spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.384
- Pohvaljen
- 17.457
Jeste malo smo otisli u off.
moze u modernizaciju zeleznice.
moze u modernizaciju zeleznice.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496522#p496522:to8etvcx je napisao(la):WLABmz » 28 Nov 2017 01:11 pm[/url]":to8etvcx]Dobro, ajde sad ti meni reci šta će nama brzina preko 200 km/h? Naravno da postoje određene deonice na liniji Pariz - Strazbur, Katovice - Varšava i Beograd - Subotica koje geometrijski mogu da prihvate brzinu veću od projektovane, ali kao što si rekao, to je samo za testove. Međutim, pogledaj trasu prve dve, u odnosu na treću prugu. Prve dve kao i sve HS pruge u Nemačkoj su pravljene da zaobiđu naseljena mesta i imaju paralelnu konvencionalnu prugu koja prolazi kroz naseljena mesta i ima puno usputnih stanica.
Beograd - Subotica je ista ona stara pruga iz 19. veka kojoj će biti urađena nova trasa na par kraćih deonica kako bi se omogućila brzina do 200 km/h. Na određenim delovima će biti 100, 120 i 160 km/h, jer bi ispravka trase za 200 km/h bila preskupa (Beograd - Batajnica, Karlovački vinogradi - Novi Sad - Rumenka, oko Subotice, moguće i oko Vrbasa). Takvih pruga kao ova naša, recimo imaš i u Nemačkoj i Francuskoj. Stare pruge, modernizovane za brzinu do 200 km/h i kao takve nisu HS, već konvencionalne mešovite pruge. Za brzinu preko 200 km/h se svugde pravi nova pruga!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496528#p496528:xci0h9de je napisao(la):spatiotecte » Uto Nov 28, 2017 2:22 pm[/url]":xci0h9de]
Imas primer Rusije gde Sapsan vozi i do 250 na sat na pruzi koja ima cak i pruzne prelaze!
Dakle obicna pruga koja cak nije ni denivelisana a opet zbog svojih tehnickih karakteristika spada u brze pruge.
rusi takodje planiraju brzu prugu Moskva Kazan za mesoviti saobracaj a i sa sapsan vozovima.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496499#p496499:1tz2fs8v je napisao(la):spatiotecte » 28 Nov 2017 12:20 pm[/url]":1tz2fs8v]Kako su francuzi uspeli da urade 2007 rekord brzine od 574 km/h na pruzi koja je projektovana za komercijalnu brzinu od 320? To je citavih 254 km/h iznad predvidjene brzine!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497168#p497168:1j8rghsu je napisao(la):solecar » Thu Nov 30, 2017 2:45 am[/url]":1j8rghsu]@ Vox91
Kad pogledam slike , više mi liči na Aerodrom , nego na Prokop.
Odakle ovaj podatak? Posto ja bas imam suprotne informacije, recimo ovako nesto: https://www.citylab.com/transportation/ ... es/543141/[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497685#p497685:271y16mb je napisao(la):orjen » Sub Dec 02, 2017 10:56 pm[/url]":271y16mb]Postoji velika razlika u koriscenju javnog prevoza izmedu zapadne (17 % u Berlinu ili Zirihu ) i istocne Evrope (48 % u Varsavi, Kievu, Moskviu i Beogradu).