Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Mozda je 78ici lakse da produzi se spusta sa Dedinja, spusti se u prokop i onda se vrati, pa pored Parizanovog na autokomandu?
 
Pa, to je kruženje i trasa postaje predugača. Znam, gubi se veza sa Slavijom i Autokomandom, ali, neka cena mora da se plati.
 
Na Prokopu ne dostaje pokretna traka ka površine
netreba ugraditi pokretne stepenice nego traku
kako bi svi sa raznoraznim kolicima (pijacne, kofer, bejbi, invalidska)
mogli izici na površinu
vako
sa običnim uskim peronskim stepeništem su Tantalove muke

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499973#p499973:2potmxq6 je napisao(la):
Пантограф » Mon Dec 11, 2017 5:38 pm[/url]":2potmxq6]
- 96 се продужава Дечанском, Тргом Николе Пашића, кроз Кнеза Милоша и даље до Прокопа. Нова линија: Борча - Прокоп;

- 78 се преусмерава од Старог савског моста - Савском па преко Мостарстке петље и Прокопа, Булевара кнеза Александра до Драгише Мишовића и даље редовном трасом;

- 55 се преусмерава са Мостара на Прокоп, улицу иза гробарског стадиона и Аутокоманду, до постојеће трасе.

Sve dobri predlozi, negativni efekti su daleko manji od pozitivnih.

Par alternativa:

- Mozda bolje produziti 43 umesto 96? Odnosno preusmeriri sa Usca?

- Mozda je bolje korigovati 46 umesto 55?
 
Ja ne bih dirao 78 , odlična je veza sa bolnicama i kliničkim centrima , i dosta ljudi je koristi. 46 i 51 umesto 36 , i to bi nekako bilo najbolje rešenje , za sadas , a kasnije i linija Prokop - NBG (blok 42) - Aerodrom. Da bude neka vrsta ekspres linije , koja bi pokrivala po novoj organizaciji tri najbitnije tačke. Predlagano je ranije da to bude elektrobus linija , ali nije nužno. Mogla bi i nova linija 38 + 38L , koja bi išla Ustaničkom u oba smera , da se posle Mostara popne na Prokop i okreće u Dragana Mancea. Ovime su mnogi na dobitku
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500038#p500038:3mark38e je napisao(la):
solecar » Mon Dec 11, 2017 9:03 pm[/url]":3mark38e]Ja ne bih dirao 78 , odlična je veza sa bolnicama i kliničkim centrima , i uu ljudi je koristi. 46 i 51 umesto 36 , i to bi nekako bilo najbolje rešenje , za sadas , a kasnije i linija Prokop - NBG (blok 42) - Aerodrom. Da bude neka vrsta ekspres linije , koja bi pokrivala po novoj organizaciji tri najbitnije tačke. Predlagano je ranije da to bude elektrobus linija , ali nije nužno. Mogla bi i nova linija 38 + 38L , koja bi išla Ustaničkom u oba smera , da se posle Mostara popne na Prokop i okreće u Dragana Mancea. Ovime su mnogi na dobitku

Dugacke linije me mogu da budu sa elektrobusima.

Veza Prokopa i Bloka 42 postoji.
 
Ako pretpostavimo da Bezanijska kosa ima dovoljno veza sa Zelenim vencom, da li.mozda 72 moze da se provuce novim saobracajnicama do Mosta na Adi i dalje do Mostara i Prokopa?
 
Pročitaj ponovo moj post , ali pažljivo , i videćeš da sam spomenuo okretnicu u ulici Dragana Mancea. Nije to okretnica u klasičnom smislu , to je veliko razdelno ostrvo na kraju ulice , koje je najpre koristila linija 59 , nešto kasnije 34 , pa onda jedno vreme nije bila u funkciji , da bi je danas koristile linije 34 i 36 kao prolaznu stanicu. Pogledaj na planu ulicu Dragana Mancea i videćeš na njenom kraju tu "okretnicu".



Što se tiče linije 72 , ona treba da ostane da ide do Zelenog venca , kao veza sa centrom , a da se uvede potpuno nova linija za vezu sa blokom 42 i Prokopom.
Sa druge strane , to što postoji veza Prokopa sa NBG , može da se primeni i na vezu sa Aerodrom , ako već na stvari gledamo na taj način. Zašto da se pravi bilo koja linija koja bi od Aerodroma išla do bloka 42 , kad može da se ide jedna stanica sa BG: vozom , i da se tamo preseda na 72 za Aerodrom. Kada nije preoblem ljudima da presedaju od Prokopa iz regionalnog voza na BG: voz , da bi došli do Bas - a , onda nije problem ni predloženo rešenje za presedanje na 72.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500021#p500021:2x7zcq5c je napisao(la):
vucko » 11 Dec 2017, 20:18[/url]":2x7zcq5c]Evo već prve vesti kako su pogubljeni putnici kada se iskrcaju na Prokopu.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1335019

Prebacivanje vozova na nezavršen Prokop, odnosno na gradilište Prokop, je čin diletantizma, bahatosti, nestručnosti, maloumnosti, gluposti, bezobranosti i nebrige ni za šta osim za profit od izgradnje Beograda na vodi u vidu novca i glasova.

Ja verujem da je prebacivanje vozova moglo da se odloži dok se u okviru Prokopa ne naprave blagajne za karte, prodavnice, stanični restoran, pokretne stepenice, stanična zgrada.

Ja verujem da je koordinacijom Železnica Srbije i Direkcije za javni prevoz grada Beograda moglo isplanirati da od dana početka novog reda vožnje se više linija JGP-a prebaci na Prokop.

Ja verujem da je koordinacijom unutuar Železnica Srbije mogao da se napravi informacioni sistem za pretragu reda vožnje koji će na upit Beograd vraćati polaske koji terminraju i na Prokopu i na GŽS. Verujte mi, viđao sam. ***

Ja verujem da železnice Srbije imaju PR koji radi svoj posao ne bi naši bajni novinari pisali ovakve gluposti: Sa glavne železničke stanice nastavlja da se odvija međunarodni saobraćaj, a odatle kreću i vozovi za Novi Sad. - iako jeste činjenica da pored mođunarodnih vozova sa glavne kreću samo 2 polaska ka Novom Sadu i jedan ka Subotici, činjenica da postoji još 9 polazaka sa Prokopa ka Novom Sadu, ovu rečenicu sa B92 čini netačnom.

Ali znam da je nemoguće jer bi to podrazumevalo da oni koji odlučuju brinu o putnicima, građanima i gostima Beograda.

*** jedan savet dok se ovo ne napravi, a prilično je ključno kada planirate put vozom. Za sve vozove ka Novom Sadu ili Šidu prilikom pretrage na sajtu železnica koristite Novi Beograd. Jer svi vozovi (uključujući i međunarodne) staju na Novom Beogradu, posle klikom na detalje o polasku proverite da li voz kreće/završava iz/na Prokopu ili Glavnoj. Nažalost za polaske ka jugu ne postoji stanica koja objedinjuje sve vozove jer međunarodni ne staju u Resniku, a flirtovi još uvek ne staju u Rakovici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500068#p500068:1ht4n6bm je napisao(la):
solecar » Mon Dec 11, 2017 10:54 pm[/url]":1ht4n6bm]
Sa druge strane , to što postoji veza Prokopa sa NBG , može da se primeni i na vezu sa Aerodrom , ako već na stvari gledamo na taj način. Zašto da se pravi bilo koja linija koja bi od Aerodroma išla do bloka 42 , kad može da se ide jedna stanica sa BG: vozom , i da se tamo preseda na 72 za Aerodrom. Kada nije preoblem ljudima da presedaju od Prokopa iz regionalnog voza na BG: voz , da bi došli do Bas - a , onda nije problem ni predloženo rešenje za presedanje na 72.

... sto cini tvoj predlog prilicno besmislenim...
 
Jer svi vozovi (uključujući i međunarodne) staju na Novom Beogradu, posle klikom na detalje o polasku proverite da li voz kreće/završava iz/na Prokopu ili Glavnoj. Nažalost za polaske ka jugu ne postoji stanica koja objedinjuje sve vozove jer međunarodni ne staju u Resniku, a flirtovi još uvek ne staju u Rakovici.

Postoji i polazak u 14:05 iz Novog Sada koji se zavrsava u Novom Beogradu i ne ide ni u Prokop ni na Glavnu. Mozda ima jos takvih polazaka/dolazaka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500089#p500089:2zndo7ps je napisao(la):
Aleksandar1 » December 12th, 2017, 1:12 am[/url]":2zndo7ps]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500068#p500068:2zndo7ps je napisao(la):
solecar » Mon Dec 11, 2017 10:54 pm[/url]":2zndo7ps]
Sa druge strane , to što postoji veza Prokopa sa NBG , može da se primeni i na vezu sa Aerodrom , ako već na stvari gledamo na taj način. Zašto da se pravi bilo koja linija koja bi od Aerodroma išla do bloka 42 , kad može da se ide jedna stanica sa BG: vozom , i da se tamo preseda na 72 za Aerodrom. Kada nije preoblem ljudima da presedaju od Prokopa iz regionalnog voza na BG: voz , da bi došli do Bas - a , onda nije problem ni predloženo rešenje za presedanje na 72.

... sto cini tvoj predlog prilicno besmislenim...
A tvoj je veoma smislen? :roll:
Jedna autobuska linija koja povezuje Prokop , blok 42 i Aerodrom je najjednostavnije rešenje. Ja ne znam ko bi bio toliko lud da ako dolazi sa međugradskim vozom , da preseda u Prokopu na BG: voz do NBG , pa odatle da hvata prevoz za Aerodrom , pod uslovom da postoji linija koja bi se tu okretala? Prosečnom Srbinu , kada spomeneš da treba da preseda više od jednom , digne se kosa na glavi , i dolazi do pravih malih revolucija , čak i kad mora da pešači 5 minuta do stanice laganim hodom , umesto da iz kreveta direktno uskoči u gradski prevoz , tek ovo neće prihvatiti ni pod razno.
Linija A1 je rešavala taj problem , dok su vozovi išli do Glavne železničke stanice. Obzirom na promenjenu situaciju , jedna slična linija bi rešila problem.
 
Ti u jednom postu predlazes resenje, a za 15 minuta kazes ko je lud da tako ide... Odluci se.

Uvodjenje nove dugacke linije je veliki izdatak i treba da bude opravdan. Ne mozes tek tako da se razbacujes resursima. Mozda bi ti resursi bili bolje iskorisceni na kracim linijama, i drugim odredistima. Mislim da je bolje povezati Prokop sa recimo Dorcolom, Crvenim krstom, Vozdovcem, nego sa Aerodromom.
 
Resenje koje ne iziskuje puno sredstava, ne remeti previse postojece veze i ne trazi nikakve gradjevinske radove: Modifikovati linije 51 i 96 (ili 43) tako da im bude trasa

51 Dragana Mancea - Bele vode
96 Dragana Mancea - Borca 3

Jedino mozda treba namestiti wc za vozace u Dragana Mancea.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500101#p500101:3sy98lrs je napisao(la):
Aleksandar1 » December 12th, 2017, 1:53 am[/url]":3sy98lrs]Ti u jednom postu predlazes resenje, a za 15 minuta kazes ko je lud da tako ide... Odluci se.

Uvodjenje nove dugacke linije je veliki izdatak i treba da bude opravdan. Ne mozes tek tako da se razbacujes resursima. Mozda bi ti resursi bili bolje iskorisceni na kracim linijama, i drugim odredistima. Mislim da je bolje povezati Prokop sa recimo Dorcolom, Crvenim krstom, Vozdovcem, nego sa Aerodromom.
U prvom postu sam bio sarkastičan , ali ti to nisi shvatio , ili nisi želeo da shvatiš. To o čemu ti pričaš , a što se tiče gradskog prevoza i povezivanja drugih delova grada umesto Aerodroma , vidim kao čisto lupanje kontre. Šta god ja da kažem , do se kosi sa zdravim razumom , a sve što ti napišeš je za Nobelovu nagradu ...
Ovaj predlog za povezivanje nove železničke stanice sa novom autobuskom stanicom i Aerodrom nije iosključivo moja ideja , jer je bilo i drugih koji su to predlagali , i potpuno mi je logično da takva jedna linija postoji , obzirom na to da lokacija na kojoj se nalaze sada GŽS i BAS , polako odlazi u istoriju. Ja nigde nisam rekao da ta linija treba da bude u okviru ITS sistema , već da bude kao linija A1. Dakle da bude linija koju bi održavao privatnik i naplaćivao kartu po isatoj ceni kao što je na liniji A1 , a da oznasska bude A2. Ne vidim ni jedan razlog zašto bi tako nešto bilo sporno u slučaju Prokopa i bloka 42 , kad nije sporno u slučaju Savskog trga. I cela ova stvar nema nikakve veze sa gradskim linijama , koje ti spominješ , a za koje se inače slažem da bi u većem broju trebalo da budu povezane sa Prokopom.
 
Има ли неких фотографија из Београд Центра или макар неких утисака? Да ли су опрали прљаве подове? Да ли су проширили благајну? Има ли путника?
 
Ti si vidim baš optimističan. Sve je isto , samo se više vozova okreće.
 
Stvarno, ovaj prvi "pravi" korak ka izmeštanju centralne stanice u Prokop je od strane Srbija voza prošao medijski vrlo, vrlo mršavo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500102#p500102:3rmzbsn1 je napisao(la):
Aleksandar1 » Uto Dec 12, 2017 2:00 am[/url]":3rmzbsn1]Resenje koje ne iziskuje puno sredstava, ne remeti previse postojece veze i ne trazi nikakve gradjevinske radove: Modifikovati linije 51 i 96 (ili 43) tako da im bude trasa

51 Dragana Mancea - Bele vode
96 Dragana Mancea - Borca 3

Jedino mozda treba namestiti wc za vozace u Dragana Mancea.

Najbolje bi bilo da 43 bude preusmeren umesto 96. 43 je ionako nekada saobraćao na relaciji Kotež - Senjak.

96 treba ostaviti da ide samo do Trga (odnosno u budućnosti do Dunavske), jer je on jedina prava alternativa za 95.

36 bi trebalo redefinisati. Najbolje bi bilo kada bi to bila klasična, ne kružna linija, koja bi išla do Omladinskog stadiona, ili Dunav stanice, malo izmenjeno u odnosu na to kako je nekada išla stara 34: Prokop - Bulevar kneza Aleksandra - Kneza Miloša - Takovska - Cvijićeva - Despota Stefana - Dragoslava Srejovića - Omladinski stadion. Sa Omladinskog stadiona ima dosta presedanja za levu stranu Dunava, Karaburmu, Višnjičku banju/Višnjicu i delove Mirijeva koje ne pokriva 46. 36 bi bio solidna alternativa za trolejbuse i 44. Možda neko ima bolji predlog za povezivanje sa istočnim delovima Beograda.

46 treba preusmeriti da okreće na Prokopu, a 55 i 78 ne treba dirati. Za 51 nisam siguran da li je pametnije da ide na terminus u Bloku 20 preko mosta na Adi i ŽS Novi Beograd.
 
Ono što jeste najrealnije i najlogičnije je linija Aerodrom-Prokop.
Opravdanost je to što je barem deo putnika sa linije A1 išao do GŽS.
 
Vrh