[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446999#p446999:3ux8cqi1 je napisao(la):
Дошљак » 18 Apr 2017 04:24 pm[/url]":3ux8cqi1]Најпаметније би било продужити тај долазак до Вука, или чак Панчевца.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447009#p447009:3ux8cqi1 je napisao(la):
arapski investitor » 18 Apr 2017 05:33 pm[/url]":3ux8cqi1]poptuno se slazem
karlo imas li ideju kome i kako poslati ovaj jednostavan predlog?
Ne, taj predlog nije razuman, jer ako nemaš preko dana sistem polazaka koji nudi takvu uslugu, čemu da je nudiš u gluvo doba noći?
Mi pripremamo predlog reda vožnje za celu Srbiju, koji uskoro treba da završimo i predamo. U njemu, od 20 pari polazaka vozova Beograd-Novi Sad, 3 para polazaka su Pančevo Vojlovica-Novi Sad, 2 para polazaka su Niš-Novi Sad, 1 par polazaka je noćni Subotica -Bar, a svi ostali vozovi idu na Beograd Glavnu.
Za Šid, Mali Zvornik svi idu na Glavnu.
Sa Barske pruge, samo dva para polaska iz Prijepolja se vezuju sa Zemunom zbog depo-a, kao i jedan par polazaka na liniji Pančevo Vojlovica -Valjevo ide za Zemun preko Prokopa zbog veze sa depo-om.
Sa Požarevačkog i Zaječarskog pravca, nismo predvideli vozove za Prokop. Vozovi iz Zaječara idu na Glavnu, a iz Požarevca u Pančevo.
Za Niški pravac, lokalni vozovi za Veliku Planu, od kojih neki idu do Jagodine, idu kroz Prokop za Zemun, a brzi idu za Glavnu osim dva para polazaka koji idu Niš-Novi Sad.
Jedino za Pančevo Vojlovicu, polovina polazaka, parni sati iz Prokopa, Neparni iz Pančeva, koriste Prokop kao krajnju stanicu. Ideja je bila da se sa minimalnim brojem RVR-ova obezbedi veza za Pančevo na sat vremena, kao i veze Centralne tunelske deonice sa Valjevom, Novim Sadom i Požarevcem. Ka Velikoj Plani smo imali drugu ideju, zbog konkurencije brzog i ne tako skupog prevoza autobusom na autoputu, da omogućimo bržu vezu sa Novim Beogradom. Jugozapadnipravac po tom pitanju je manje ugrožen, ali su daleko teže veze sa istočnim delovima Beograda, te 5 od 6 polazaka Beovoza iz Valjeva idu za Pančevo.
Jako je važno da svi međunarodni vozovi, osim Subotica-Bar koji kroz Beograd pre svega tranzitira, polaze sa Glavne. Inače ćemo izgubiti i ovo malo turista što imamo sa od strane Vlade Srbije ovako jadno vođenim železnicama.