Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ne znam kako je nastala takva fobija od železnice u Srbiji. Pa u razvijenom svetu pruga svugde prolazi kroz naselja. Tamo gde stvara buku u naseljima, postave se zvučne barijere i rešen problem. A rizik od izlivanja opasnih materija je neuporedivo veći na drumu nego na železnici, a svi ti magistralni putevi prolaze kroz naselja i niko se ne buni...
 
Ne znam kako je nastala takva fobija od železnice u Srbiji...
Ma ajde .... kako ne znaš ? di ti kalendar :)
Priseti se
od pra-istorije pa do danas
svih mera koje se preduzimaju prilikom sprovodjenja aktivne i pasivne opsade koja ima jedini cilj preuzimanje i otimanje
pri tome uništavanje vode, hrane, puteva i svega dr.
a na ovoj temi bitno- saob. železničke komunikacije
imaju samo jedan cilj a to je što brze i efikasnije osvajanje.

Ništa se nije menjalo osim veličine zalogaja... od zaseoka , grada , čitave države...
stim što su daleko ,,čistije,, pasivne mere koje ne zaziru od laži, prevara, zavodjenja... radi latentnog uništavanja
a jesu najprihvatljivije kroz etičku i mirnodopsku prizmu
uskracivanja il ti savremeno spec. rat tj narotski kršteno - sankcije a produžetak je korupcija ...
pa pogledaj samo ko to pravi tu fobiju od želežnice kod nas.... jesu li su časni i pošteni ? .... :roll:
:sesir:
bem li ga .... izgleda da je ženče opet ostavila otvoren prozor, pa vuče promaja :lol: :lool: :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511680#p511680:2e3wnx99 je napisao(la):
WLABmz » 27 Jan 2018, 12:48[/url]":2e3wnx99]Ne znam kako je nastala takva fobija od železnice u Srbiji.
Nastala? Uvek je bila tu, od samog početka:
Na Berlinskom kongresu 1878. Srbija je dobila nezavisnost i četiri nova okruga - Niški, Pirotski, Vranjski i Toplički, najviše zahvaljujući Austrougarskoj. Tu je pomoć, međutim, Beč uslovio sklapanjem ugovora kojim se Srbija obavezala da napravi prugu od Beograda do Vranja, odnosno do granice s Turskom i do granice s Bugarskom za tri godine.

Opozicija, oličena u radikalima Nikole Pašića, ovo je dočekala na nož. Pašić je upozoravao da će s tim tehničkim čudom Srbija postati tek “mala zapadna država”, a neki prota Milan Ðurić, iz njegove stranke, zapomagao je: “Ona je (železnica) ladna guja koja će se provući kroz srce srpskog naroda i koju srpski narod mora zagrevati, te tako da sam hrani aždaju, koja će ga najzad progutati.” Pašića je najviše plašilo što će sa železnicom Srbija morati da preuzme “zapadne ustanove i zakone” i da potisne svoje “divne slovenske i slavjanske običaje i ustanove”.
U to vreme samo Srbija i Crna Gora od evropskih država nisu imale železnicu.
Izgleda da se još uvek uspešno suprotstavljamo toj "ladnoj guji" :kafa:
 
Fobiju od železnice ustvari proizvode političari kojima je mnogo da ulažu u nju jer se za trajanje njihovog mandata ništa neće promeniti pošto su to velike i dugoročne investicije i onda im je lakše da je kasape i uništavaju da je ljudi zamrze.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510949#p510949:2gjk22kd je napisao(la):
DzonTravolta » January 24th, 2018, 10:54 am[/url]":2gjk22kd]@sole: ima li nekih novosti za linije?
Odgovor DJP

Sekretarijat za javni prevoz prati situaciju vezanu za frekvenciju saobraćaj i broj korisnika u zoni Železničke satnice “Beograd (centar)”.

Trenutno se razmatraju moguća rešenja u sistemu JLPP-a sa povećanjem broja korisnika, pri čemu ista tretiraju vođenje autobsukih linija sa obe srane prilaza stanici.

Daljim preuzimanjem železničkog kapaciteta sa Glavne železničke stanice, svakako će se vršiti i promene i korekcije na linijama javnog prevoza.
 
Kad se poveća broj putnika na Prokopu , pojačaćemo i gradski prevoz. Kao da čitam komentare koji su ovde postavljani ranije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512158#p512158:2le5pxew je napisao(la):
solecar » Mon Jan 29, 2018 2:23 pm[/url]":2le5pxew]Kad se poveća broj putnika na Prokopu , pojačaćemo i gradski prevoz. Kao da čitam komentare koji su ovde postavljani ranije.

Pa naravno da se tako radi.

Ako sad postoji nekoliko autobuskih(trolejbuskih) linija na Prokopu i u njima tek pokoji putnik za Prokop, iako je skoro sav zeljeznicki saobracaj prebacen na Prokop, nece uvodjenje novih linija znaciti nikakav bitan napredak jer se pokazuje da stanica Prokop ima malu putnu traznju.

Tek kad postojece linije budu vise popunjene korisnicima zeljeznicke stanice, to ce biti znak da je putna traznja prema stanici narasla i stvorice se realni uslovi za otvaranje novih linija pa i izgradnju novih saobracajnica.

Problem Prokopa nije nedostatak linija GSP vec nedostatak zelje kod putnika za koristenjem ove stanice, a osnovni uzrok tome je po mom misljenju neizgradjeno urbano okruzenje stanice.
 
Рио добар си човек, видим написао си овај доле мото или максиму као упозорење, нешто слично као онај обавезни натпис на паклици цигарета... Свака част :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512556#p512556:1soddjtf je napisao(la):
RioBL » January 31st, 2018, 11:07 am[/url]":1soddjtf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512158#p512158:1soddjtf je napisao(la):
solecar » Mon Jan 29, 2018 2:23 pm[/url]":1soddjtf]Kad se poveća broj putnika na Prokopu , pojačaćemo i gradski prevoz. Kao da čitam komentare koji su ovde postavljani ranije.

Pa naravno da se tako radi.

Ako sad postoji nekoliko autobuskih(trolejbuskih) linija na Prokopu i u njima tek pokoji putnik za Prokop, iako je skoro sav zeljeznicki saobracaj prebacen na Prokop, nece uvodjenje novih linija znaciti nikakav bitan napredak jer se pokazuje da stanica Prokop ima malu putnu traznju.

Tek kad postojece linije budu vise popunjene korisnicima zeljeznicke stanice, to ce biti znak da je putna traznja prema stanici narasla i stvorice se realni uslovi za otvaranje novih linija pa i izgradnju novih saobracajnica.

Problem Prokopa nije nedostatak linija GSP vec nedostatak zelje kod putnika za koristenjem ove stanice, a osnovni uzrok tome je po mom misljenju neizgradjeno urbano okruzenje stanice.
Ajmo sve stanice u okviru BG: voza da svedemo na to da svaka ima samo dve linije gradskog prevoza kao vezu sa ostatkom grada , i to da budu linije koje će saobraćati u portoseku na 27 minuta i to samo do 20:30 , pa da vidimo kakvo će onda biti stanje , tj. iskorišćenost.
Sa druge strane , da li bi ti išao ciljano do Prokopa i čekao gradski prevoz 25 minuta ili bi ciljano sišao na NBG i čekao gradski prevoz 5 minuta?
 
frizerski saloni mesta sakupljanja tračeva ja da vam kažem.

Dok sam čekao svoj red raspricam se o prevozu sa gospodinom koji se sišao pre mene, ispostavilo se radnikom direkcije za javni prevoz.

glavno što sam izvukao iz našeg razgovora je da on kao saobraćajni inzinjer zaposlen zbog znanja ne može više da podnese količinu bezobrazluka i nesposobnosti buljuka novo zaposlenih neradnika. njegova kancelarija broji više neradnika nego onih koji rade, čak ni stručnost nije toliko pitanje, već što bi radio ako je preko veze tu. Tako ovaj čovek sedi i sam radi posao za više ljudi, razmišljam, sigurno i gresi, jer mnogo posla ti ne daje šansu da budeš previše detaljan, a momci iz stranke odbijaju da dobiju računare da ne bi kojim slučajem morali da rade.

šef namešten odozgore, otelotvorenje partijskog kadra.

a mi ovde razglabamo šta je prvo, kokoška ili jaje, prevoz pa putnici ili putnici pa prevoz dok ljudi koji raspolažu istrazivanjima, sredstvima, moći da donesu odluku odbijaju da prihvate računar da ne bi moral da rade.

svaka osoba koja da glas za trenutnu poziciju u beogradu je osoba koja glasa za neradnike i lopove. iza njih nema ideja i projekata i želje da se beogradu učini dobro, već da se krade i svaki projekat je podređen tome,pa nije ni čudo što će se na more ići iz topcidera a za novi sad sa novog beograda
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512636#p512636:196rgxmt je napisao(la):
virko » January 31st, 2018, 4:57 pm[/url]":196rgxmt]a mi ovde razglabamo šta je prvo, kokoška ili jaje, prevoz pa putnici ili putnici pa prevoz dok ljudi koji raspolažu istrazivanjima, sredstvima, moći da donesu odluku odbijaju da prihvate računar da ne bi moral da rade.

svaka osoba koja da glas za trenutnu poziciju u beogradu je osoba koja glasa za neradnike i lopove. iza njih nema ideja i projekata i želje da se beogradu učini dobro, već da se krade i svaki projekat je podređen tome,pa nije ni čudo što će se na more ići iz topcidera a za novi sad sa novog beograda
Po toj logici ne bi trebalo ni na jednu temu da razglabamo , nego samo da izađemo na izbore i glasamo za opoziciju i biće nam bolje. Sa ovim se baš i ne slažem u potpunosti. Ko god da je na vlasti , i koje god da su "boje" , ako ne rade posao kako treba , treba ih kritikovati , jer nekad se i desi da nešto odrade kako treba , odnosno isprave greške , koliko god to bio redak slučaj. Takođe , ako generalno nismo zadovoljni sa time kako neko radi posao za koji je izabran , treba da to pokažemo i na izborima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512570#p512570:1vuopo3h je napisao(la):
solecar » Wed Jan 31, 2018 10:53 am[/url]":1vuopo3h]
Sa druge strane , da li bi ti išao ciljano do Prokopa i čekao gradski prevoz 25 minuta ili bi ciljano sišao na NBG i čekao gradski prevoz 5 minuta?

Ja bih ciljano isao na NBG i tako cu vjerovatno raditi ako budem ikad dolazio vozom u BG, ali da te onda pitam...Da li je to problem?

EDIT:
Da napomenem nekoliko stvari:

1. Na Prokopu se doskora (a mozda i jos uvijek) ne ceka gradski prevoz 25 minuta. BG voz je saobracao na 15 minuta nudeci brzu vezu sa Vukom, Pancevcem, itd...Zbog te linije BG voza Prokop je najbolje povezana zeljeznicka stanica u beogradu sa dijelom grada u kom zivi i radi veliki broj ljudi. Skoro kao metro linija. Ali ni to ne pomaze. Zasto?
2. Nije moguce svaku tacku u gradu povezati sa viskofrekventnim linijama gradskog prevoza. Neke moraju imati vezu i na 10, 20 ili vise minuta. Da li trebamo povecati broj autobusa, trolejbusa u Beogradu samo zato da bi rekli da na "novoj glavnoj" zeljeznickoj stanici imamo autobuse na 5 minuta? Ili da ukinemo autobuse ne NBg i prebacimo ih na Prokop samo zato sto je Prokop "nova glavna"?
3. Neracionalan niz odluka koje su donesene zadnjih godina po pitanju razvoja grada a posebno zeljeznickog saobracaja izvor su svih problema koji se sad javljaju a prije par godina ih nije ni bilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512783#p512783:gdyzhpwz je napisao(la):
RioBL » February 1st, 2018, 9:32 am[/url]":gdyzhpwz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512570#p512570:gdyzhpwz je napisao(la):
solecar » Wed Jan 31, 2018 10:53 am[/url]":gdyzhpwz]
Sa druge strane , da li bi ti išao ciljano do Prokopa i čekao gradski prevoz 25 minuta ili bi ciljano sišao na NBG i čekao gradski prevoz 5 minuta?

Ja bih ciljano isao na NBG i tako cu vjerovatno raditi ako budem ikad dolazio vozom u BG, ali da te onda pitam...Da li je to problem?
Nije prolem , ali nas dovodi do jedne druge stvari. Sad se onako logički zapitaj , otprilike koliko bi ljudi uradilo isto što i ti (malo , puno , srednje...) i uporedi sa brojem putnika koji bi ciljano išao na Prokop. Nadam se da će ti tada biti jasnije zašto ljudi neće da idu na Prokop , već koristiti alternativu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512783#p512783:gdyzhpwz je napisao(la):
RioBL » February 1st, 2018, 9:32 am[/url]":gdyzhpwz]1. Na Prokopu se doskora (a mozda i jos uvijek) ne ceka gradski prevoz 25 minuta. BG voz je saobracao na 15 minuta nudeci brzu vezu sa Vukom, Pancevcem, itd...Zbog te linije BG voza Prokop je najbolje povezana zeljeznicka stanica u beogradu sa dijelom grada u kom zivi i radi veliki broj ljudi. Skoro kao metro linija. Ali ni to ne pomaze. Zasto?
Na osnovu čega tvrdiš da se prevoz ne čeka 25 minuta? Na osnovu čega tvrdiš da je Prokop najbolje povezana stanica u Beogradu sa NBG?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512783#p512783:gdyzhpwz je napisao(la):
RioBL » February 1st, 2018, 9:32 am[/url]":gdyzhpwz]2. Nije moguce svaku tacku u gradu povezati sa viskofrekventnim linijama gradskog prevoza. Neke moraju imati vezu i na 10, 20 ili vise minuta. Da li trebamo povecati broj autobusa, trolejbusa u Beogradu samo zato da bi rekli da na "novoj glavnoj" zeljeznickoj stanici imamo autobuse na 5 minuta? Ili da ukinemo autobuse ne NBg i prebacimo ih na Prokop samo zato sto je Prokop "nova glavna"?
Ne treba da ih prebacujemo zato da bi smo pričali da imamo prevoz na 5 minuta , nego zato što treba da imamo makar približno , koliko god je to moguće , nivo usluge kao na staroj GŽS , a to podrazumeva i gradski prevoz. Da je mogla bolje da se odradi celas situacija , mogla je. Obzirom da je već situacija takva kakva je , trebalo bi da gledamo da je što što bolje iskoristimo (unapredimo) , Ili je možda cilj da sa svakim novim rešenjem nazadujemo , da ljudima dajemo jedinu mogućnost da ciljano izbegavaju Prokop?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512783#p512783:gdyzhpwz je napisao(la):
RioBL » February 1st, 2018, 9:32 am[/url]":gdyzhpwz]3. Neracionalan niz odluka koje su donesene zadnjih godina po pitanju razvoja grada a posebno zeljeznickog saobracaja izvor su svih problema koji se sad javljaju a prije par godina ih nije ni bilo.
I šta ćemo da uradimo po tom pitanju? Da kažemo kako ne može svuda da bude sve dobro i da ništa ne diramo , smatrajući da smo time rešili problem , ili da se trudimo da to "dobro" bude svuda?
 
Igrom slučaja , meni ovo odgovara. Imam prijaterlja u Jajincima. :)
 
Još kada bi nategli neki minibus da ide preko Mostara na Kneza Miloša i Slaviju...
 
Ma cijeli potez 300 i 400 da se vrti na ploci prokopa
 
A da lepo 17, 18, 46, 55 preusmere preko Prokopa umesto autoputem:

Autokomanda - Dr. Milutina Ivkovića - Bulevar kneza Aleksandra Karapđorđevića - Dragana Mancea - Prokop - Bulevar vojvode Putnika - Mostar.

Mislim da se ne bi gubilo mnogo vremena, naročito linija 18 i naročito u špicu kad je ulazak/izlazak sa autoputa kod Autokomande u kolapsu. 17 bi čak imala jedno poboljšanje jer bi išla celom dužinom kroz Ustaničku u smeru Zemuna. Takođe, stajalište Franše D'Epera na autoputu bi mogla da se koriste isključivo za međugradske linije. Više ne bi bilo onog kolapsa kada su na stajalištu i gradski i međugradski autobusi. Jedina mana je što bi 17 i 18 izgubili stajanje na Mostaru.
 
...Jedina mana je što bi 17 i 18 izgubili stajanje na Mostaru....
Ne mora
Nek izgubi stajalište kod Steka

Posle mostara uz BIP Prokupačkom (da se proširi ) izlazi na Dragana Macea Prokopovu stranicu
a posle
od Prokopa nizbrdo uz stadijon na staru Auto komandu i nazad na auto put

Umesto tog jednog stajališta kod Steka , dobili bi smo dva atraktivna stajališta Prokop i Marakanu
sa povecanjem trase za jedan do jedan i po km, u odnosu na postojecu

Najveci problem je proširivanje Prokupačke ulice
koja je načičkana udjericama i jednom montažnom labaratorijom

otprilike ovako to izgleda

:sesir:
 
Vrh