Karlo del Ponte
Advanced
Сада када немам пуно времена, гледаћу да одговорим кратко на неке ствари:
МЕТРО ВЕЗА - Боље заборавити на оне слалом варијанте са рушењем кућа на Сењаку. Метро "касете" су усмерене логично центар-периферија, и готово сви систематски одрађени метро планови су подразумевали њихово коришћење на правцу ББ-центар.
САЈАМ - Садашњи улаз у Сајам као чвориште је одређен позицијом подходника и благајне. Увек је могуће имати метро станицу са јужне стране Сајма, и у односу на исто прилагодити аутобуско стајалиште, и наравно други улаз на Сајам и све уз то што иде.
АУТОБУСКЕ ВЕЗЕ - Већи број фреквентних аутобуских линија ће заиста доста побољшати ситуацију. Поента је да омогућавају директне везе, а када дође пун воз, важно је да се путници развезу у много праваца.
ПРАКСА ТРЕНУТНИХ ПЛАНОВА - Најбоље се показује кроз то да чак ни сада, када има прилазни пут, не постоји ни једна фреквентна аутобуска линија, ни један макар киоск, да неко купи новине, цигаре, грицкалице, док чека, или узме БУСПЛУС кад стигне у БГ...
МЕТРО ВЕЗА - Боље заборавити на оне слалом варијанте са рушењем кућа на Сењаку. Метро "касете" су усмерене логично центар-периферија, и готово сви систематски одрађени метро планови су подразумевали њихово коришћење на правцу ББ-центар.
САЈАМ - Садашњи улаз у Сајам као чвориште је одређен позицијом подходника и благајне. Увек је могуће имати метро станицу са јужне стране Сајма, и у односу на исто прилагодити аутобуско стајалиште, и наравно други улаз на Сајам и све уз то што иде.
АУТОБУСКЕ ВЕЗЕ - Већи број фреквентних аутобуских линија ће заиста доста побољшати ситуацију. Поента је да омогућавају директне везе, а када дође пун воз, важно је да се путници развезу у много праваца.
ПРАКСА ТРЕНУТНИХ ПЛАНОВА - Најбоље се показује кроз то да чак ни сада, када има прилазни пут, не постоји ни једна фреквентна аутобуска линија, ни један макар киоск, да неко купи новине, цигаре, грицкалице, док чека, или узме БУСПЛУС кад стигне у БГ...