао да покрпи те рупе.
 
Koncesionar bi imao finansijaskog interesa za koncesiju - Prokop je centralna gradska železnička stanica, protok ljudi bi trebalo da bude veliki. Nek svaki 3. putnik na Prokopu sedne tu da popije kafu, ili pojede nešto, ili kupi neki suvenir, to je ogroman dnevni prihod.
Na kraju krajeva, železnica može da garantuje koncesionaru minimalni dnevni promet putnika na Prokopu. U tom slučaju koncesionar nema skoro nikakav finansijski rizik.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756891#p756891:3ku8qupg je napisao(la):
Дошљак » Uto Jul 14, 2020 9:15 pm[/url]":3ku8qupg]Могао би Карић да буде инвеститор.
A mogao bi i da ostane iza rešetaka...

Taj čopor treba držati što dalje od državnih i velikih projekata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=757032#p757032:1jkjut5c je napisao(la):
Прле » 15 Јул 2020, 12:02[/url]":1jkjut5c]Лош си инвеститор.

а ти не знаш како фунцкионише економско-инвеститорски истем у Србији

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=757032#p757032:1jkjut5c je napisao(la):
Прле » 15 Јул 2020, 12:02[/url]":1jkjut5c]који ће ти 3 хектара, када немаш приступне саобраћајнице, кад немаш градски превоз.

Дакле, добар инвеститор ће ући у аранжман само ако натера државу да реши питања како да људи долазе до тог места. Само људи који ту активно троше или привређују враћају новац инвеститору.

Значи, ако је мито и корпупција нешто на шта може да се пристане, неповезаност места је живо блато из кога нема повратка јер инвеститор НЕМА те ресурсе да врши експропирацију БИПа и Руда, да реши приступне саобраћајнице и да доведе градски превоз. За то су потребни лекс специјалиси и неовероватна количина пара, коју нико не може да прогнозира и нема тог профита који би могао да покрпи те рупе.

неповезаност је најмањи проблем. када град и држава виде да могу од те локације да зараде неколико милиона, испуниће сваку жељу инвеститору када је у питању градски превоз. па чак ће и метро туда да протерају (а нарочито када поједници виде да имају и лични финансијски интерес)
 
Синги, у Србији нема српских развојних банака и нема бизниса потребне величине. Онај бизис који је успешан у Србији то је зато што вероватно извози... Остају криминалне структуре блисе власти, али и они нису кадри да тако нешто ураде.

Странци не улазе у то јер су перспективе магловите и далеке.

Ево говорите да је Прокоп генератор путника. У теорији могу да се сложим са тим податком. Али, када ће се то практично десити? Када ће Прокоп да постане то што тврдите? - Управо онда када се деси да град/држава проинвестирају на његовој повезаности.

Иначе, да то није проблем, зар се нико до сада не би сетио да понуди простору концесију? Зашто то држава не ради?
 
Нудили су неки али су тражили Савски амфитеатар заузврат, сећам се неке приче са форума. У суштини нису се задовољавали самим Прокопом као довољном локацијом.
 
могу да узму Прокоп са све БИП-ом, па ето им супер локације

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=757116#p757116:9id6cysr je napisao(la):
Прле » 15 Јул 2020, 15:09[/url]":9id6cysr]Синги

име ми је ЏониЛи, не Синги. мора да си ме побркао са неким
 
:mrgreen: :mrgreen:

Опрости

На тебе сам мислио, али те стално мешам.
 
Prve tri slike,radovi na prvom koleseku slikane iz visine dronom za siromašne.





Evo ideje,bazen na ploči.


 
Хоће ли је завршити више за наших живота бар, да ли може неко да процени када ће коначно у потпуности ова мамутска железничка станица бити завршена?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758065#p758065:3a56irmn je napisao(la):
Dzigi Bau » 19 Jul 2020 01:22 am[/url]":3a56irmn]Хоће ли је завршити више за наших живота бар, да ли може неко да процени када ће коначно у потпуности ова мамутска железничка станица бити завршена?

2035
 
Da nebude samo negativca. Trenutni radovi su zapoceti 11.05.2020. Rok zavrsetka 450 dana. Planirani kraj ca. 26 - 27 jul 2021. Onda sledi nivo iznad kote 105. Ali ce stanica sa zavrsetkom ove faze imat hol prema autoputu. Za zadrzaj iznad kote 105 nemamo nikakve najave.
 
Blizu autoputa a i Slavije, a opet kao da je na drugom kraju grada, nadam se da će konačno da se pokrenu oko rešavanja pristupa sa te strane kad završe ovaj deo.
 
Проблем је у граду што нема воље да реши јавни превоз до Прокопа.
 
Ovaj dokument izgleda kao da je nastao pre 40 godina.
 
ma 1980 nije bilo word, nego pisaca masina - a verovatno je pisac imao iskustvo da je zavrsio skolovanje na pisacoj masini. ljudski faktor.
 
Vrh