Meni ovo ništa ne drži vodu. Pa i Berlin Hauptbahnhof je postala glavna stanica u Berlinu, na njoj ima i međunarodnih i daljinskih ICE vozova, a vozila se ne ukrcavaju na njoj (baš bi bilo zanimljivo praviti rampe da se penju na gornji nivo - istok/zapad, ili još bolje ukrcavati vozila u tunelu - sever/jug) i još opsluži oko 1800 vozova i 350000 putnika dnevno. I šta je sprečava da bude glavna stanica? Ništa.
Bitna razlika u odnosu na Prokop je što je ova stanica Hub za sve ICE, regio i lokalne vozove (od čega skoro ništa ne terminira na njoj nego produžava minimum do stanica na rubu gradskog prstena), plus je u nju ušniran S-Bahn, na donjem nivou U-Bahn, a do nje su produženi i tramvaji (kad je završena 2015 očekivalo se da tramvaj prevozi oko 20000 putnika dnevno, već sad ih vozi duplo više). Inače Berlin Hbf ima 6 koloseka na gornjem i 8 na donjem nivou (računajući samo klasičnu železnicu, za S-Bahn i U-Bahn su posebni koloseci). I opslužuje sve ove putnike i dosta im je. Mi pravimo hiper monstruma, s jedva malo manjim brojem koloseka i 10 puta manjim brojem putnika (ajde nadati se da su računali na konstantno povećanje), i još seirimo kako to ne može dodatno da opsluži međunarodne vozove jer kao eto ne mogu da se ukrcaju automobili, a ne može ni mnogo lokalnih da se ne "zaguši". Pa na železnicama se zagušenje izbegava ozbiljnim planiranjem i preciznim vođenjem saobraćaja, a izaziva tako što se niko ne pridržava voznog reda pa se onda svi na đu u blizini stanice u istom momentu, a posle nema ništa satima.