[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708900#p708900:3i45gi78 je napisao(la):
solecar » Ned Feb 16, 2020 12:41 pm[/url]":3i45gi78]Da li će se nešto promeniti ili ne, po uvođenju metroa kroz Prokop, naravno na bolje, ne mogu da tvrdim sa sigurnošću, ali ono što znam sa sigurnošću je, što gotovo niko ne želi da prizna na forumu, je da iskorišćenost ŽS (množina), izuzimajući Rajovicu, usko diktira njena povezanost sa gradskim prevozom. Do sada nisam video da se neko raspisao kao ja, nego se maltene svi nešto hvataju te lokacije kao pijanog plota i jedine validne argumentacije. A ja se uvek setim onog grafikona koji su neki kačili ovde, da su najslabije iskorišćene stanice sa najlošijim gradskim prevozom, a najiskorišćenije one sa najboljom povezanošću gradskim prevozom. Ja bih rekao da tu ipak ima neka tajna veza.
Jedan od retkih skorijih smislenih i argumentovanih postova u korist Prokopa i Čvora. U teoriji to lepo deluje, ali kako će da izgleda u praksi videćemo tek tamo kad svi ovde budemo pred penzijom.
Dalje, još od 70ih postoji grupa stručnih ljudi koji su od starta do danas predlagali sledeće: da nova GŽS bude u Bloku 42, ispod/pored nje glavna autobuska stanica. Na mestu Prokopa da bude obična žel stanica (varijante i sa i bez metro konekcije, variralo je kroz vreme). Stara železnička stanica bi ostala u funkciji ali ne kao glavno čvorište već kao krajnja tačka jedne do tri linija metroa i/ili reg železnice. Višak koloseka oko nje i u Savskom amfiteatru bi se sklonilo, a ostao bi jedan dupli kolosek oko Kalemegdana, koji bi otvorio brojne mogućnosti za pravaca (što metroa što reg železnice). Pančevo, Mirijevo, Topčider, Rakovica, itd... svi oni bi mogli da se povežu, kako preko Vuka, tako i preko tog koloseka, koji bi pritom prolazio kroz prostor današnje Luke, Dorćola, ušća (reka), Pristaništa, SA, Sajma i pored Ade.
Nažalost, još od 70ih se obrušavanjem na Prokop udaljilo od tih ideja, a danas je već i uzaludno maštati o tome, kad se sve istumbalo i izmenilo. Ali eto, to je bila jedna od dobrih mogućnosti koje su još na vreme predlagane, ali nije imao ko da sluša.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708903#p708903:3i45gi78 je napisao(la):
milanche » Ned Feb 16, 2020 12:52 pm[/url]":3i45gi78]
Bende, za zavrsetak prokopa je potrebno jos 80 mil. e. Koliko je Beograd dao za kupovinu autobusa recimo u proteklih par godina? Koliko kosta taj novi stadion koga si spomenuo koja ovi nameravaju da prave? 80 mil e, je koji procenat od 4,5 milijarde e za prvu fazu, prve dve linije metroa? Koliko se kredita uzelo za zeleznicu do sada i koji je procenat 80mile od toga? Koliko se kredita uzelo za puteve i koje je 80mil.e procenat od toga? Ili pitanje koliko se daje para za bnv? Koliko je kostao najobicnije pokockavanje jendog trga?
Potrebno je za Prokop još mnogo mnogo više od 80 miliona.
Ne vidim kakve veze ima kupovina autobusa sa ovim. Beograd bez autobusa ne može. Bez Prokopa, paa muči se, kao sa gangrenom, ali preživljava.
Dakle kada to uporedis videces da ne cekas ti zato sto je Prokop rupa bez dna, vec zato sto ba*** NECE da ga zavrsi.
Tako je, što znači da će doveka ostati ovako sakat. Što znači da će postati promašena investicija.
Preusmeri 95 da ide pored arene, a ne bloka 42, ukini tramvaje, pa da te pitam kome ce stanica na Nbg da bude dostupna.
Više mostova, širenje tramvaja po Novom Beogradu (kako je nekad davno i planirano), metro i bolja organizacija saobraćaja (i kolskog i javnog) i ne bi bio nikakav problem da i GŽS i BAS budu u Bloku 42, kako je takođe nekad i planirano.
1. Mnogo. Beovoz 90 tih i Bg voz su primeri
2. Da nije izgradjen novi cvor, danas ne bi bilo ni teoretski druge opcije da idu teretni vozovi nego pored kalimegdana.
2. primer: rekonstrukcija Gazele - Bg:voz. Zagonetka koju je lako resiti
3. Doprineo je saobracajno, a saobracaj je deo urbanizma
4. odgovori pod 1 i 3, pomnozi sa potrebnim brojem zamenskih autobusa (ako ih je uopste i bilo) x km x potrosnja - zagadnjenje - vreme putovanja. Jednacina lako resiva.
Imas jednu zagonetku i jednu jednacinu, resavaju je i osmaci u osnovnoj
1. Da, prvi propao da bi drugom bio donor organa. Premda jeste tačan, popularan je i iskorišćen od strane stanovništva taman koliko i linija 38.
2. Zagonetka je kakve zapravo veze imaju Gazela i BG Voz.
3. Ako misliš da je doprineo saobraćajno time što je oko njega izgrađeno par saobraćajnica, moram da te razočaram - to se ne računa tako.
4. Babe i žabe, ne vidim nikakvu jednačinu. Samo slepo nabadanje i nepoznavanje najosnovnijih pojmova i mehanizama.
Inače svaki sledeći odgovor će biti čist reciprocitet u odnosu na tvoj ton i obraćanje. Koliko snishodljivosti ti uputiš meni, toliko će i tebi biti vraćeno.