[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558914#p558914:gi3p77oz je napisao(la):
WLABmz » 12 Aug 2018 02:38 pm[/url]":gi3p77oz]
zidar":gi3p77oz je napisao(la):
Dedinjski tunel nece biti dovoljan, morace da se koristi i Topciderska dolina sa svoja dva koloseka uz novi most na Savi na mestu Starog Zeleznickog mosta kako bismo imali 4 koloseka kroz Beograd za putnicki saobracaj (gradska zeleznica + medjugradska/medjunarodna)
Na osnovu čega zaključuješ da neće biti dovoljan?
Na osnovu takta prve linije bg:voza od 15min, uvodjenja druge linije bg:voza i optimisticne projekcije razvoja putnickog saobracaja s'obzirom da se ubrzano modernizuje pruga Pirej-Budimpesta.
2 linije bg:voza sa taktom 15 min + ovo malo medjugradskih i medjunarodnih vozova sto imamo je gotovo ravno kapacitetu Novog Cvora. Ne moze mnogo vise da se uglavi na dva koloseka.
Jednostavno vec danas nema dovoljno prostora za dalji razvoj koji ce biti neophodan. Bice pogodno da se pojaca takt bg:voza i da se uvedu dodatni daljinski polasci. A za sve to nece biti mesta, bice ili, ili, posto necemo da busimo novi paralelni Dedinjski tunel.
U toj situaciji ukidanje Topciderskog koridora je ravno pucanju u stopalo pred sprint.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558910#p558910:gi3p77oz je napisao(la):
Pendolino » 12 Aug 2018 02:03 pm[/url]":gi3p77oz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558902#p558902:gi3p77oz je napisao(la):
zidar » Sun Aug 12, 2018 2:09 pm[/url]":gi3p77oz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558898#p558898:gi3p77oz je napisao(la):
Пантограф » 12 Aug 2018 12:43 pm[/url]":gi3p77oz]
- Kada bi opstala Glavna zeleznicka stanica sa nje bi polazili medjunarodni vozovi ili makar samo nocni vozovi za Pariz, Moskvu, Istambul i Atinu. Bilo bi to uzorno velelepno zdanje u centru grada, ispred zgrade prostrani plato a unutra luksuzni restoran, kao Train Bleu u Parizu na Gare de Lyon.
Gospodski.
Ovo za Prokop i NBG ti je na mestu, ali brate, odakle ti ideja da mogli da se vrate vozovi za Pariz, Moskvu i Istambul, pored aviosaobraćaja?
Francuska i Spanija su ukinule vecinu nocnih vozova jer forsiraju TGV/AVE. Sa druge strane Austrijski ÖBB je preuzeo CityNighLine linije od DB i sada pokriva celu centralnu evropu, od hamburga do Rima i Budimpeste. I narucuje nova spavaca kola.
Poljaci, Italijani, Svedjani, Norvezani, Finci, pa i Rumuni zadrzali su stare dobre nocne vozove a Rusi su tek prica za sebe. Pored gomile lokalnih nocnih imaju i nekoliko medjunarodnih linija ka zapadu:
- Moskva-St Peterburg-Helsinki (Lav Tolstoj)
- Moskva-Berlin-Pariz (TransEuropeanExpress)
- Moskva-Bec-Nica (MoscowNiceExpress)
- Moskva - Berlin (Strizh)
- Moskva-Varsava (Polonez)
- Moskva/St Peterburg - Prag/Bec (Vltava)
To su uglavnom otmeni vozovi sa vagon restoranom i visokim kvalitetom usluga.
Jednostavno postoji ozbiljno trziste za nocne vozove, i sve se vise siri i ide ka imucnijim putnicima.
Tu su ljudi koji se plase letenja, poslovni ljudi koji nece da gube pola dana za transfer/aerodrom/security/let/security/transfer, porodicna putovanja, putnici koji su spremni da plate ozbiljnu cenu lux spavacih kola (wc+tus u kabini) da komforno stignu iz centra u centar. Ne zaboravimo privatnost, nema kontrole prtljaga i slicnih aerodromskih zavrzlama.
Gospodski nocni vozovi iz Beograda ka ostatku Evrope su veoma realna perspektiva za 5-10 godina, pitajte ÖBB.