Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508176#p508176:2xyy0wab je napisao(la):
roland » January 13th, 2018, 6:02 pm[/url]":2xyy0wab]Ako te neko preseli iz stana koji je u zgradi staroj 50 godina. malo oronuloj ali potpuno funkcionalnoj, u novi stan koji je u izgradnji, bez lifta, krova i pristupnih puteva, da li ćeš imati jedinu primedbu što ti autobuska stanica nije bliže tvojoj novoj zgradi u izgradnji.
Ako je GŽS funkcionalna u svakom smislu i malo oronula , onda je Prokopu potrebno samo da se okreči da bi bio u potpunosti završen.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508176#p508176:2xyy0wab je napisao(la):
roland » January 13th, 2018, 6:02 pm[/url]":2xyy0wab]Zašto nema nazad, navedi mi jedan dobar razlog zašto baš sad, ove godine, mora da se preseli GŽS iz Savskog amfiteatra.
I nađi mi gde sam rekao da Prokop ne treba da se završi. To bar nije problem, ovde na forumu sve ostaje zapisano, nema potrebe za rekla-kazala argumentacijom.
Ako kažeš da bi uložio pare u sređivanje GŽS , a nigde ne spominješ da bi ih uložio i u Prokop , ja to tumačim kao činjenicu da Prokop ne treba da se završi. A to što tebi smeta što sam uopšteno rekao za protivnike Prokopa , to je već druga stvar.
Kada sam rekao da nema nazad , mislio sam na vozove koji su već prebačeni na Prokop. Da se oni neće vraćati na GŽS , i da treba da gledamo kako da nova lokacija bude pristupačna koliko i stara. A nigde nisam rekao , niti spomenuo da se zalažem za to da vozovi treba da se prebace baš ove godine. Obzirom da ovde na forumu sve ostaje zapisano, nema potrebe za rekla-kazala argumentacijom.

Pazi sad kad navale borci za ljudska prava protiv zlog čike koji bi da sve živo uništi zarad svojih fiks ideja o Prokopu kao centru sveta ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508182#p508182:3f7pk9xi je napisao(la):
solecar » Sat Jan 13, 2018 6:31 pm[/url]":3f7pk9xi]
Ako je GŽS funkcionalna u svakom smislu i malo oronula , onda je Prokopu potrebno samo da se okreči da bi bio u potpunosti završen.
Mislim da si sa ovom svojom izjavom konačno pokazao da svaka argumentovana rasprava sa tobom nema nikakvog smisla. Ovo je toliko daleko od istine i realnosti da se pitam da li mi uopšte obitavamo u istom univerzumu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508133#p508133:1c29brxt je napisao(la):
spatiotecte » Sub Jan 13, 2018 2:40 pm[/url]":1c29brxt]Pri tom se vidi da su u Berlinu urbanizovali okolinu njihove stanice sto nasim pametnjakovicama ne pada na pamet.
Kako nije urbanizovana, eno ga drug solekar gore u levom cosku, viri sa terase. :lool:
 
Prokop da bi bio funkcionalan ne treba da se završi samo Prokop, već i TPS Zemun. Zapamtite to!

TPS Zemun:

- planiran početak radova 28.06.2018.
- planirano trajanje radova 20 meseci

Dakle, planiran završetak radova je 27.02.2020. Pre toga datuma GŽS nije smela da bude ukinuta. Međutim, živimo u banana državi.

solecar":3vo9oiu7 je napisao(la):
Ako je GŽS funkcionalna u svakom smislu i malo oronula , onda je Prokopu potrebno samo da se okreči da bi bio u potpunosti završen.

Reci mi da je ovo sarkazam :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508188#p508188:que8wp15 je napisao(la):
roland » January 13th, 2018, 6:58 pm[/url]":que8wp15]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508182#p508182:que8wp15 je napisao(la):
solecar » Sat Jan 13, 2018 6:31 pm[/url]":que8wp15]
Ako je GŽS funkcionalna u svakom smislu i malo oronula , onda je Prokopu potrebno samo da se okreči da bi bio u potpunosti završen.
Mislim da si sa ovom svojom izjavom konačno pokazao da svaka argumentovana rasprava sa tobom nema nikakvog smisla. Ovo je toliko daleko od istine i realnosti da se pitam da li mi uopšte obitavamo u istom univerzumu.
Ja mislim da si ti ovom svojom izjavom pokazao da ne poznaješ srpski jezik. Ovo je bio sarkazam , što je velikoj većini forumaša problem da shvati (ukapira) , čast izuzetcima. To što imamo dijametralno suprotne stavove po pitanju viđenja toga da li je nešto napuklo ili je u fazi raspadanja , je jedno , a to što odmah nekoga ko ima suprotan stav od našeg okarakterišemo kao bota , ili nekog ko priča bezveze stvari (neproverene , neargumentovane) , to je nešto sasvim drugo. Ova poslednja rečenica je uopštenog tipa , čisto da ne pomisliš da se odnosi sve u njoj na tebe. A o poštovanju sagovornika , na mnogim temama nema ni pomena , već se sve više provlači i stav "Postoje samo dva mišljenja: Moje i pogrešno". Upravo zbog ovih stvari pri kraju , mnoge teme su otišle niz Savu i Dunav.
 
Prokop da bi bio funkcionalan ne treba da se završi samo Prokop, već i TPS Zemun. Zapamtite to!
Kakva je funkcionalna razlika izmedju Prokopa i Zemuna... pa u cargu

Miksovane po funkciji putničke i kargo stanice pa i čisto kargo
Zemun .... bilo otvaranje radova .... radice se ....
Pričaju o Topćideru, uveravaju nas da će se raditi...
Bio u planu itermodularni terminal u Batajnici .... to niko ne zna ni dal ce ni kad ce ...

( šteta što kao papak ostaje Dunav stanica koju prekriva stajalište ispod Pančevačkog mosta
a mogao bi taj pravac uz Dunav da se ukopa pa da imamo T račvu NBgd Topčider Dunav Stanica..... al to niko ni ne misli )
Eto ne stoji se na mrtvoj tački .... mada i nisu uopšte otišli daleko od nje :lol:


Prokop je čisto putnička stanica tako zamišljen, radjen i završava se, za putničku funkciju bez obzira kog ranga

Kargo stanica još bolje kargo stanicE i trebaju biti sve daleko van uzeg gradskog jezgra
Putnička stanica kao čvorište i treba da bude što bliže tom gradskom jezgru baš kao što je Prokop

Stara stanica je bila Frankenštajn ali ne po izgledu, vec po funkciji
sastavljena kao multi praktik, za sve po malo , a to znači nije ni zašta jer ozbiljnije stvari ne moze zbog ovoga ili onog.... :shok:

Uz to ako uključimo i kulturno nasledje samog objekta koje je žel. saob. frekvencija putnika i robe galopirajuci uništavala..... :(
dobro je što je napokon i zatvorena ... moze da ostane delić ako ukopaju prugu al to je SF za sada :roll:

I
Prokopu prvenstveno fali pre nego i završetka nadkrovne konstrukcije, auto nadvožnjak umesto pešačke pasarele Delegradskom do Slavije
kako bi se omogućio nedostajuci maksimalni brzi pristup svim saob. sredstvima i putnicima

II
Da se vratim na Prkokop bolje receno u njegova sama nedra :
Od bajke da ce biti liftova nema ništa, jer su oni nisko kapacitetni i puno vremene pojedu, dok se dodje na red za nj.
Urgento ono što jako fali kao putničkoj stanici na peronima , jesu pokretne stepenice
vec pisah o tome , al ajd da ponovim
Ljudi sa prtljagom, biciklom, dečijim kolicima ... bez pokretnih stepenica, proklinju dan kad pustiše tako ne dovršen Prokop :rant:

Kad podvučemo crtu za Prokop pod hitno uraditi
1. Auto nadvožnjak
2. Pokretne stepenice

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508218#p508218:3d6wc8mw je napisao(la):
boca-ica » January 13th, 2018, 9:37 pm[/url]":3d6wc8mw]
I
Prokopu prvenstveno fali pre nego i završetka nadkrovne konstrukcije, auto nadvožnjak umesto pešačke pasarele Delegradskom do Slavije
kako bi se omogućio nedostajuci maksimalni brzi pristup svim saob. sredstvima i putnicima

II
Da se vratim na Prkokop bolje receno u njegova sama nedra :
Od bajke da ce biti liftova nema ništa, jer su oni nisko kapacitetni i puno vremene pojedu, dok se dodje na red za nj.
Urgento ono što jako fali kao putničkoj stanici na peronima , jesu pokretne stepenice
vec pisah o tome , al ajd da ponovim
Ljudi sa prtljagom, biciklom, dečijim kolicima ... bez pokretnih stepenica, proklinju dan kad pustiše tako ne dovršen Prokop :rant:

Kad podvučemo crtu za Prokop pod hitno uraditi
1. Auto nadvožnjak
2. Pokretne stepenice

:sesir:
Bilo bi lepo kada bi ugradili pokretne stepenice. Jedino što me brine je da li bi mogle ravne stepenice da se ugrade , tj. da li mogao dovoljno veliki nagib da se obezbedi. Ovde bi takve stepenice bile potrebne. Ako to nije moguće , onda barem da se postave rampe preko postojećih stepenica , poput onoga u podzemnom prolazu kod TC Ušće (Šest kaplara) , samo znatno šire.
I auto nadvožnjak i autoput kada bi se uradili , bilo bi super , ali ovde dolazimo u situaciju da auto nadvožnjak ne možemo da gradimo dok ne proširimo Dragana Mancea (barem onaj deo oko okretnice) , inače nećemo doboti ništa funkcionalno , jer ćemo tu onda imati novo usko grlo , i umesto rešenja problema , stvaramo novi problem. Ovde dolazi do izražaja neorganizovanost i odlaganje proširenja Dragana Mancea , koje je realno , moglo da se odradi paralelno sa izgradnjom nove saobraćajnice kod ulaza u Prokop.

P.S.
Za ovo proklinjanje se slažem. Desilo mi se par puta da vidim ljude da stoje sa prtljagom na ulici , i pitam ih da li im treba pomoć , a oni odgovore da im ne treba , da se samo odmaraju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508218#p508218:2g1tkiu1 je napisao(la):
boca-ica » Sub Jan 13, 2018 9:37 pm[/url]":2g1tkiu1]
Prokop da bi bio funkcionalan ne treba da se završi samo Prokop, već i TPS Zemun. Zapamtite to!
Kakva je funkcionalna razlika izmedju Prokopa i Zemuna... pa u cargu

Miksovane po funkciji putničke i kargo stanice pa i čisto kargo
Zemun .... bilo otvaranje radova .... radice se ....

Zemun nema ama baš nikakve veze sa cargom. Postoje TPS (tehničko putnička stanica) Zemun gde se formiraju, servisiraju, održavaju vozovi i Zemun putnička kao stanica putničkih vozova. Nikakvi cargo vozovi nisu predviđeni u Zemunu. Od Batajnice sve skreće na obilaznicu i ide u Makiš ranžirnu stanicu.
 
...Zemun nema ama baš nikakve veze sa cargom....

Kako nema :shock:
to je prva stanica pre Prokopa gde mogu da se utovaraju automobli
a složićeš se ipak auto transport železnicom je: cargo :)
Naredna za mogucnost utovara posle Prokopa je Topčider
a sve ostale random ...

Kad smo vec kod carga i jedno malo zapažanje
Novi poštanski centar (RGPC tj. GPC ) je napravljen sa pogrešne strane puta....
bolje bi bilo da je sa strane Altine tj. uz nj. žel. stanicu
kako bi se koristio daleko jeftiniji poštanski železnički saobracaj (kao što je nekada radila pošta 6 )
ovako uslovljeni su svaku noć samo na kamione, kamione, malo kobijeve i nešto pikapova....

ko da je neko namerno pošti i železnici sekao noge.... :(
Bilo bi dobro čuti neku opciju za prevazilaćenje nastale situacije za poštanski železnički saobracaj

Sumljam da ce poseban deo pošte biti izgradjen na Prokopu šalter da... al za prijem i otpremu ptt vreca sa svih putničkih vozova
nisam siguran da li ce biti dovoljno mesta na stanici Prokop :roll:

:sesir:
 
@boca-ica

Da li ti živiš u paralelnom univerzumu?

1) prevoz praćenih automobila nema veze sa cargom, to je usluga u putničkom saobraćaju;
2) u Srbiji je moguće utovariti automobile na DDm vagone trenutno samo u stanicama Novi Sad i Beograd. Uskoro će to privremeno omogućiti u Topčideru na zarasloj rampi, a kasnije u Zemunu na 11. koloseku;
3) poštanski vagoni ne saobraćaju već 10-ak godina, niti će ikad više.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508344#p508344:1x672mfx je napisao(la):
boca-ica » Ned Jan 14, 2018 1:19 pm[/url]":1x672mfx]Kad smo vec kod carga i jedno malo zapažanje
Novi poštanski centar (RGPC tj. GPC ) je napravljen sa pogrešne strane puta....
bolje bi bilo da je sa strane Altine tj. uz nj. žel. stanicu
kako bi se koristio daleko jeftiniji poštanski železnički saobracaj (kao što je nekada radila pošta 6 )
ovako uslovljeni su svaku noć samo na kamione, kamione, malo kobijeve i nešto pikapova....

ko da je neko namerno pošti i železnici sekao noge.... :(
Bilo bi dobro čuti neku opciju za prevazilaćenje nastale situacije za poštanski železnički saobracaj

Sumljam da ce poseban deo pošte biti izgradjen na Prokopu šalter da... al za prijem i otpremu ptt vreca sa svih putničkih vozova
nisam siguran da li ce biti dovoljno mesta na stanici Prokop :roll:

:sesir:
Sumljam da znas da se pravilno kaze "sumnjam", obzirom da su ti "kobijevi" drazi od "kombija". :)
 
Sumljam da znas da se pravilno kaze "sumnjam", obzirom da su ti "kobijevi" drazi od "kombija". :)
E mnogo Vi fala, na vaši pogolemi kolektorski forumski doprinosi :D
će se popravimo jedared .... valjda ... ma jok .... mrzi me, ma mator sam ti ja za opravku.... :lool: :lol: :lool:

Da se vrnem temi:
to je usluga u putničkom saobraćaju;
Tačno ako je putnik u pratnji negde u vozu ....
a šta cemo sa transportom vozila bez pratnje ?
na pr. za neki auto plac-firmu , koja radi sa polovnim i novim vozilima... jer i to nije cargo ?

Yugo kada se slao u ameriku sa DC-10 išao je kao čist cargo a ne kao prtljag
medju nama rečeno pitaj Boga dal su ikada išta JATu i platili za taj prevoz

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508391#p508391:3kqviguv je napisao(la):
boca-ica » Ned Jan 14, 2018 4:33 pm[/url]":3kqviguv]
to je usluga u putničkom saobraćaju;
Tačno ako je putnik u pratnji negde u vozu ....
a šta cemo sa transportom vozila bez pratnje
na pr. za neki auto plac-firmu , koja radi sa polovnim i novim vozilima... jer i to nije cargo ?

Srbija Voz, koji je korisnik tih rampi i vlasnik DDm kola, ne vrši uslugu carga. Isključivo prevoz praćenih automobila, putnika vozova za Bar, Solun i ranije Split.
Srbija Kargo, koji vrši uslugu carga u Srbiji ne poseduje vagone za prevoz automobila.
Voz Kragujevac - Bar za prevoz Fiatovih automobila je sastavljen od iznajmljenih vagona isključivo za potrebe Fiata.
Utovar vozila bez pratnje na vagone za prevoz automobila se ne vrši u putničkoj stanici.
 
Zamolio bih te da još samo pojasniš i ovo što si napisao :D
3) poštanski vagoni ne saobraćaju već 10-ak godina, niti će ikad više.
Kako to;... niti ce ikad više... ? :shock:
a očekivane žel.brzine preko 100 km zar nije to daleko rentabilnije od drumskog ptt saobracaja ?
zato sam se i pitao za stanicu Prkokop gde ce onda da vrše razmenu ptt vreca... al ti nas načisto ubi sa ,,...niti će ikad više... ,, :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508399#p508399:3tt4o0d2 je napisao(la):
boca-ica » Ned Jan 14, 2018 5:03 pm[/url]":3tt4o0d2]Zamolio bih te da još samo pojasniš i ovo što si napisao :D
3) poštanski vagoni ne saobraćaju već 10-ak godina, niti će ikad više.
Kako to;... niti ce ikad više... ? :shock:
a očekivane žel.brzine preko 100 km zar nije to daleko rentabilnije od drumskog ptt saobracaja ?
zato sam se i pitao za stanicu Prkokop gde ce onda da vrše razmenu ptt vreca... al ti nas načisto ubi sa ,,...niti će ikad više... ,, :(

Kažem ti ja da ti živiš u paralelnom univerzumu...

Poštanski vagoni su već dugo van upotrebe. Pa i pre 10-ak godina su saobraćali samo na liniji Beograd - Bar. Ako i nisu svi otišli pod nož, uskoro će. Srbija Voz nema nameru da nabavlja poštanske vagone i vrši poštanske usluge.
 
Kontejnerski tj paletni način transporta, poodavno je isključio potrebu za posebnim sredstvima transporta ili njiovim delovima
te tako i nisu potrebni čitavi vagoni , zbog jedne palete (na pr. pisama) iz Atine ili Niša do Bgda (naročito na dnevnom nivou)

NE ne pričamo o istom .... stoga to su kako ti kažeš ,,paralelni univerzumi,, :lol:
ti pričaš o vozovima i vagonima
ja pričam o funkcionalnosti stanice Prokop

U ovom slučaju zapitao sam o vrlo važnoj stavci ... PTTu....a to nije nigde naznačeno :shock:

Kao ,,glavna,, stanica , gde se susrecu vozovi za i iz raznih pravaca , nužnost da kao i putnici i poštanske pošiljke ,,presdaju,, :)

Sobzirom da ce to biti najbrža i naj ekoničnija veza u državi
jelte imamo mi i aerodrm u Nišu a opet iz Bgda avionom do Niša niko ne ide ,
stoga na potezu Subotica Niš brže i rentabilnije, ništa drugo nece ni biti, osim žel. transporta, a Prokop je ne zaobilazan :D
 
U novom zeleznickom cvoru je bio planiran postanski centar pored TPS Zemun, nikad nije izgradjen, tj ima samo betonska konstrukcija za sad a i ne planiraju da ga zavrse koliko znam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508436#p508436:hkv2uyhu je napisao(la):
boca-ica » Ned Jan 14, 2018 7:30 pm[/url]":hkv2uyhu]
stoga na potezu Subotica Niš brže i rentabilnije, ništa drugo nece ni biti, osim žel. transporta, a Prokop je ne zaobilazan :D

Možda Subotica - Beograd. Beograd - Niš, opet, u paralelnom univerzumu. Brzi voz putuje 5 sati Beograd - Niš, a nikakvo značajno ulaganje u tu prugu u skorije vreme nije planirano.
 
Možda Subotica - Beograd. Beograd - Niš, opet, u paralelnom univerzumu. Brzi voz putuje 5 sati Beograd - Niš,
Opet se razmoilazimo u komunikaciji .... bemli ga...... valjda zbog kuckanja..... a da nam je živa reč lakše bi bilo :lol:

ti pričaš o satnicici voza... ,,...voz putuje 5 sati...,,
ja pričam da nema ko ni gde nit sam video da je planirano , da privati u Prokopu i jednu vrecu pošte :shock:

Za poštu 2-3 h , pa čak i u okviru brze pošte , ništa ne znači ta mala razlika jer sad idu kamioni....
bitnija je rentabilnost i sigurnost isporuke
a ako nema ko da privati, nema ni rentabilnosti a još manj sigurnosti :lol:

Da skratim više ... jer je pušten u rad kao glavna i treba da je sposoban da obavlja sve funkcije

Pored zgrade železnice na Prokopu ovako na laičko ,,oko,, ...
ima mesta za zgradicu neophodne pošte (kao što je odeljak ptt na aerodomu NTa)
pitanje je vrlo jednostavno :
-ima li nekih smetnji da se objekat (pa makar i privremen) tu i smesti dok se ne završe podzemne , nadzemene etaže same stanice.
a da bi izbegli nesporazum
evo i sličice sa zaokruženom zgradom železnice
:sesir:
 
Imam jedno laičko pitanje - s obzirom na sve one armature koje vire na sve strane i nedovršene delove, da li je Prokop kao objekat (zgrada) ikada prošao tehnički prijem i dobio upotrebnu dozvolu, i da li se ona uopšte može izdati za nezavršeni objekat?
 
Hvala za odbranu , da meni to znači i prija ....ali kvalitetu foruma ne..... pa hajde da se vratimo Prokopu
kako bi ispratili pa i ukazali
na sve ono što moze da pomogne za njegovo što bolje funkcionisanje
:sesir:
 
@boca-ica

Tebi očigledno nije jasno da železnica neće nikada više prevoziti poštu.

Pa čak i da hoće, već je rečeno da je PTT predviđen u stanici Zemun, jer je Prokop prolazna stanica. Nikakvi poštanski vagoni se ne mogu tu dodavati i skidati sa kompozicije.
Drugo, ta zaokružena zgrada je u funkciji železnice, ne bi mogla PTT tu da se smesti.
 
Mислим да су се пошта и железнице заједно одрекле транспорта поште железницом. Поштански вагони би требало да су сви касирани пре 10ак година у Шапцу, а нови дистрибутивни центар поште нема никакву везу са железницом, а он замењује стари који се налазио уз пошту у Савској улици и ГЖС, са својим колосецима.

Мене фасцинира податак како наша држава жели да подстакне ауто индустрију у Крагујевцу, а Србија карго нема своје ауто вагоне већ их изнајмљује.
 
WLABmz wrote:
@boca-ica
Tebi očigledno nije jasno da železnica neće nikada više prevoziti poštu.

Pa čak i da hoće, već je rečeno da je PTT predviđen u stanici Zemun, jer je Prokop prolazna stanica. Nikakvi poštanski vagoni se ne mogu tu dodavati i skidati sa kompozicije.
Drugo, ta zaokružena zgrada je u funkciji železnice, ne bi mogla PTT tu da se smesti.

Izmorio sam se malkooo :oops:
ja o klin ti o ploču , mozda uz neko pivce bi se i našli ....vako ne ide ... :vops:
sigurno neko drugi ume i jasnije i bolje od mene , jer

I
,,Pa čak i da hoće, već je rečeno da je PTT predviđen u stanici Zemun, ,,
a predhodno je lepo spatiotecte napisao
,, .....je bio planiran postanski centar pored TPS Zemun, nikad nije izgradjen, tj ima samo betonska konstrukcija za sad
a i ne planiraju da ga zavrse koliko znam..... ,,

II
,, ...jer je Prokop prolazna stanica. Nikakvi poštanski vagoni se ne mogu tu dodavati i skidati sa kompozicije.... ,,
opet vagoni,vagoni ....
a radi se o jednoj poštanskoj vreci - paleti koja se usput puni - prazni od stanice do stanice (to moze da radi radnik post ekspresa iz voza)
poenta je u funkicionalosti prihvatu i otpremi putničke stanice Prokop - nema je .... fali za ptt
gde presedaju putnici a treba da preseda i pošta

III
,,....ta zaokružena zgrada je u funkciji železnice, ne bi mogla PTT tu da se smesti..... ,,
lepo napisah pored nje dal ima kakvih smetnji a ne u njoj

ne ide ... pa ne ide
Izvini za oduzeto vreme , i hvala na odgovorima :sesir:
 
Vrh