Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Upravo suprotno, kada se preseli BAS stanica Prokop će imati više putnika nego sada. Uostalom ovaj navijački stav dovoljno govori o celoj problematici tj nametnutom lažnom rivalitetu ljubitelja glavne tj onih koji iz sebi poznatih razloga ne mogu da smisle Prokop. Sadašnjost već demantuje procene dela zainteresovane javnosti a očekujem da će budućnost to i potvrditi, na sreću ne mene i onih koji smatraju da Prokop ima svoje značajno mesto u sistemu već na sreću grada kome je ova stanica itekako potrebna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560730#p560730:2dzgrt06 je napisao(la):
beobike » Pon Avg 20, 2018 9:38 pm[/url]":2dzgrt06]Ja čekam da ti vozovi za sever, kako je najavljeno, počnu da saobraćaju iz Rakovice :D

To će biti na svetog nikad. Pošto koliko vidim ne nameravaju da grade TPS Kijevo, a Makiš je Cargov...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560666#p560666:ctta2187 je napisao(la):
spatiotecte » Pon Avg 20, 2018 6:24 pm[/url]":ctta2187]To ti govori da ce NBG stanica sama od sebe da se nametne kao glavna.

Stanica sa 5 koloseka bez stanične zgrade?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560659#p560659:3jqwllu3 je napisao(la):
Nikola NS » Пон Авг 20, 2018 5:50 pm[/url]":3jqwllu3]Ишао сам у суботу предвече са Прокопа за Нови Сад. Дошао сам тролом са Бањице и успео из прве да убодем пут између солитера до улаза у Прокоп. Од станице тролејбуса до Прокопа ми је требало 3 минута, додуше без икаквог пртљага.

Требао си да сиђеш на следећу и не би постојала никаква потреба са солитерима... :kafa:
 
Sve ce preskupi i predetaljni vagonu to nbg da dobije ako ustreba i kolosjek koji mada mvbg1 ili rile rekose da je ovih 5 sasvim dovoljno za sad
Kazes zgrada ispod ploce pored se gradi se nekakv prelazni bas
Za stanicu staviti par liftova par eskalatora malo stakla zidova nadstresnice nove i etoga
Ce urade kinezi vec polako ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560758#p560758:3n6gnnqt je napisao(la):
WLABmz » Пон Авг 20, 2018 11:34 pm[/url]":3n6gnnqt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560730#p560730:3n6gnnqt je napisao(la):
beobike » Pon Avg 20, 2018 9:38 pm[/url]":3n6gnnqt]Ja čekam da ti vozovi za sever, kako je najavljeno, počnu da saobraćaju iz Rakovice :D

To će biti na svetog nikad. Pošto koliko vidim ne nameravaju da grade TPS Kijevo, a Makiš je Cargov...

Зашто је могуће да крећу са Прокопа а не из Раковице, то су две станице једна за другом?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560769#p560769:4z2s97vt je napisao(la):
direktor » Uto Avg 21, 2018 12:55 am[/url]":4z2s97vt]
Ce urade kinezi vec polako ...

Projektom nije predviđeno ni stanična zgrada ni dodavanje koloseka...
 
Sto neznaci danece biti izmjene projekta za stanicnu. Zgradu ...za kolsjeke kad ustreba sad nisu guzve ...
 
Дошљак":8fdekf5l je napisao(la):
Зашто је могуће да крећу са Прокопа а не из Раковице, то су две станице једна за другом?

Moguće je, ali iz mnogih razloga nepraktično za Srbija Voz. Dok/ako se ne izgradi TPS Kijevo. Da su Cargo i SV ostali jedna firma bilo bi lako, jer bi Makiš preuzeo ulogu južnog TPS-a. O tome se i razmišljalo. Međutim, posle podele Cargo je dobio Makiš tako da ništa od toga.

Problem je što bi voz morao da stoji/okreće se u Rakovici, gde nema veliki broj slobodnih koloseka sa peronom. U slučaju pokretanja/završetka vožnje u TPS Kijevo ili Makišu. Rakovica bi bila samo početna/krajnja stanica za putnike, međutim voz se ne bi zadržavao više od minut na njoj, jer bi u TPS Kijevo ili Makišu bile obavljene sve formalnosti koje zahtevaju zadržavanje voza. Dakle, ne bi bilo višesatnih zauzeća koloseka u Rakovici zbog čekanja povratne vožnje. U sadašnjoj situaciji voz bi zauzimao kolosek, a o tome odlučuje infrastruktura. Ako su njoj potrebni koloseci u Rakovici za prolaz teretnih ili drugih putničkih vozova ona će na zahtev Srbija Voza da Rakovica bude krajnja/početna stanica odgovoriti negativno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560791#p560791:3sltgaqe je napisao(la):
direktor » Uto Avg 21, 2018 1:51 am[/url]":3sltgaqe]Sto neznaci danece biti izmjene projekta za stanicnu. Zgradu ...za kolsjeke kad ustreba sad nisu guzve ...

Izmene neće biti. Može se jedino nekim sledećim projektom uraditi, koji nije na vidiku. A ni na sadašnjem projektu nema radnika na vidiku...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560792#p560792:2qrizoy6 je napisao(la):
WLABmz » Уто Авг 21, 2018 12:53 am[/url]":2qrizoy6]
Дошљак":2qrizoy6 je napisao(la):
Зашто је могуће да крећу са Прокопа а не из Раковице, то су две станице једна за другом?

Moguće je, ali iz mnogih razloga nepraktično za Srbija Voz. Dok/ako se ne izgradi TPS Kijevo. Da su Cargo i SV ostali jedna firma bilo bi lako, jer bi Makiš preuzeo ulogu južnog TPS-a. O tome se i razmišljalo. Međutim, posle podele Cargo je dobio Makiš tako da ništa od toga.

Problem je što bi voz morao da stoji/okreće se u Rakovici, gde nema veliki broj slobodnih koloseka sa peronom. U slučaju pokretanja/završetka vožnje u TPS Kijevo ili Makišu. Rakovica bi bila samo početna/krajnja stanica za putnike, međutim voz se ne bi zadržavao više od minut na njoj, jer bi u TPS Kijevo ili Makišu bile obavljene sve formalnosti koje zahtevaju zadržavanje voza. Dakle, ne bi bilo višesatnih zauzeća koloseka u Rakovici zbog čekanja povratne vožnje. U sadašnjoj situaciji voz bi zauzimao kolosek, a o tome odlučuje infrastruktura. Ako su njoj potrebni koloseci u Rakovici za prolaz teretnih ili drugih putničkih vozova ona će na zahtev Srbija Voza da Rakovica bude krajnja/početna stanica odgovoriti negativno.

А да макар возови на којима саобраћају гарнитуре крећу одатле? Или је процедура и код њих таква да поред промене управљачнице морају и колосеке да измењају? А за композиције са локомотивама и вагонима, може ли се искористити триангл Раковица-Макиш-Kијево за њихово окретање? Или је и ту исувише комликована процедура?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560759#p560759:2kt7vxuz je napisao(la):
WLABmz » 20 Aug 2018 11:35 pm[/url]":2kt7vxuz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560666#p560666:2kt7vxuz je napisao(la):
spatiotecte » Pon Avg 20, 2018 6:24 pm[/url]":2kt7vxuz]To ti govori da ce NBG stanica sama od sebe da se nametne kao glavna.

Stanica sa 5 koloseka bez stanične zgrade?

A Prokop kao ima stanicnu zgradu?
Covek ti je lepo rekao da 70% ljudi koji dolaze i krecu iz beograda za Novi sad ulaze i izlaze na stanicu NBG, to ti samo govori da ljudi vise koriste NBG jer je smatraju prakticnijom.
Nece niko da se zavlaci u rupu gde nema ni prevoza do nje.
Lepo izadjes na NBG i tu imas i grad i buseve i tramvaje.
Zato kazem da se NBG namece kao glavna u smislu izbora ljudi. Tako su korisnici resili.
 
spatiotecte":mk3h7iiu je napisao(la):
A Prokop kao ima stanicnu zgradu?

Ima privremenu i izgradiće se za nekoliko godina stalna. U Novom Beogradu neće, pogledaj projekat Beograd Centar - Stara Pazova.

Дошљак":mk3h7iiu je napisao(la):
А да макар возови на којима саобраћају гарнитуре крећу одатле? Или је процедура и код њих таква да поред промене управљачнице морају и колосеке да измењају? А за композиције са локомотивама и вагонима, може ли се искористити триангл Раковица-Макиш-Kијево за њихово окретање? Или је и ту исувише комликована процедура?

U Beogradu osim međunarodnih vozova samo garniture i postoje. Nisi shvatio šta je problem. Nisu potrebne nikakve egzibicije sa okretanjima i menjanjem koloska. Upravo je stajanje najveći problem. Voz koji stiže u Rakovicu npr. iz Novog Sada u 8:00 stoji 2 sata u Rakovici i zauzima kolosek do polaska u 10:00 za Novi Sad. Sad ćeš ti reći, zašto nije maje vreme stajanja. To je problematično zbog učestalih kašnjenja. Recimo kada bi obrnuti voz za Novi Sad kretao u 8:30 (samo 30 minuta stajanja u Rakovici), a desi se kašnjenje iz Novog Sada to bi prouzrokovalo lančanu reakciju da svaki sledeći voz koji ta garnitura opslužuje kasni sve više.
 
WLAB,
Prokop moze da ima najlepsu stanicnu zgradu u celoj Evropi, ako je ljudima prakticnije da izadju na NBG, oni ce izlaziti tamo sa ili bez stanicne zgrade.
 
Cenim da će se "nadležni" u inat pobrinuti da što manje vozova staje na NBG da bi terali narod da koristi Nedođiju, pardon, Prokop i tako opravdali njegovo postojanje :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560856#p560856:1ogg54dm je napisao(la):
spatiotecte » Uto Avg 21, 2018 12:25 pm[/url]":1ogg54dm]WLAB,
Prokop moze da ima najlepsu stanicnu zgradu u celoj Evropi, ako je ljudima prakticnije da izadju na NBG, oni ce izlaziti tamo sa ili bez stanicne zgrade.

To je i poenta koncepcije novog čvora! Meni još bolje, manje putnika na glavnoj stanici, koja meni najviše odgovara :mrgreen:
 
E pa WLAB neka si nam rekao!
Sada bar znamo zasto toliko branis Prokop, zato sto svoj stav baziras na osnovu svog licnog interesa.

Zato propadamo kao drzava zbog ljudi kao ti koji kad su na pozicijama bi da trose nase pare tamo gde njima licno odgovara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560868#p560868:2bndeinz je napisao(la):
spatiotecte » Uto Avg 21, 2018 12:53 pm[/url]":2bndeinz]E pa WLAB neka si nam rekao!
Sada bar znamo zasto toliko branis Prokop, zato sto svoj stav baziras na osnovu svog licnog interesa.

Zato propadamo kao drzava zbog ljudi kao ti koji kad su na pozicijama bi da trose nase pare tamo gde njima licno odgovara.

:lool: :lool: :lool: Važi ok, evo vraćam ti pare odmah. Reci samo broj računa. Putujem vozom par puta godišnje i mnogo češće svraćam na železničke stanice kad ne putujem. A i nisam baš toliko blizu Prokopa, tako da mi nije interes. A i to što mi više odgovara Prokop nema nikakve veze sa tim što pričam. Više mi je odgovarala GŽS...
 
Ne znam sta je problem priznati da ljudi vise koriste NBG jer im je prakticniji?
U svakom sistemu se stvari namecu prirodno, glavno cvoriste jednog sistema treba da bude ono koje ljudi najvise koriste.

Ovde smo u situaciji da vlast forsira lokaciju jedne stanice koja nije podobna za vecinu putnika.
Nametnut nam je Prokop kao glavna stanica celog sistema iako to nije odraz korisnika.
Hoce nesto na silu da naprave da ima protok ljudi a tesko da ce ikada to moci da se ostvari pored mnogo bolje lokacije poput NBG-a kad vec Glavna ne postoji vise.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560879#p560879:1ibqrvqs je napisao(la):
spatiotecte » Uto Avg 21, 2018 1:13 pm[/url]":1ibqrvqs]Ne znam sta je problem priznati da ljudi vise koriste NBG jer im je prakticniji?
U svakom sistemu se stvari namecu prirodno, glavno cvoriste jednog sistema treba da bude ono koje ljudi najvise koriste.

Nije problem da NBG koristi više putnika nego Prokop u trenutnoj situaciji. Međutim, Prokop će se razvijati i vreme će pokazati. Poenta novog čvora i jeste da svako koristi stanicu koja mu najviše odgovara, za razliku od starog čija je koncepcija bila palanačka iz 19. veka - svi u jednu tačku. Pa i sama stanica NBG je izgrađena u okviru izgradnje novog čvora, kao i pruga od savskog mosta do nove stanice Zemun.
 
Zasto voz koji zavrsava svoju putanju na jednoj tacki mora da bude palanacki?
Vecina evropskih gradova ima takve stanice, ne vidim da je to uopste palanacki iz 19og veka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560854#p560854:3lgy8ffi je napisao(la):
WLABmz » Уто Авг 21, 2018 11:14 am[/url]":3lgy8ffi]
spatiotecte":3lgy8ffi je napisao(la):
A Prokop kao ima stanicnu zgradu?

Дошљак":3lgy8ffi je napisao(la):
А да макар возови на којима саобраћају гарнитуре крећу одатле? Или је процедура и код њих таква да поред промене управљачнице морају и колосеке да измењају? А за композиције са локомотивама и вагонима, може ли се искористити триангл Раковица-Макиш-Kијево за њихово окретање? Или је и ту исувише комликована процедура?

U Beogradu osim međunarodnih vozova samo garniture i postoje. Nisi shvatio šta je problem. Nisu potrebne nikakve egzibicije sa okretanjima i menjanjem koloska. Upravo je stajanje najveći problem. Voz koji stiže u Rakovicu npr. iz Novog Sada u 8:00 stoji 2 sata u Rakovici i zauzima kolosek do polaska u 10:00 za Novi Sad. Sad ćeš ti reći, zašto nije maje vreme stajanja. To je problematično zbog učestalih kašnjenja. Recimo kada bi obrnuti voz za Novi Sad kretao u 8:30 (samo 30 minuta stajanja u Rakovici), a desi se kašnjenje iz Novog Sada to bi prouzrokovalo lančanu reakciju da svaki sledeći voz koji ta garnitura opslužuje kasni sve više.

Aко је лакше да воз чека полазак на Прокопу, да ли би могао онда нпр. воз из НС да стигне у Раковицу у 8, па онда се врати до Прокопа и ту чека нпр. сат и по, па онда опет оде до Раковице, па одатле крене за НС? Верујем да ово звучи мало компликовано.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560883#p560883:1emyau0l je napisao(la):
spatiotecte » Uto Avg 21, 2018 1:20 pm[/url]":1emyau0l]Pa vecina evropskih stanica su onda palanacke posto uglavnom vozovi zavrsavaju na jednu takcu osim par kontra primera.

Ti kontra primeri su sve moderni čvorovi kao Berlin, Hamburg, Varšava. U velikim gradovima vozovi uvek staju barem na jednoj stanici na perifieriji. I gradovi imaju jako dobro razvijenu gradsku železnicu i metro.
 
Дошљак":a08nu1j4 je napisao(la):
Aко је лакше да воз чека полазак на Прокопу, да ли би могао онда нпр. воз из НС да стигне у Раковицу у 8, па онда се врати до Прокопа и ту чека нпр. сат и по, па онда опет оде до Раковице, па одатле крене за НС? Верујем да ово звучи мало компликовано.

Srbija Voz svaki kilometar plaća Infrastrukturi za korišćenje. Ovo je bespotrebno trošenje novca i energije zarad par putnika iz Rakovice. Mnogo bi korisnije bilo da saobraćaju vozovi Pančevo - Novi Sad recimo, samo treba rešiti problem visine koloseka za Štadlere u Vukovom spomeniku i Pančevačkom mostu.
 
Значи до изградње ТПС Кијево, нажалост ништа од пуног капацитета новог БЖЧ, а притом то није ни на видику.
 
Vrh