Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.355
- Pohvaljen
- 48.772
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500151#p500151:1b1gjkfi je napisao(la):Wuchina » 12 Dec 2017 10:18 am[/url]":1b1gjkfi][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500102#p500102:1b1gjkfi je napisao(la):Aleksandar1 » Uto Dec 12, 2017 2:00 am[/url]":1b1gjkfi]Resenje koje ne iziskuje puno sredstava, ne remeti previse postojece veze i ne trazi nikakve gradjevinske radove: Modifikovati linije 51 i 96 (ili 43) tako da im bude trasa
51 Dragana Mancea - Bele vode
96 Dragana Mancea - Borca 3
Jedino mozda treba namestiti wc za vozace u Dragana Mancea.
Najbolje bi bilo da 43 bude preusmeren umesto 96. 43 je ionako nekada saobraćao na relaciji Kotež - Senjak.
96 treba ostaviti da ide samo do Trga (odnosno u budućnosti do Dunavske), jer je on jedina prava alternativa za 95.
36 bi trebalo redefinisati. Najbolje bi bilo kada bi to bila klasična, ne kružna linija, koja bi išla do Omladinskog stadiona, ili Dunav stanice, malo izmenjeno u odnosu na to kako je nekada išla stara 34: Prokop - Bulevar kneza Aleksandra - Kneza Miloša - Takovska - Cvijićeva - Despota Stefana - Dragoslava Srejovića - Omladinski stadion. Sa Omladinskog stadiona ima dosta presedanja za levu stranu Dunava, Karaburmu, Višnjičku banju/Višnjicu i delove Mirijeva koje ne pokriva 46. 36 bi bio solidna alternativa za trolejbuse i 44. Možda neko ima bolji predlog za povezivanje sa istočnim delovima Beograda.
46 treba preusmeriti da okreće na Prokopu, a 55 i 78 ne treba dirati. Za 51 nisam siguran da li je pametnije da ide na terminus u Bloku 20 preko mosta na Adi i ŽS Novi Beograd.
Неопходно је повезати Прокоп са свим значајним деловима Београда. Зато 96 а не 43 - Борча је веће насеље од Котежа. Због тога и 78 - не може станица са које полази воз за Ниш и Ужице да не буде повезана са општином Нови Београд и са Земуном. Зато и 55. Тачно је, написа неко, да 78 на садашњој траси покрива и болнице и важне раскрснице, али, јбг, према занонима термодинамике и народном закону "не можеш и да стиснеш и да прднеш", мораш нешто да жртвујеш зарад нечег другог.
Наравно, постоје и боља решења: потпуно нове линије, али, колико треба аутобуса за то и колико то кошта? Зато је и упозоравано - не прави се станица у вокојебини... Узалуд. Шта је, ту је.