solecar":23ejm0ad je napisao(la):Ne znam za vas , ali kad malo bolje razmislim , ovo rešenje koje sam naveo , deluje kao idealno.
Ne mislis da je ovo sto si napisao malo prepotentno ?
solecar":23ejm0ad je napisao(la):Vreme i pare utrošene u izgradnju saobraćajnice kod Prokopa se ne mogu nikada vratiti. Jedino što može da se uradi da bi se dalje sačuvale pare je da se batali sve i ostavi ovakvo kakvo je , pa nek truli narednih 100 - 200 godina , kađa će se možda sam od sebe pojaviti taj četvrti putnik , pa da eto možemo da kažemo kako se povećao broj korisnika Prokopa i na radost Laki72 konstatujemo kako je bio u pravu....
Da si malo manje ostrascen u svojim predlozima, video bi da je laki72 jedan od onih koji uporno stoji pri stanovistu da Prokop nije na pogresnom mestu, koji nikada, ali nikada nije rekao da "tu rupu treba zatrpati" (sto kao resenje pominjase neki drugi forumasi)...
Trudim se da na forumu ne nastupam licno, ali me ova polemika sa tobom, uz secanje o diskusijama o nekim drugim linijama za koje si se takodje zalagao da idu mnogo duzom putanjom nebi li prolazile preko topciderskog brda navode na odredjena razmisljanja...
mvbg1":23ejm0ad je napisao(la):Evo i ja da kazem jednu ili dve...
U zadnjih mesec ili dva,broj putnika koji koriste stanicu "Prokop" je osetno povecan. Razlog ne znam ali je evidentno povecanje broja putnika koji koriste BG:VOZ a ulaze i izlaze na "Prokopu". Naravno to nisu brojke kao na Karadjordjevom Parku i Vukovom Spomeniku ali je povecanje vidno. Ranije u toku spica na Beograd centru je ulazilo 3-5 ljudi po vozu dok se sada ta cifra neretko penje i na 10-15. Cak i van spica ima putnika,dok ih je ranije bilo u tragovima. Mozda je povecanje prouzrokovano uvodjenjem validiranja na Karadjordjevom Parku pa se jedan deo tih putnika preorjentisao na mesto gde njega nema ili je razlog nesto sasvim drugo ne znam,ali samo prenosim svoje zapazanje kao masinovodja koji tuda svakodnevno vozi.
Drago mi je sto si se javio sa konkretnim brojkama, jer to je od izizetne vazvosti za ovu diskusiju.
Hvala
Eto, imamo podatak da 10-15 ljudi koristi ovo stajaliste u spicu. Ajmo biti realni pa reci da ih onda van spica ima 6-7 u najboljem slucaju.
Dal takav broj putnika zavredjuje da se onoliki broj linija preseli na promop kao pocetni terminus, kako se ovde uporno insistira?
Pominjale su se trole.
Tu je potrebno dodatno izgraditi i kontaktnu mrezu i podstanicu za napajanje!
prostorni planer":23ejm0ad je napisao(la):S obzirom da vecina ljudi koji idu do Zeleznicke stanice sa autobusima 51,91,92,511,551,552,553 idu dalje peske ka gradu ili se prebacuju na tramvaje, mogle bi se te linije premestiti na prokop, a oni bi presedali kod sajma ili mostara. Slicno je i sa linjom 601, 46. Za pocetak barem pola tih linija prebaciti na prokop, plus 36 kako bi postojala veza sa ostatkom grada. Takodje autobusi 52,56 i 53 veci deo dana od sajma do Zelenog Venca saobracaju poluprazni, tako da bi preuzeli ljude koji presedaju ka gradu.
Na primer prebaciti na prokop 51, 53, 91, 92, 551, 552, 553, 601, 46 od mostara ka prokopu i 36. Do Zeleznicke ostaviti samo 511. Tako bi dobili direktnu vezu pola grada sa prokopom, a s obzirom da ce novim bulevarom biti pust saobracaj sve te linije se mogu smestiti. U predelu oko Zeleznice stanice bi dobili manju guzvu i manje zagadjenje.
I sam si rekao da vecina putnika iz navexenih linija nastavlja negde dalje, a ne ostaje kod Z.Stanice.
Po tvom predlogu (koji mi doduse nije najjasnije jer si pomenuo gotovo sve linije koje dolaze iz pravca cukarice ) vecina putnika bi trebala da preseda kod sajma (ne smem ni da zamislim kakav bi tu haos tek nastao) da bi vecinom prazni autobusi nastavili do prokopa? Pa svakako se u bilo kojoj od tih linija vozi vise putnika do zelenog venca ili Savskog trga, nego sto ce ih biti do Prokopa.
Izmedju ostalog, zato sto od prokopa mogu ili ka Nbg, (postoje vec linije sa cukarice ka Nbg) ili ka vuku (Opet, postoji direktna tramvajska linija 12 iz pravca cukarice).
Ljudi, hteli mi to uvaziti ili ne, cinjenica je da nemamo niti viska autobusa, niti putnika da bi imali potrebe 7-8 linija preusmeriti preko prokopa.
Jeste, prokop je polidecenijski projekat i razumem nestrpljenje, ali sa druge strane, niti tu ima stanicne zgrade, niti pratecih sadrzaja.
Prilaz iz pravca autoputa nije uradjen.
Takodje, nadvoznjak iz pravca Deligradske.
Tek zavrsetkom svega toga, kao i vecim koriscenjem voza prvenstveno za rigradska naselja i gradove po srbiji Prokop ce biti "u 'punom sjaju' i tada ce sami tokovi putnika nametnuti pojacavanje postojecih i uvodjenje novih linija na prokop.
Ali do tada, zagorcavati zivot vecini sugradjana zarad neceg sto gotovo da nije u funkciji lici ne na razuman predlog unapredjenja putnickog transporta, vec na politicki dekret kojim se opravdavaju svoje odluke, bez obzira na negativne posledice.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk