Pisao sam nadležnima u više navrata, i ovde spominjao. Od svih predloga koji su davani, koje smo ovde spominjali, a ja ih objedinjene poslao nadležnima, jedino je usvojen predlog za produženje 34 ka Senjaku, ali sa istim brojem vozila i taktom od 35 umesto 25 minuta. Tek nedavno je linija pojačana sa jednim vozilom. Dalje, tek kada se povela priča i u novinama o nepostojanju linije koja bi povezivala Prokop sa centrom, uvedena je kružna linija 36, ali samo od 8h - 20h i to samo spoljašnji krug, dva vozila radnim danom, jedno vikendom. Tek kadas e opet po novinama počelo pisati o nepostojanju linije u unutrašnjem krugu, uveden je i on, ali na štetu spoljnog kruga, tako da sada imamo po jedno vozila po krugu. Kada se potegla priča o produženom radnom vremenu linije, to se desilo tek kada su svi vozovi prebačeni da se polaze sa Prokopa. Nakon toga sam pisao DJP o preusmerenju noćne linije 48N, da saobraća trasom linije 41 do Baštovanske ulice, uz svraćanje do Prokopa, kako bi se pokrili noćni polasci / dolasci vozova, a i sama linija 48N dobila na funkcionalnosti, obzirom da 100% prati trasu linije 47N, radno vreme linije 36 je produženo, tako je linija umesto u 6h, polazila u 4h.
Kada sam pisao DJP o uspostavljanju stajališta "Ortopedski zavod Rudo ili Kozjačka" (kako god im drago da ga krste), u smeru ka Prokopu, za linije 34 i 36, po skretanju za Prokop, dobio sam prvo odgovor kako je za to nadležna opština, i da moram prvo njima da se obratim, pa da onda oni moraju da dostave DJP zahtev za uspostavljanje, da bi mi u opštini rekli da oni nemaju nikakve veze sa time i da treba da se obratim DJP u vezi toga. Kada sam ponovo pisao DJP, dobio sam odgovor da ustvari predmetno stajalište i nije potrebno, zato što oko kod ulaza u Prokop zadovoljava potrebe pokrivanja celog poteza od Bulevara vojvode Putnika pa do ulaska u ŽS. A to što ljudi ili pešače sa koferima i torbama 500m ili pretrčavaju ulicu, to uopšte nije bitno.
Kada sam pisao vezano za preusmerenje linije 51 preko Prokopa do Slavije ili spajanje 51 i 30 preko Prokopa, od čega ni jedan nije moj predlog , dobio sam odgovor da nema potrebe sa spajanjem, zato što linija 30 zadovoljava potrebe putnika i da nije potrebno bilo kakvo pojačanje, dok je za preusmerenje ka Slaviji rečeno da ni od toga nema ništa, zato što je planirano da se linija okreće na okretnici kod TC - a na BNV kod Mostara, kadfa ista bude izgrađena.
Dalje, kada je davan predlog za spajanje Prokopa sa Topčiderom, odbačeni su svi predlozi koji su iole normalni, a uvedena je linija 38A sa nekoliko polazaka u toku dana, i ona nesretna linija 3L, gde su vozila koja su na njoj radila, ustvari bila skinuta sa linije 3.
Što se tiče trolejbusa, poslednja zvanična priča je bila da se čeka proširenje Dragana Mancea.
O svim ostalim predlozima koje sam slao, drugom prilikom, da se ne ponavljam po ko zna koji put, pošto se mogu naći na forumu.