Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

26233391_2010424552319546_5047098906850415242_o.jpg
https://www.facebook.com/Grlic-photogra ... e_internal
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743968#p743968:1c5ghnqs je napisao(la):
spatiotecte » 01 Jun 2020 04:16 pm[/url]":1c5ghnqs]Preskupo resenje, 3 denivelisane rasputnice koje ćine podzemnu trijanglu.
Kako misliš tri denivelisane rasputnice? U Dedinjskom tunelu?
 
Možda sam se loše izrazio, mislio sam na prugu koja se od dedinjskog tunela odvaja za Prokop, na prugu koja se od prokopa odvaja za Vračarski tunel i na prugu koja spaja Vračarski i Dedinjski tunel. To su dakle 3 odvajanja bez presecanja koloseka sto bismo mogli reci da su denivelisana a ne u nivou i sve to još u tunelskim deonicama.
 
Raščistili su sve oko stubova uključujući i neke stubove

Zabadaju talpe dužine 12m da ne krene brdo na voz










 
Okruzenje. Znacajni objekti su ravnomerno rasporedenji u okruzenju stanice.
 

Prilozi

  • jug3.JPG
    jug3.JPG
    230,1 KB · Pregleda: 1.912
  • Prokop jug2.JPG
    Prokop jug2.JPG
    223 KB · Pregleda: 1.920
  • Prokop sever2.JPG
    Prokop sever2.JPG
    246 KB · Pregleda: 1.908
  • sever 3.JPG
    sever 3.JPG
    239,4 KB · Pregleda: 1.922
Jos nesto pada u oko. Otkad je napravljen novi most na Adi, lokacija Prokopa je jos vise pristupacnija ziteljima NBG.
 

Prilozi

  • prilazak sa zapada.JPG
    prilazak sa zapada.JPG
    248,3 KB · Pregleda: 1.909
Muzej ŽJugoslavije je nas najposeceniji muzej.

A sto se tice voznje od NBG do Prokopa - mozda, ali opet je blize preko Gazele. Most na Adi jos uvek ne menja tu puno dok se ne sagradi tunel do Partizanovog stadiona.
 
Usluge na stanici NBG nema. Verovatno ce dosta putnika morati otici do Prokopa da uzmu karte ili informacije. U DB u svakom vecom cvoru postoji DB-Reisezentrum. Koncept sa dosta dobrom servisom. Odvojeni su salteri o putnim informacijama i kupoprodajni. Pored obicnih prodajnih automata testiraju i one sa video-linkom i robotorima.
 

Prilozi

  • Reisezentrum Leipzig.jpg
    Reisezentrum Leipzig.jpg
    104,4 KB · Pregleda: 1.793
  • Infocounter.jpg
    Infocounter.jpg
    52,3 KB · Pregleda: 1.804
  • 1560326409-260-wor20ngwn.jpg.950x534.jpg
    1560326409-260-wor20ngwn.jpg.950x534.jpg
    95,6 KB · Pregleda: 1.788
  • db10773.jpg
    db10773.jpg
    45,9 KB · Pregleda: 1.807
НБГ је боље повезана јавним превозом од Прокопа. Из нпр. Деспота Стафана се лакше стигне до ње са 95 него до Прокопа.
 
Da, ali je i zadrzaj stanice bitan. Ako moram bas da se raspitam ici cu na Prokop. Zavisi od putnika i putovanja. Sto nema usluge na NBG je enigma. A verovatno nikad nece imati koliko ce dobiti Prokop.
 
Већини путника услуга већа од продаје карата и није потребна. Ја имам лоше искуство са услугом на Прокопу, док на НБГ никада нисам имао проблема.
 
DIstanca o ponudenim informacijama izmedu ZS i DB je ocigledno astronomska. Secam se saputnice u DB koa je iz voza zvala DB callcentar u 6 ujutro. I dobila je informaciju. Sad je u Srbiji stanje da nikoga i nemogu pitati, kamoli da nazovem infromacioni centar. Ponuda usluga je vrlo bitan deo putnicke infrastrukture i bezbednosti putovanje. Posle velikih orkana i pokvarenih zica u nemackoj dele putnicima topli caj, kafu i besplatni sendvic. Imao sam priliku da posle snaznog orkana budemo vraceni taksiom 80 km iz Ahena do Kelna. Ako se putnik ostavlja na ledini nece imati poverenja u sistem. A poverenje mu treba da se opredeli za takvu vrstu putovanja. Mozda su to mentalitetska pitanja, ali mislim da i putnik od preduzeca koje ga transportira ima pravo da dobije informacije i odgovornost u obavljanju svog putovanja koje mu nudi prevozac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744426#p744426:1uz6iy44 je napisao(la):
Пантограф » 03 Jun 2020 11:32 am[/url]":1uz6iy44]Зашто би ико са Новог Београда ишао у Прокоп?
Vozovi za Bar, Sofiju, Solun itd ce polaziti iz Zemuna?
 
Što se mene tiče, najradije bih kupovao kartu online (ako su uveli za Vršac, mogu i na ostalim linijama), a bilo kakva komunikacija sa hijenama sa šaltera mi je jednaka odlasku na minsko polje. Setim se samo kada sam nekoliko puta pokušavao da pozovem za informacije, non stop su podizali i spuštali slušalicu, a u tom momentu čujete dreku i smejanje pacijenata koji su ko zna kojim putem došli do tog radnog mesta.
 
И ја бих заобишао шалтере колико је год могуће. Аутомати за продају карата би били задовољавајуће решење за бројне станице у Србији а у духу ММФ политике о смањењу радне снаге.
 
Samo online bi i trebalo i na specijalnim automatima koji bi bili na svim stanicama. Posle sednes i u vozu ti kondukter overi kartu (kod) elektronski.
Kao u Trenitalia.
 
Зар неће бити могућа куповина карата преко интернета? Као да је то нека технологија, па морају улагања.
 
Умна технологија за плавушу и њену екипу.
 
Dode englez na salter i kaze : "Two to Toulouse" -razumeti potrebe putnika je umetnost - a bez odlicnog servisa nece biti zadovoljan i nece ga primarno koristiti. Orijentacija DB to vrlo sugestivno pokazuje. 2016 - cistoca i bolje putne informacije 217-2020 sigurno povezivanje i informacije, kvalitetni vozni park, stanice i radnici koje nude najbolji servis, 2021-30 interaktivnost, komercijalne cene, interaktivni putnicki program
 

Prilozi

  • DB154470-e1508157256605.jpg
    DB154470-e1508157256605.jpg
    280,4 KB · Pregleda: 1.513
Дођем ја на Прокоп, чекам 10 минута у реду за шалтер, полицајац се издере на мене што сам стао испред полицијске станице испред које је био крај реда, дођем на ред 3 минута пред полазак воза за НС, шалтерска радница прерачунава цену карте на дигитрону и гледа на некој табели, па откуца све то на компу да се штампа. После се жали да нема кусур да ми врати и ту се препирем с њом како је дужна да има да ми врати кусур пожто ради за државно предузеће. Онда трчим низ степенице шалтер сале, па право на шине преко два колосека до перона како ми не би побегао воз за минут пошто су степенице удаљене од шалтер сале. Друштво које сам тада повео на воз први пут да путујемо до Новог Сада разочарано квалитетом услуге се премишља да за повратак ипак узмемо аутобус. То је реалност Србија воза.
 
Ni tom policajcu, ni šalterskoj službenici ni direktoru železnice ne zavisi posao od toga da li ćeš ti - ili bilo ko drugi, da ne bude zabune - da se voziš železnicom. Putnici mu tu više dođu kao smetnja.
 
Vrh