Чак и ако је тачно да "нема назад" (а није баш у потпуности тако, јер би у случају да постоји озбиљна железница и путнички саобраћај великог обима, финансијска штета од неадекватне станице у милионској вароши већ кроз неколико година сустигла цену досад изграђеног), најгоре је не подвући црту тамо где је она, апсолутно, неопходна, јер иза те црте управо зјапи финансијски амбис и следи банкрот и железнице, и града.
Најгоре би било да помислимо да ће Прокоп бити некаква "Главна" железничка станица Великог Београда, по функционалности и броју путника упоредива са својим наводним панданима у Европи. Неће бити, јер је немогуће. Прокоп може да досегне до једне од пролазних (једне од главних станица - нека му буде - тако је номинално по ГУП-у), која ће опслуживати конкретан део града (мада нисам баш ни сигуран који, осим Вајфертовца и Малешког брда, евентуално Губеревца, да будемо оптимисти па да додамо Вождовац и Бањицу) и служити одређеном броју преседања. То је све, и то је максималан циљ којем треба стремити.
Наравно, ако се обистине намере актуелне градске власти и метро за Чукарицу заобиђе Прокоп, онда перспектива те проклетиње постаје још гора, и не би било наодмет размотрити коришћење бар половине колосека за паметније сврхе, попут гараже за метро, или за трамвај и сл.
Најскупља је празна станица са празним возовима и оног тренутка кад наше друштво пређе рубикон и не буде више могло да истрпи расипање друштвеног богатства - тј. кад постане иоле напредно - празне станице са празним возовима неће више бити у прилици да постоје.
(Реално, најбоље би било кад би Прокоп могао некоме да се прода; али, нажалост, за таквим објектима, као ни за нашим умним руководиоцима и планерима, потражња - не постоји.)
ЕДИТ: Да кажем, дакле, да сам ја, иако екстремно непријатељски настројен према тој рупи, ипак присталица да јој се, довођењем метроа, да какав-такав живот и шанса (заборавите да ће ту икад доћи трамвај, и да ће пролазити десет аутобуских линија), мада ипак имам разумевања и за планове метро-мреже Београда којима се тај градски сливник заобилази, попут "Систрине" студије - на сваком другом месту је метро потребнији, па и на аеродрому, који ће трајно имати више путника од Прокопа.