Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556664#p556664:2qu0ro5r je napisao(la):
JohnnyLee » 03 Aug 2018 08:33 am[/url]":2qu0ro5r]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556653#p556653:2qu0ro5r je napisao(la):
Kokos » 03 Авг 2018, 09:12[/url]":2qu0ro5r]@JohnnyLee, piše ispod grafikona da je uzeta prometnija stanica.

а опет, који је критеријум за главни трг? у сваком случају, тотално непотребно поређење, јер није најбитнија удаљеност већ повезаност. а то је највећи проблем Прокопа
Tabela napravljena u dnevno-političke svrhe i ništa više.
 
"Вршачки воз у станици Београд центар.
Иза воза се види међуфаза наставка прве фазе или тако некако. Тачније, види се како уклањају потпорни зид који је направљен 2008. године и неколико метара даље праве нови потпорни зид.
"
izvor.Gagijeva železnica
 
Станица је близу. Одмах чим се прође Мостар али проблем је у томе што има слаб превоз и што је најгоре не прави се никакав помак да се исти унапреди.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556419#p556419:2lmi4z31 je napisao(la):
Kokos » 02 Aug 2018 12:32 pm[/url]":2lmi4z31]
38200024_1082008075310030_6156501509015076864_n.jpg
Знам бар 10-так бивших форумаша који би лајковали твој пост. А сада лајк један. Браво за све оне који су ароганцијом и троловањем разјурили те форумаше!

А анализа је непотпуна јер у Паризу, Лондону, Бечу... постоје станице и стајалишта приградске железнице далеко ближе центру. Без тога не постоји права слика, која је још више поражавајућа.
 
Dragi Karlo , slažem se da podaci nisu sve obuhvatni
oslanjajuci se na tvoju stručnost :sesir:
osudjujem se da te potsetim :

Moraš da priznaš, da ni odredjivanje polazne merne tačke u toj tabeli nije uzeta po jedinstvenim parametrima :!:
Na pr. koj je to najvažniji trg u Parizu a koj je u Beogradu ? da ne navodim ostale gradove

Sa Slavije ima oko 1.500 metara do Prokopa, to je činjenica inače Beograd ima više od 16 trgova i više od 32 skverova :kk:
po kojim parametrima bi ih ti rangirao ? :roll:

-Po uvažavanju stepena hronološke starosti nastanka
-Po uvažavanju stepena zauzetog prostora
-Po uvažavanju stepena saobracaje prožetosti (čvorištu)
-Po uvažavanju stepena zastupljenosti trgovačkih objekata
-Po uvažavanju stepena zastupljenosti kulturno istoriskih objekata i dr. vrednosti
-Po uvažavanju stepena.....

Govorimo o mernoj tački dostupnosti za Prokop, jedne vrste SAOBRACAJNOG čvorišta
te je logično kada govorimo o drugoj mernoj tački koja ima iste ili druge vrste saobracaja da se uzima stavka
-Po uvažavanju stepena saobracaje prožetosti (čvorištu)

a to je Slavija :!:
te onda treba prikazati tabelu sa takvim jedinstvenim mernim parametrima , koja bi onda REALNO pokazala mesto Bgda na takvoj tabeli
sve ostalo, drugačije jeste pristrasno
:D
 
Bez obzira šta ja mislim o Slaviji, nisam siguran koliki broj stanovnika Beograda bi rekao da je Slavija centar (centralni trg) Beograda, što smatram da jeste relevatno, tako da mislim da nemaš razlog za tvoju nedoumicu.
 
Nije bitno koji je tacno glavni trg vec gde se stanica nalazi, unutar uzeg gradskog jezgra ili van njega. Da li do stanice moze da se proseta, da li usput ili na stanicnom trgu moze na tenane da se popije pivo u basti (pre puta ili dok nekoga cekate), ukratko da li je stanica sastavni deo gradskog zivota. U Parizu je milina prosetati do svake od 6 zeleznickih stanica, a moze u bliskoj okolini i kvalitetno da se prezalogaji, isto je u Londonu, Rimu, Kelnu, Cirihu, Madridu...
U Atini i Barseloni je malo cupavije, ali prihvatljivo.

A Beograd je nazalost postao posebna tragedija, nema izgleda da ce ikada Prokop postati pozeljna i prijatna destinacija. Za razliku od savskog trga koji bio, i bice ponovo, gospodski gradski trg u starom gradskom jezgru, Prokop ce doveka ostati tuzni periferni sarkofag.
 
Apsolutno se slažem. Nisam ni znao da ima kilometar u Pragu, samo znam je mi je izgledalo da je stanica u centru i da sam bez problema prošetao do istog.
 
Ruku na srce od prokopa kad se izadje na trolu 41 do Londona i Kralja Milana nema bas 3.7km a to mu dodje neki siri centar, prokop jeste krs krseva al opet ne ide da nam voz ide pored reke. To je moje laicko misljenje mozda gresim :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557085#p557085:1x3r3kpc je napisao(la):
zidar » 04 Aug 2018 05:04 pm[/url]":1x3r3kpc]

, nema izgleda da ce ikada Prokop postati pozeljna i prijatna destinacija. Za razliku od savskog trga koji bio, i bice ponovo, gospodski gradski trg u starom gradskom jezgru

Толико је тај трг био "господски и пријатан" да је имао неформално име "клоака", исто као и паркић стотинак метара даље "пиц*н парк"... :laugh:

Са музејем и новим монументалним спомеником на тргу, као и потпуном проходности ка реци, има шансе да се нешто промени на боље у имиџу тог краја града. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556996#p556996:3g018zjd je napisao(la):
Karlo del Ponte » 04 Авг 2018 11:30 am[/url]":3g018zjd]Знам бар 10-так бивших форумаша који би лајковали твој пост. А сада лајк један. Браво за све оне који су ароганцијом и троловањем разјурили те форумаше!
Zivis u svom mehuru Karlo i izgubio si dodir sa bilo kakvom realnoscu. Zbog toga tvoje udruzenje i ne moze da napravi bilo sta ozbiljnije od kmecenja na FB stranici.
 
zidar":1o9sl668 je napisao(la):
Nije bitno koji je tacno glavni trg vec gde se stanica nalazi, unutar uzeg gradskog jezgra ili van njega. Da li do stanice moze da se proseta, da li usput ili na stanicnom trgu moze na tenane da se popije pivo u basti (pre puta ili dok nekoga cekate), ukratko da li je stanica sastavni deo gradskog zivota. U Parizu je milina prosetati do svake od 6 zeleznickih stanica, a moze u bliskoj okolini i kvalitetno da se prezalogaji, isto je u Londonu, Rimu, Kelnu, Cirihu, Madridu...
U Atini i Barseloni je malo cupavije, ali prihvatljivo.

A Beograd je nazalost postao posebna tragedija, nema izgleda da ce ikada Prokop postati pozeljna i prijatna destinacija. Za razliku od savskog trga koji bio, i bice ponovo, gospodski gradski trg u starom gradskom jezgru, Prokop ce doveka ostati tuzni periferni sarkofag.

Нити ја нити ико кога знам кад путује нема потребу да му станица буде део градског живота, већ место које треба да му омогући ефикасан одлазак на одредиште у оба смера. А кад је станица код нас део градског живота, то онда изгледа као стара Главна у последњих 40 година. Нека хвала.
 
Veliki Vracar":1oaldwd3 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557085#p557085 je napisao(la):
zidar » 04 Aug 2018 05:04 pm[/url]":1oaldwd3]

, nema izgleda da ce ikada Prokop postati pozeljna i prijatna destinacija. Za razliku od savskog trga koji bio, i bice ponovo, gospodski gradski trg u starom gradskom jezgru

Толико је тај трг био "господски и пријатан" да је имао неформално име "клоака", исто као и паркић стотинак метара даље "пиц*н парк"...

Са музејем и новим монументалним спомеником на тргу, као и потпуном проходности ка реци, има шансе да се нешто промени на боље у имиџу тог краја града. :wink:

Do sada je bio samo zapušten i pun smeća, sa novim "monumentalnim" spomenikom smeće (šund) će biti i centralni sadržaj trga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557122#p557122:32qk4jg2 je napisao(la):
Astrotrain » 04 Aug 2018 08:34 pm[/url]":32qk4jg2]
zidar":32qk4jg2 je napisao(la):
Nije bitno koji je tacno glavni trg vec gde se stanica nalazi, unutar uzeg gradskog jezgra ili van njega. Da li do stanice moze da se proseta, da li usput ili na stanicnom trgu moze na tenane da se popije pivo u basti (pre puta ili dok nekoga cekate), ukratko da li je stanica sastavni deo gradskog zivota. U Parizu je milina prosetati do svake od 6 zeleznickih stanica, a moze u bliskoj okolini i kvalitetno da se prezalogaji, isto je u Londonu, Rimu, Kelnu, Cirihu, Madridu...
U Atini i Barseloni je malo cupavije, ali prihvatljivo.

A Beograd je nazalost postao posebna tragedija, nema izgleda da ce ikada Prokop postati pozeljna i prijatna destinacija. Za razliku od savskog trga koji bio, i bice ponovo, gospodski gradski trg u starom gradskom jezgru, Prokop ce doveka ostati tuzni periferni sarkofag.

Нити ја нити ико кога знам кад путује нема потребу да му станица буде део градског живота, већ место које треба да му омогући ефикасан одлазак на одредиште у оба смера. А кад је станица код нас део градског живота, то онда изгледа као стара Главна у последњих 40 година. Нека хвала.

Ал` ја, богме, знам у каквој средини се о железници у граду размишља као код нас:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tirana_railway_station

То је то. Е, то је наш ниво данас.

Такав нас живот, у просеку, и очекује.
 
Što se mene tiče, glavna beogradska stanica može da bude u Negotinu ili Babušnici. Sve dok su ovakvi vozovi, ovakav javašluk, ovakav nemar, neodgovornost i krađa... ja u vozove ne ulazim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557111#p557111:32co2ohn je napisao(la):
stf » 04 Aug 2018 07:45 pm[/url]":32co2ohn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556996#p556996:32co2ohn je napisao(la):
Karlo del Ponte » 04 Авг 2018 11:30 am[/url]":32co2ohn]Знам бар 10-так бивших форумаша који би лајковали твој пост. А сада лајк један. Браво за све оне који су ароганцијом и троловањем разјурили те форумаше!
Zivis u svom mehuru Karlo i izgubio si dodir sa bilo kakvom realnoscu. Zbog toga tvoje udruzenje i ne moze da napravi bilo sta ozbiljnije od kmecenja na FB stranici.
Поштовани СТФ морам да Вам се после свих ових година дубоко извиним за игнорисање! То што сте Ви видели моје постове, и одговарали нешто на њих, била је техничка грешка игнор листе. Наиме, Ваши постови су за мене видљиви само када сам излогован, или када другим кликом прегледам исти, но небитно. Моје игнорисање је исто као када некоме видим отровног паука на леђима, а ни не упозорим га. Дакле, одрицање од одговорности, не само мене, него и свих који виде!

Дакле, попут жртава трговине људима ради проституције, или зависника од тешких друга, Ви сте такође жртва, у овом случају ланца интелектуалне проституције. Ваше образовање, таленат и стваралака енергија су далеко изнад образовања, талента и стваралачке енергије Вама надређених у тој организацији. Да је та организација нешто што би се могло назвати странком у функционалном, а не теоријско-правном смислу, Ви би се као интелектуалац слушали, поверене би Вам биле часне и одговорне функције строго везане за области у којима Сте изузетни, без цимања у пола ноћи за регрутацију у интернет препуцавањима. Када се интелектуалцу нареди закључак, а он испуни задатак да смисли увод и разраду, то се зове интелектуална проституција. А сво остало интелектуално изражавање је малтене забрањено. Може у четири зида неке научне установе, а неке научне институције су чак угашене последњих пар година! Ја сам свестан тих околности емигрирао, јер у условима у Србији интелектуално иструлео нећу вредети ни Србији ни било коме другом. У овом "балону од сапунице" у иностранству потпуно сам сигуран у исправност свог размишљања у науци и техници, укључујући и друштвену компоненту наука које најбоље познајем. Наравно да постоје потешкоће, али то је средина у којој се рад, тачност, прецизност, не-лагање, професионално усавршавање, тежња за напретком у послу цене. Друштво које у спољњој политици ради евентуално свашта, али у унутрашњој има читав систем друштвених вредности уважавања друге стране, ограничења привредних слобода када залазе у јавне интересе итд. Постоје чак и механизми којима се то свашта лоше у спољњој политици може спречити уколико оштећена држава такав посао посвети посвећеним ентузијастима.

Колико је испод твог интелектуалног нивоа, па чак и било какве уљудне комуникације, навешћу пример комуникације са студентима Факултета прометних знаности из Загреба 2007. године, преко њиховог форума. Моји мотиви да иницирам сарадњу су били:
- У то време ни енглески нисам знао људски.
- Са српским пасошем нигде другде ни ниси могао путовати.
- Од свих међународних праваца, тај је био најбоље повезан у то време.
- Ја имам порекло и са једне и са друге крваво зараћене стране. За мене је борба за људско и здраво у тим међународним односима питање и личног мира.
- Путовање на том правцу ми је било материјално доступно.
- Љубитељи железнице су већ успоставили сарадњу, као и синдикати железничара.
На форуму сам покренуо анкету, а на самој расправи је било јако пуно тешких речи, указивања на ране из прошлости... међу противницима сарадње су биле особе које су некога изгубиле у рату, које су као деца провеле Божић без струје, са полупаним прозорима и у страху... Тада, много млађи социјално и емотивно далеко незрелији него данас, са много мање животног искуства, и даље без дана стажа у грађанским или било којим другим организацијама, одржавао сам такву комуникацију да је на крају 70% било за сарадњу, неких 20% против, а остало минимална сарадња око литературе и транспортних коридора, или нисам сигуран/на. Са једним од најватренијих противника сам на крају попио "каву с мљеком" приликом једне посете Загребу.

Када прелистам тадашњу комуникацију, која је резултирала конкретном сарадњом касније, и толеранцијом од стране оних који се са њом нису слагали, и Ваше постове пуне... боље да не напишем чега... То је оно када питате: "Докторе, да ли је толико лоше?", а доктор каже "Прихватите озбиљност Ваше ситуације!" Да, толико је лоше.

Пре 30.6.2018. било је следеће:
- Ботови кренули на моје чланке у колумни "Метро-логија", али и на ФБ групу Удружење љубитеља железнице.
- Када сам престројио модераторе, и када смо направили одбрамбену линију, цео јуни месец је нагло четвороструко опала посећеност групе. Чак и мени, који сам оснивач и главни администратор, и који пола свог ФБ времена проводи на тој групи онемогућено је да пречицом приступим групи. Од 1.7. та пречица поново постоји, као да ништа није било.
- За 23.6. је преко друштвених мрежа најављен скуп "Бранитеља Београда" за одбрану Железничке станице Београд. Ја сам позвао све своје сараднике да се појаве и да провере о чему се ту ради, и понесу наш транспарент. "Бранитељи Београда" не постоје у АПР, нема их на интернету, нису пријавили скуп, и нису се појавили тај дан. Полиција је дошла зато што је обавештена, и да одржава јавни ред и мир. Укупно око 30 људи се тада скупило, углавном оних којима сам ја рекао да дођу. Међутим, на скупу се појавила Комунистичка партија са све заставом. Да сам ја организовао скуп, полицији јављено да ће на скупу бити само таква и таква обележја, прво их редари опомињу или да склоне обележја, или да се удаље, а ако не, полиција реагује (полиција је генерално коректна). Овде није постојао основ да се удаље, и тако су ми разјурили доста сарадника да не дођу 30.6.
- Једини радник железнице на скупу је особа, за коју су ми указали да је главна друкара, и за коју ми је рекао не мали број људи да неће да се појави ако је он тамо.
- И да свега овога није било, на улици бих могао скупити рецимо, максимум 150 људи, са организационим ограничењима која сам имао да делујем из иностранства. Овако је сведено на 15 људи тај дан.
- Да ли Ви стварно желите да будете део тог система мање насилног, а више подмуклог потискивања свега што покуша нешто ван фикс-шаблона?

Ваша ситуација је таква да се не можете просто вратити 6 година унатраг и наставити интелектуални континуитет, који сте тада имали, рецимо, кроз приватни бизнис са расадништвом и хортикултуром, уз друштвено деловање фокусирано на одређене, рецимо еколошке теме. Много темељније и успешније ресетовање можете постићи у иностранству, а ја Вам преко приватних контаката могу помоћи да се извучете из те врсте трафикинга интелектуалцима у каквој сте сада. Ово је понуда коју дајем директно и само Вама. Можда ће Вам деловати чудно, након свега што сам написао, али у Вас имам огромно поверење да бисте се након интелектуалне рехабилитације и доградње вратити у Србију!

Немојте обмањивати ни себе ни друге како би Удружење љубитеља железнице у овим околностима могло да промени било коју одлуку, осим неких шминкерских одлука, чак и ако би се ресетовало. Зато сам своје, за сада углавном комуникацијско, деловање у Србији усмерио на одржавање жара здравог разума, и на местима где га је могуће одржавати.
 
Eto bas sam mislio da prosetam od Slavije do Prokopa, nije da ne moze, lagani spust kroz klinicki centar pa pasarelom preko autoputa, stigoh do oblakovske u tresnjin hlad i nisam nastavio dalje da ne pokvarim utisak.

Btw jel postoji neki hotel u blizini Prokopa, mislim ipak je to sada glavna zeleznicka stanica, vozovi umeju da kasne a Beogradski divlji stanicni taksisti bas i nisu za preporuku.
 
Mislim da je najbliži hotel Mint u uličici prekoputa Rudog koja vodi ka Bigz-u. Od većih hotela, najbliži je Radison, kod Bigz-a, tj. Starog mlina.
 
cekam da kupim kartu na salteru, kad sam stigao bio sam drugi u redu, cekam vec 10 min. iza mene jedno desetoro ljudi, srecno im bilo.

EDIT: problem je izgleda nastao jer je na jednom salteru pao sistem, a na drugom je covek uzimao "kartu za automobil". redovna vanredna situacija
 
Izgleda da to nije neobično. U trenutku prikazanom na slikama, u sobi za međunarodne linije je bilo tri stola sa računarima, što pretpostavljam da su tri prodajna mesta, mada to i ne mora da znači pošto na vratima piše kancelarija. Međutim karte su se prodavale na samo jednom stolu, dok su se na druga dva službenici natezali oko nekih papira i brojeva koji se ne slažu. Da li zbog problema sa jezikom, ili novcem, ili izborom linija i veza, tek na tom jednom prodajnom mestu se na karte čekalo tako dugo da je grupa tinejdžerki zaključila da više nema smisla stajati u redu, pa su kolektivno posedale na pod. To baš nije prizor koji uliva poverenje u organizaciju i kapacitete nove Beogradske železničke stanice.

Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557284#p557284:2fusr2ii je napisao(la):
Zuma » 05 Aug 2018 01:55 pm[/url]":2fusr2ii]
da je grupa tinejdžerki zaključila da više nema smisla stajati u redu, pa su kolektivno posedale na pod. To baš nije prizor koji uliva poverenje u organizaciju i kapacitete nove Beogradske železničke stanice.



file.php

Али је зато призор који дефинитивно улива поверње у добро одржавање (гланцање) пода на "Београд Центру". :mrgreen:
 
To da. Zaista je sve čisto, novo i lepo izgleda. Ali ne verujem da bi u slučaju da moraju da biraju većini putnika bila važnija nova oprema i besprekorna čistoća od ostalih, ipak važnijih karakteristika železničke stanice. U tom smislu je stara stanica je još uvek u prednosti.
 
Vrh