Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ej raja, jeste li sigurni da je to finalni projekat? Tu je i dalje ucrtan garni hotel na donjem staničnom trgu, a mislim da se od toga odustalo (hvala Bogu). Ne znam da li to povlači i sve te saobraćajnice na promenu ili će sve ostalo ostati isto?
 
Mislim da je tu ipak samo ucrtana servisna saobracajnica, za prilaz kolosjecima i tunelu.
 
Ala će Parking servis da se namlaiti para, a nadam se da će biti i višednevni povoljniji parking za ljude koji sa automobila prelaze na voz. Nego šta beše sa rampom za utovar praćenih automobila?
 
ако мене питаш, ја бих то ставио у Земун, па да Барац и Солунац полазе оданде
 
Evo nekoliko današnjih slika iz Prokopa:

Pogledajte prilog 5
Na građevinskoj tabli piše da će radovi biti završeni 22. maja:

Pogledajte prilog 4
Tu je ucrtana i nova pešačka staza o kojoj smo pričali pre neko dan:

Pogledajte prilog 3
Posadili su drveće i trenutno sređuju zelenu površinu:

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
Postavili su stubove za osvetljenje na budućoj pešačkoj stazi:


Još nešto, video sam danas kombi Infrastrukture železnice Srbije kako je prolazio onom stazom ispod podvožnjaka, pa kroz kapiju na Senjak. To im izgleda služi kao servisni prolaz.
 
Bukira bravo za reportažu :kk:

Zna li neko šta će biti sa stajalištem gore, deluje mi da neće biti dovoljno mesta da se povuče nazad, s obzirom da novi put prolazi delom preko njega?
 
Hvala gishko. :sesir:

Čini mi se da ima dovoljno prostora da se stanica pomeri malo unazad prema raskrsnici, i da ostane dovoljno mesta za ovo isključenje. Ne bi valjalo da pomere stanicu posle nadvožnjaka, to bi bilo još dalje za stanovnike Senjaka, koji jedini koriste ovu stanicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448489#p448489:z21os21s je napisao(la):
Bukira » Thu Apr 27, 2017 1:29 pm[/url]":z21os21s]
Još nešto, video sam danas kombi Infrastrukture železnice Srbije kako je prolazio onom stazom ispod podvožnjaka, pa kroz kapiju na Senjak. To im izgleda služi kao servisni prolaz.

Da, to im je izgleda jedini prilaz za vozila odrzavanja na potezu od stanice do mosta. To moraju imati zbog odrzavanja skretnica, signala i sotalog na toj dionici pruge, tako da nase ideje o pjesakom podhodniku moraju da cekaju bolja vremena.

p.s.
ne znam kako je sa tehnickim propisima. da li pruga sa obe strane mora imati servisnu saobracajnicu. Sudeci po planu koji je objavljen, servisna saobracajnica je samo sa jedne strane. Ove koju je Bukira snimao. Ako takva saobracajnica ne mora da bude i na drugoj strani, onda se mozda tu moze izgraditi pjesacka staza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448502#p448502:2e26c8rl je napisao(la):
gishko » April 27th, 2017, 3:15 pm[/url]":2e26c8rl]Bukira bravo za reportažu :kk:

Zna li neko šta će biti sa stajalištem gore, deluje mi da neće biti dovoljno mesta da se povuče nazad, s obzirom da novi put prolazi delom preko njega?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448520#p448520:2e26c8rl je napisao(la):
Bukira » April 27th, 2017, 5:01 pm[/url]":2e26c8rl]Hvala gishko. :sesir:

Čini mi se da ima dovoljno prostora da se stanica pomeri malo unazad prema raskrsnici, i da ostane dovoljno mesta za ovo isključenje. Ne bi valjalo da pomere stanicu posle nadvožnjaka, to bi bilo još dalje za stanovnike Senjaka, koji jedini koriste ovu stanicu.
Meni deluje da ce stanicu da pomere napred , izmedju ukljucenja na stanicu i nadvoznjaka , tamo prave prosirenje. Sto se tice povlacenja stanice blize raskrsnici sa Bulevarom vojvode Putnika , to i nje najbolje resenje , zato sto bi stanica bila na nizbrdici. To skretanje nije najbolje reseno , tj. iznivelisano , pa u jednom trenutku trola bude nakrivljena nadole i na levu stranu. Gledacu da slikam ovih dana , kako bi bilo jasnije o cemu pricam.
 
20170422_190832.jpg


20170422_190842.jpg


20170422_190852.jpg


20170422_190859.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448538#p448538:15tup7xs je napisao(la):
solecar » April 27th, 2017, 9:03 pm[/url]":15tup7xs]Meni deluje da ce stanicu da pomere napred , izmedju ukljucenja na stanicu i nadvoznjaka , tamo prave prosirenje. Sto se tice povlacenja stanice blize raskrsnici sa Bulevarom vojvode Putnika , to i nje najbolje resenje , zato sto bi stanica bila na nizbrdici. To skretanje nije najbolje reseno , tj. iznivelisano , pa u jednom trenutku trola bude nakrivljena nadole i na levu stranu. Gledacu da slikam ovih dana , kako bi bilo jasnije o cemu pricam.
Htedoh juče da slikam , al' sam odustao kad sam video miliciju da stoji baš tu i zaustavlja vozila.
 
Videh mašine za asfaltiranje danas parkirane na spoju nove saobraćajnice sa Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića dok sam prolazio trolom.
 
Дан није баш био наклоњен фотографисању, али чисто да испратимо динамику радова :)
 
Kako nije bio naklonjen fotografisanju , kada si napravio super fotografije. Ovo mi govori da bi već do kraja maja sve moglo da bude gotovo.
 
Хвала :) И мени се чини да радови добро напредују :) Само има ту неких детаља на којима би требало порадити, пре свега мислим да треба направити високу и стабилну ограду изнад ових дијафрагми које су веома високе литице, слободно ћу рећи опасне по живот. Такође интересује ме и како ће извести спајање нових тротоара од бехатона са старим постојећим асфалтним тротоарима, као и пешачке прелазе на укључењима из булевара Кнеза Александра Карађорђевића.
 
Te "dijafragme" stoje tu od kada se počelo sa izgradnjom Prokopa. One imaju ulogu potpornog zida. Obzirom da se do sada ništa nije desilo , mislim da neće ni u budućnosti.
 
Није, за сада су до литице радниче бараке и стара жичана ограда са доста шупљина. Једног дана ће све то да "лети". Ипак мислим да безбедност мора да нам буде императив.
 
A spoj bic staze i trotara novog i starog bice to neka budzevina izgleda
 
Stanica kao da je ekoloska, toliko je zelenila okolo. Nekako vise podseca na aerodrom nego na gradsku zeleznicku stanicu.
 
To u Ljubljani su još uvek samo snovi, o tom projektu se sanja već više od 10 godina...
 
Kolko ono sanjaju o Prokopu?
U Ljubljani to ima smisla. Stanica ostaje u centru grada, povecava joj se promet, povecava se traznja pa je i investiranje opravdano dok u Beogradu UKIDAJU staru stanicu i nastoje prebaciti funkcije na novu, pri cemu ce i promet i putna traznja opasti. Ulazes da bi dobio manje.
 
Zato je verovatno jedini spas da se tu na gornjoj ploci i dole ispred stanice naprave peroni novog BAS-a!!! I da se kroz dalmatinsku pa preko auto puta i dalje ka autokomandi(mozda cak i B.brdu) provuce tramvaj. U suprotnom Prokop postaje VEOMA SKUPO stajaliste gradske zeleznice.
 
Vrh