Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Tri vozila bi za pocetak imala fenomenalan takt i zadovoljavala potrebe putnika. Kasnije bi se videlo prema potrebama...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
S obzirom da vecina ljudi koji idu do Zeleznicke stanice sa autobusima 51,91,92,511,551,552,553 idu dalje peske ka gradu ili se prebacuju na tramvaje, mogle bi se te linije premestiti na prokop, a oni bi presedali kod sajma ili mostara. Slicno je i sa linjom 601, 46. Za pocetak barem pola tih linija prebaciti na prokop, plus 36 kako bi postojala veza sa ostatkom grada. Takodje autobusi 52,56 i 53 veci deo dana od sajma do Zelenog Venca saobracaju poluprazni, tako da bi preuzeli ljude koji presedaju ka gradu.

Na primer prebaciti na prokop 51, 53, 91, 92, 551, 552, 553, 601, 46 od mostara ka prokopu i 36. Do Zeleznicke ostaviti samo 511. Tako bi dobili direktnu vezu pola grada sa prokopom, a s obzirom da ce novim bulevarom biti pust saobracaj sve te linije se mogu smestiti. U predelu oko Zeleznice stanice bi dobili manju guzvu i manje zagadjenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451673#p451673:2w0pf917 je napisao(la):
laki72 » May 16th, 2017, 3:51 pm[/url]":2w0pf917]Razmisljao sam o linijama javnog prevoza i dosao do sledeceg zakljucka.
Sa ovakvim koriscenjem vozova, bilo koju postojecu liniju da preusmerimo na prokop bi bilo bezrazlozno silovanje u mozak korisnika te linije.
Jer broj korisnika vozova je sveukupno smesan, a broj onih koji koriste stanicu prokop ne zavredjuje da pun bus (ili trola) iz pravca, banjice, zvezdare, rakovice, (...) svraca zbog par putnika.
Szoga mislim da bi mnogo bolje (za pocetak) imati jedan fider, koji bi isao prilicno cesto a kruzio pored kroz 'prokop' i okolnim cvoristima putnika
Ako tako posmatramo stvari , što smo uopšte onda pravili ovu saobraćajnicu , kada ničemu ne služi jer postojećem broju ljudi koji koristi vozove ona uopšte nije potrebna?
Kao drugo , zašto stalno to da se ništa ne dira , nego da se čeka da se samo od sebe desi da se poveća broj putnika? Znaš kada ćeš da tako povećaš broj putnika? Nikad. A zašto? Zato što imaš naselja koja su veoma blizu Prokopu , a kada treba da dođu do stanice , moraju da opkruže oko cele stanice da bi došla do ulaza u stanicu. Zato i imamo apsurd da recimo Senjak ima 44 koji prolazi pored Prokopa , a ne omogućuje njegovim korismnicima da ga koriste. Isto je i sa vezom sa Sajmom. Zatim imamo situaciju da vozom dođeš do Prokopa , a nemaš sa čime da se prevezeš , zato što ne postoji u kasnijim satima prevoz. Kao četvrto , ako koristiš BG: voz , da li bi koristio Prokop ako bi imao više linija i to ka različitim pravcima , i imao prevoz i u kasnijim večernjim satima ili bi i dalje išao do Karađorđevog parka?
 
@Prostorni planer, a šta ćemo onda sa tim ljudima koji su išli od železničke peške ka gradu?
 
@solecar
Pravili smo saobracajnicu, kao deo konacnog zavrsetka ovog infrastrukturnog projekta.
Pored autobusa, neko ce do nje doci taksijem, a neko privatnim vozilom.

- Zasto cekati da se nesto samo desi?
Pa zato sto linije trebaju i moraju da se planitaju uvazavajuci potrebe gradjana, a ne autisticno cirtajuci za tablom ili racunarom, ignorisuci potrebe.
A broj putnika u Prokopu necemo povecati povecanjem broja autobuskih linija , vec vecim brojem i vecom pouzdanoscu gradske, prigradske, regionalne i medjunarodne zeleznice.

E sad, zasto bi smo za pocetak uveli fider autobus za prokop, koji bi npr kruzio autokomanda - dedinje - senjak - autoput... sa intervalom 10, a u spicu 7
Minuta (npr)?
Pa zato sto je krajnje apsurdno da prepunu trola svraca zarad 3 putnika i putuje duze.
Zato sto je logicnije da na sajmu presedne 10-15 putnika koji su se namerili u prokop, nego 50-60 putnika koji su posli do zelenjaka, savskog trga i slavije.

Naravno, vremenom ce stanica dobijati na vaznosti i sasvim je izvesno da ce odredjeni pravci biti preusmereni na prokop kao terminus, ali danas bi ( po meni) to bilo silovanje u mozak putnika.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451714#p451714:170ync44 je napisao(la):
Kokos » 16 May 2017 07:03 pm[/url]":170ync44]@Prostorni planer, a šta ćemo onda sa tim ljudima koji su išli od železničke peške ka gradu?

Pa ici ce ka istom pravcu sa autobusima 52,56,511,23,37,58, tramvajima 3,12,13. Mnoge od ovih linija idu poluprazne ka centru, narocito tramvaji. Sadasnje linije koje idu ka zeleznickoj idu tamo kako bi putnicima napajale zelenicku i autobusku stanicu, a kada one vise ne budu tu (zeleznicka i autobuska stanica) nema potrebe ni za tim gradskim linijama. Da li si nekada isao ujutru ka zeleznickoj (oko 8, 9) Savskom ulicom? Velika guzva, mnogo gradskih autobusa u kojima je prosecno po deset ljudi. Svako jutro idem i svedok sam te situacije. Da li mislis da postoji potreba za 15 gradskih linija na pravcu Sajam-Zeleznicka Stanica ili Sajam - Zeleni Venac?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451721#p451721:3rsabu6k je napisao(la):
laki72 » May 16th, 2017, 8:49 pm[/url]":3rsabu6k]@solecar
Pravili smo saobracajnicu, kao deo konacnog zavrsetka ovog infrastrukturnog projekta.
Pored autobusa, neko ce do nje doci taksijem, a neko privatnim vozilom.
Sve se to radilo i pre nego što se počelo sa gradnjom saobraćajnice , tako da gdeladno sa te strane...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451721#p451721:3rsabu6k je napisao(la):
laki72 » May 16th, 2017, 8:49 pm[/url]":3rsabu6k]- Zasto cekati da se nesto samo desi?
Pa zato sto linije trebaju i moraju da se planiraju uvazavajuci potrebe gradjana, a ne autisticno cirtajuci za tablom ili racunarom, ignorisuci potrebe.
Potreba građana za linijom do železničke stanice bez kruženja preko Autokomande i Slavije postoji. Potreba građana za kasnijim polascima 34 i 36 postoji. Jel to uvaženo? Nije.
Građani Belih voda godinama traže da se linija 51 vrati da ide do Slavije. Jel to uvaženo? Nije.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451721#p451721:3rsabu6k je napisao(la):
laki72 » May 16th, 2017, 8:49 pm[/url]":3rsabu6k]A broj putnika u Prokopu necemo povecati povecanjem broja autobuskih linija , vec vecim brojem i vecom pouzdanoscu gradske, prigradske, regionalne i medjunarodne zeleznice.
Pouzdaniji vid prevoza od BG: voza ja još nisam video. Radi , što kažu , k'o Švajcarski sat , pa opet imamo situaciju da korisnici voza izbegavaju Prokop (oni kojima odgovara stanica) i idu do Karađorđevog parka , samo zato što tamo ima veći izbor autobuskih linija. Jednom prilikom sam se vraćao sa NBG - a i čuo dva mladića kako pričaju o Prokopu. Jedan je predložio da idu sa 36 do GŽS jer nema gužve , dok je drugi rekao da mu je brže da kod ŽS Karađorđev park hvata 46 , bez obzira na gužvu.
I dalje stojim pri stavu da ćeš pre privući veći broj putnika da koriste Prokop ako imaju dobru , pouzdanu i čestu presedačku vezu sa gradskim prevozom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451721#p451721:3rsabu6k je napisao(la):
laki72 » May 16th, 2017, 8:49 pm[/url]":3rsabu6k]E sad, zasto ne bi smo za pocetak uveli fider autobus za Prokop, koji bi npr kruzio autokomanda - dedinje - senjak - autoput... sa intervalom 10, a u spicu 7 Minuta (npr)?
Pa zato sto je krajnje apsurdno da prepunu trola svraca zarad 3 putnika i putuje duze.
Zato sto je logicnije da na sajmu presedne 10-15 putnika koji su se namerili u Prokop, nego 50-60 putnika koji su posli do zelenjaka, savskog trga i Slavije.
Ako neko mora da preseda na Sajmu da bi došao do BG: voza , neće ni presedati , nego će ići sa gradskim prevozom do odredišta , jer pri samoj pomisli da ne postoji nikakva direktna veza , nego da mora neizostavno da preseda na Sajmu , pa sa tom drugom linijom do Prokopa , odmah odustane. I šta bi falilo da se jedna linija sa Sajma preusmeri preko Prokopa , kad ionako uslova za tako nešto ima. Pri tom , ne mislim da to treba da bude linija kojom su građani zadovoljni , nego neka na koju se žale i traže da se promeni trasa.
Što se tiče presedanja , navešću jedan primer. Građani se žale kako dugo nema linije 26 nas okretnici u Braće Jerković , i kako nekoliko 18 i 50 prođe , i da to stvarno nije u redu da se ljudi smrzavaju ... Kada je neko drugi spomenuo zašto oni kojima je cilj Trg republike ne idu sa 18 do Autokomande pa odatle na 31 , umesto što se smrzavaju na okretnici , samo što nije linčovan , jer zašto bi neko presedao kada ima direktnu vezu do centra ...
Što se tiče te nove linije koju predlažeš , koja bi jedino mogla da bude kružna , u startu bi odvratila putnike od korišćenja Prokopa , zato što kruženje u samo jednom smeru nije baš popularno. Zašto se recimo 44 ne bi prebacila da ide preko Prokopa , Autokomande i Slavije? Nju ionako većina ljudi koristi da dođe do Trga republike iz Tempa , ili do Dunav stanice , a iz pravca Senjaka je uglavnom koriste do opštine Savski venac , gde presedaju na druge linije. Po meni je apsurdno da autobusi na liniji 44 koji voze po 5 do 10 putnika , prolaze kroz Kneza Miloša i svu onu gužvu , a da se ne proba sa promenom trase , što bi za posledicu imalo njeno ubrzanje , a potencijalno i veći broj putnika.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451721#p451721:3rsabu6k je napisao(la):
laki72 » May 16th, 2017, 8:49 pm[/url]":3rsabu6k]Naravno, vremenom ce stanica dobijati na vaznosti i sasvim je izvesno da ce odredjeni pravci biti preusmereni na Prokop kao terminus, ali danas bi ( po meni) to bilo silovanje u mozak putnika.
Po meni je već sad silovanje što imaš linije i naselja koja su tako blizu Prokopa , a nemaju adekvatnu vezu sa njim , što ljude godinama odvraća od korišćenja železničke stanice.
Što se tiče same važnosti Prokopa , koliku će ona imati u budućnosti , pitanje je , obzirom na plan izmeštanja BAS i Lastine stanice kod Buvljaka , ali da će važnost biti veća to stoji.

Za kraj , stičem utisak da svi ti predlozi koje daješ imaju za cilj , ne da potencijalno povećaju broj korisnika Prokopa , nego da i ovo malo njih što ga koristi , odvrati od korišćenja istog. Znam da ti to nije namera , ali takav utisak ostavlja , barem meni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451742#p451742:jtdgst6x je napisao(la):
prostorni planer » May 16th, 2017, 10:39 pm[/url]":jtdgst6x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451714#p451714:jtdgst6x je napisao(la):
Kokos » 16 May 2017 07:03 pm[/url]":jtdgst6x]@Prostorni planer, a šta ćemo onda sa tim ljudima koji su išli od železničke peške ka gradu?
Pa ici ce ka istom pravcu sa autobusima 52,56,511,23,37,58, tramvajima 3,12,13. Mnoge od ovih linija idu poluprazne ka centru, narocito tramvaji. Sadasnje linije koje idu ka zeleznickoj idu tamo kako bi putnicima napajale zelenicku i autobusku stanicu, a kada one vise ne budu tu (zeleznicka i autobuska stanica) nema potrebe ni za tim gradskim linijama. Da li si nekada isao ujutru ka zeleznickoj (oko 8, 9) Savskom ulicom? Velika guzva, mnogo gradskih autobusa u kojima je prosecno po deset ljudi. Svako jutro idem i svedok sam te situacije. Da li mislis da postoji potreba za 15 gradskih linija na pravcu Sajam-Zeleznicka Stanica ili Sajam - Zeleni Venac?
Slažem se da ne postoji potreba , ali se ne bih složio sa time da treba sve linije koje se okreću na GŽS staviti da idu na Prokop. Pogotovu ne bih 46 , 53 i 601 dirao. Po meni je mnogo bolje rešenje da se 46 stavi da se okreće na NBG , bilo preko GŽS do bloka 20 , bilo preko Gazele do nove okretnice kod Buvljaka.
Razlozi za to su što nema potrebe za time , a kao drugo , da li si svestan kolika je okretnica u Dragana Mancea , tj. da li si video kako ona izgleda , bilo uživo , bilo preko Google street view? Ona može da primi jednu , eventualno dve linije , ali one sa manjim brojem vozila.
 
@Laki 72 - Ja ne razumem kako tebi nije jasno da Prokop nema putnike jer je nedostupan. Jesi isao nekada vozom sa GZS ka Novom Sadu? Jel u vozu bilo samo tri putnika? Desetoduplo vise ljudi ide polascima sa GZS ka Novom Sadu, nego sa Prokopa ka Novom Sadu, zasto? Zato sto ne mogu da dodju do prokopa, a mrzi ih da cekaju 36 pola sata. Uskoro ce skoro sve polaske prebaciti sa Prokopa i kako mislis da se ti ljudi dovezu i odvezu sa Zeleznicke stanice Beograd Centar?
Evo ti primer kako nove linije indukuju putnike. Na stanici preko puta OTC, popularno buvljaka si do gradnje mosta imao liniju 60 i uopste nije bilo putnika, danas stanica u spicu bude prepuna jer na nju staju i 85, 89, 94. Za isto vreme broj ljudi koji presedaju ili ulaze/izlaze kod sava centra se smanjio. Isto ce biti sa prokopom, kada bi do njega islo bar pet linija, broj putnika bi se sigurno udesetostrucio. Nova infrastruktura i nove linije gradskog prevoza indukuju i nove tokove ljudi.
 
@Solecar - postoji mogunost da par linija krece u pravcu ka Dragana Mancea, a par u suprotnom. Jedni bi se autobusi iskljucivali sada ispod novog podvoznjaka a drugih par linija bi islo pravo i posle solitera levo dolazili bi sa suprotne strane (ne znam nazive ulica) takodje ima ona velika kruzna saobracajnica ispod koje vozovi ulaze u tunel i tu bi neke linije mogle da pauziraju. Moje misljenje je da sve linije koje sada idu do gzs kao krajnje stanice treba premestiti u blok 42, blok 20 i na prokop. Izmestanjem glavnih stanica autobuske i zeleznicke, nema ni potrebe za njima. Eventualno ostaviti jednu do dve uz tramvaje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451764#p451764:33dab95m je napisao(la):
prostorni planer » May 17th, 2017, 12:06 am[/url]":33dab95m]Postoji mogunost da par linija krece u pravcu ka Dragana Mancea, a par u suprotnom. Jedni bi se autobusi iskljucivali sada ispod novog podvoznjaka a drugih par linija bi islo pravo i posle solitera levo dolazili bi sa suprotne strane (ne znam nazive ulica) takodje ima ona velika kruzna saobracajnica ispod koje vozovi ulaze u tunel i tu bi neke linije mogle da pauziraju.
Ništa te nisam razumeo. O kakvoj kružnoj saobraćajnici pričaš? Gde bi se linije okretale (čekale vreme)? Da li bi mogao da to iscrtaš na mapi? Jedino što sam skapirao je da bi linije išle ulicom Dragana Mancea.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451764#p451764:33dab95m je napisao(la):
prostorni planer » May 17th, 2017, 12:06 am[/url]":33dab95m]Moje misljenje je da sve linije koje sada idu do gzs kao krajnje stanice treba premestiti u blok 42, blok 20 i na prokop. Izmestanjem glavnih stanica autobuske i zeleznicke, nema ni potrebe za njima. Eventualno ostaviti jednu do dve uz tramvaje.
Bez obzira na izmeštanje GŽS i BAS - a , 601 do GŽS velika većina ljudi koristi kao presedačku opciju na druge linije ili odlazak u bližizi centar peške. Isto je i sa 511 , koliko sam mogao da primetim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451763#p451763:142dyhyh je napisao(la):
Kolega2357 » May 17th, 2017, 12:02 am[/url]":142dyhyh]Ne moraju ljudi da sidju na Prokopu mogu i na Novom Beogradu. ;)
Ako neka linija voza završava u Prokopu , a ne staje na NBG , ljudi prosto počnu da se hvataju za glavu kad treba odatle da se prebace do neke druge lokacije. Već sam pisao o tome kako su me ljudi zaustavljali i pitali kako da dođu / odu sa stanice.
Oni koji imaju tu mogućnost da siđu na NBG i / ili Karađorđevom parku , mnogo radije se odlučuju za tu opciju , zato što imaju mnogo pouzdaniji prevoz i mnogo bolje presedačke opcije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451760#p451760:x3yk7a1w je napisao(la):
prostorni planer » May 17th, 2017, 12:01 am[/url]":x3yk7a1w]Evo ti primer kako nove linije indukuju putnike. Na stanici preko puta OTC, popularno buvljaka si do gradnje mosta imao liniju 60 i uopste nije bilo putnika, danas stanica u spicu bude prepuna jer na nju staju i 85, 89, 94. Za isto vreme broj ljudi koji presedaju ili ulaze/izlaze kod sava centra se smanjio. Isto ce biti sa prokopom, kada bi do njega islo bar pet linija, broj putnika bi se sigurno udesetostrucio. Nova infrastruktura i nove linije gradskog prevoza indukuju i nove tokove ljudi.
Sa ovim moram da se složim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451673#p451673:1w2qobl1 je napisao(la):
laki72 » 16 Мај 2017 03:51 pm[/url]":1w2qobl1]
Гага":1w2qobl1 je napisao(la):
Овде су могли комотно да изграде један кружни ток и да раскрсница буде много једноставнија за саобраћај.

Милоше извини што сам ти украо слику :wink:

Apsolutno tacno i jedino razumno resenje.
Problem je Gago, kao sto znas sto se nasi planeri drze lenjira i eventualno krivuljara.
Sestar ni za zivu glavu!!!
Valjda jos vuku traume iz ranog skolovanja kad su se 'bocnuli' na vrh ;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
@Лаки, знам да је то све тачно и да се слажеш са мном око кружног тока. Један сам од многих са нашег форума, који заговара што више кружних токова у граду.
Их, што се шестара тиче, па то није уопште проблем ако их немају, ја ћу им ево поклонити шестаре и то Рихтерове, а могу и рапидографе да им дам ако им затребају :D :wink:

Иначе ме не би уопште чудило, да једног дана и овде на овој раскрсници "израсту" семафори, због евентуалних судара кад се обим саобраћаја буде повећао. :( :o
 
@Solecar - Ta kruzna saobracajnica kako sam ja rekao je u stvari Dragana Mancea u delu gde vozovi ulaze ispod nje od Beograd Centar stanice. Ona je 2+2 profila i do skoro su sa nje polazili autobusi argus tursa (po nekoliko turisrickih autobusa u istom trenutku je skoro svaki dan cekalo polaske ka turistickim deetinacijama bez ikakvog problema jer nema saobracaja a ulica je 2+2. Isto i u novom bulevaru koji se gradi i u Dragana Mancea desna traka moze biti zuta i da u njoj autobusi cekaju vreme. Sigurno nece biti saobraja za ulice 2+2.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451781#p451781:1qaj30xt je napisao(la):
solecar » Tue May 16, 2017 11:52 pm[/url]":1qaj30xt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451763#p451763:1qaj30xt je napisao(la):
Kolega2357 » May 17th, 2017, 12:02 am[/url]":1qaj30xt]Ne moraju ljudi da sidju na Prokopu mogu i na Novom Beogradu. ;)
Ako neka linija voza završava u Prokopu , a ne staje na NBG , ljudi prosto počnu da se hvataju za glavu kad treba odatle da se prebace do neke druge lokacije. Već sam pisao o tome kako su me ljudi zaustavljali i pitali kako da dođu / odu sa stanice.

Onda je rjesenje jednostavno. Omoguciti vozovima da prolaze kroz Prokop i da svoje putovanje zavrsavaju negdje drugo a ne praviti od Prokopa terminus i bacati pare u pristupne saobracajnice i objekte pa onda jos i prebacivati veliki broj linija javnog saobracaja da ide na Prokop.

Ne razumem otkud opste taj poriv da se od Prokopa napravi "grande terminale".
 
solecar":1w9fzh7x je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451764#p451764 je napisao(la):
prostorni planer » May 17th, 2017, 12:06 am[/url]":1w9fzh7x]Postoji mogunost da par linija krece u pravcu ka Dragana Mancea, a par u suprotnom. Jedni bi se autobusi iskljucivali sada ispod novog podvoznjaka a drugih par linija bi islo pravo i posle solitera levo dolazili bi sa suprotne strane (ne znam nazive ulica) takodje ima ona velika kruzna saobracajnica ispod koje vozovi ulaze u tunel i tu bi neke linije mogle da pauziraju.
Ništa te nisam razumeo. O kakvoj kružnoj saobraćajnici pričaš? Gde bi se linije okretale (čekale vreme)? Da li bi mogao da to iscrtaš na mapi? Jedino što sam skapirao je da bi linije išle ulicom Dragana Mancea.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451764#p451764 je napisao(la):
prostorni planer » May 17th, 2017, 12:06 am[/url]":1w9fzh7x]Moje misljenje je da sve linije koje sada idu do gzs kao krajnje stanice treba premestiti u blok 42, blok 20 i na prokop. Izmestanjem glavnih stanica autobuske i zeleznicke, nema ni potrebe za njima. Eventualno ostaviti jednu do dve uz tramvaje.
Bez obzira na izmeštanje GŽS i BAS - a , 601 do GŽS velika većina ljudi koristi kao presedačku opciju na druge linije ili odlazak u bližizi centar peške. Isto je i sa 511 , koliko sam mogao da primetim.
Vidi logike, a 51 i 53 ne koriste za odlazak u centar ?
Hahahaa
Kakvva zamena teza.
Slicna prica i o fider autobusu. Naravno da nece da ga cekaju 30
minuta, ali da je u pitanju 7-10 cekali bi ga a ne bi isli do sledece stanice i cekali punu 46 ili neki drugi prevoz.

I gde je to 'zapisano' da fider linija mora biti jedna jedina i da mora biti jednosmerna? :)

Eto predlog koji je iznesen za liniju 44 je odlican, uz uslov da se takt poboljsa.
Ja samo ukazujem da sadasnja stanica sa sadasnjim brojem putnika ne zavredjuje veliki broj linija.

Manite me price o vozu za NS.
Ima li jos neka linija na nasim zeleznicama koju koristi veliki broj ljudi?
Takodje Beovoz.
Oprostite, ali i da duplirate polaske na toj jednoj liniji, osetni porast putnika nece se desiti.
Za tako nesto treba uvesti nove (vratiti stare) linije gradske zeleznice.

Linija 59 je prvobitno imala terminus na autokomandi. Nedugo po otvaranju linije produzena je do prokopa, gde je dugo godina bilo njeno pocetno stajaliste.
P o meni od mnogih linija koje ste naveli, mnogo je bolje da se ona vrati na prokop. Eto, vec uz 44 i 59 tri pravca bi bila pokrivena, maltene bez dodatnih vozila.

Presedanje?
Koga briga... iskrrno nemam trunku razumevanja za sugradjane koji smatraju da iz njihovog kraja mora da ima linija ka s im delovima grada.
Za takve, postoji bajs, taksi, licni automobil.
Nekada je postojalo opravdanje zbog karata za prevoz, ali danas, kada konacno imamo zaziveli sistem vremenske karte, ta prica nema nikakvo opravdanje.

I za kraj, da ponovim, posto taj deo posta neki uporno preskacu.

Svrha javnog prevoza je da prati potrebe gradjana, a ne da im namece resenja koja se protive zdravoj logici.
Danasnje potrebe Prokopa, kao stanice U NASTAJANJU su minimalne i to je realnost.
Dovodjenjem i 10 autobuskih linija do prokopa, nece povecati njegovu vaznost, a jedina posledica ce biti sto ce ljudi poceti da izbegavaju te linije (a posledicno ce biti veca guzva na drugim).
ali zato samo uvodjenjem 2. i 3. linije bg voza, vracanjem prigradske zeleznice na mesto koje joj pripada se moze postici da Prokop postane saobracajni hab kakav i treba da bude.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vreme i pare utrošene u izgradnju saobraćajnice kod Prokopa se ne mogu nikada vratiti. Jedino što može da se uradi da bi se dalje sačuvale pare je da se batali sve i ostavi ovakvo kakvo je , pa nek truli narednih 100 - 200 godina , kađa će se možda sam od sebe pojaviti taj četvrti putnik , pa da eto možemo da kažemo kako se povećao broj korisnika Prokopa i na radost Laki72 konstatujemo kako je bio u pravu. A pare koje dobijemo sa tom uštedom , da prebacimo na prepravku Vukovog spomenika i pravljenja "grande terminale" prema porivu RioBL - a , uz obaveznu prethodnu konstataciju kako je i on bio u pravu. Ne znam za vas , ali kad malo bolje razmislim , ovo rešenje koje sam naveo , deluje kao idealno.
 
Moje misljenje o prebacivanju linija gradskog prevoza na prokop se zasniva na tome da se i vozovi prebace na prokop. Ja bih rekao od prvog juna svi vozovi krecu sa prokopa, do tamo vam ide ovih pet linija gradskog prevoza i zdravo. A ne ovo postepeno prebacivanje, pa ljudi i ne znaju da vozovi za Novi Sad krecu sa Beograd centra vec misle da je smanjen broj vozova kada gledaju polaske sa gzs. Mi nemamo toliko putnika na zeleznici za dve glavne stanice. Treba preseci i prebaciti sve u prokop i zavrsiti vise sa tim. Tada bi se stanica pre i zavrsila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451957#p451957:3lz00d83 je napisao(la):
laki72 » May 17th, 2017, 5:15 pm[/url]":3lz00d83]I za kraj, da ponovim, posto taj deo posta neki uporno preskacu.

Svrha javnog prevoza je da prati potrebe gradjana, a ne da im namece resenja koja se protive zdravoj logici.
Danasnje potrebe Prokopa, kao stanice U NASTAJANJU su minimalne i to je realnost.
Dovodjenjem i 10 autobuskih linija do prokopa, nece povecati njegovu vaznost, a jedina posledica ce biti sto ce ljudi poceti da izbegavaju te linije (a posledicno ce biti veca guzva na drugim).
ali zato samo uvodjenjem 2. i 3. linije bg voza, vracanjem prigradske zeleznice na mesto koje joj pripada se moze postici da Prokop postane saobracajni hab kakav i treba da bude.
Ponoviću ono što neki uporno preskaču. Prokop nema putnika zato što nema linija gradskog prevoza sa kojima bi mogao dalje da se dobaci , osim dve linije koje idu na 20 minuta , što je realnost. Izmesti sve linije koje prolaze preko Karađorđevog parka i ostavi ga samo sa 30 i 36 , ili recimo stanicu NBG ostavi samo sa 60 i 67 , pa da vidim da li bi onda imao tamo tako veliki broj ljudi koji bi ih koristili. O ostalim stvarima kad budem imao više vremena.
 
Прокоп не треба гледати само станица у настајању/развоју, већ и као станицу која ће опслуживати центар града и делове града који немају железничке станице. Шта више, ту станицу политичари најављују као замену за главну станицу, па се ове често (оправдано) упоређује број линија јавног превоза која опслужује садашњу ГЖС, и број линија које опслужују Прокоп. Без добре повезаности станице са широм околином и деловима града који немају железничку станицу, Прокоп ће тешко оправдати све инвестиције у њега. А људи који приватним аутом или таксијем путују на станицу, мислим да их има минимално.
 
Evo i ja da kazem jednu ili dve...
U zadnjih mesec ili dva,broj putnika koji koriste stanicu "Prokop" je osetno povecan. Razlog ne znam ali je evidentno povecanje broja putnika koji koriste BG:VOZ a ulaze i izlaze na "Prokopu". Naravno to nisu brojke kao na Karadjordjevom Parku i Vukovom Spomeniku ali je povecanje vidno. Ranije u toku spica na Beograd centru je ulazilo 3-5 ljudi po vozu dok se sada ta cifra neretko penje i na 10-15. Cak i van spica ima putnika,dok ih je ranije bilo u tragovima. Mozda je povecanje prouzrokovano uvodjenjem validiranja na Karadjordjevom Parku pa se jedan deo tih putnika preorjentisao na mesto gde njega nema ili je razlog nesto sasvim drugo ne znam,ali samo prenosim svoje zapazanje kao masinovodja koji tuda svakodnevno vozi.
 
Ali sve je prosto i jasno, prebacis vozove na prokop, omogucis ljudima sa nekoliko linija gsp-a povezanost sa ostatkom grada, pa kada to postane lokacija sa puno ljudi da vidite kako bi se odmah javio investitor zainteresovan za gradnju nekog sadrzaja na ploci. Jos kada se izgradi pristupni put od auto puta, pa sta hocemo. Ni sajam, ni mostar ni autokomanda nisu na boljoj poziciji od prokopa, samo mi nemamo taj osecaj jer do njega ne ide gradski prevoz, do sada nije prolazila veca ulica i nekako nam je bio zaklonjen, ali kada se pristupni putevi izgrade i on saobracajno poveze sa ostatkom gradaz mi cemo se navici na njega i necemo vise ni imati osecaj da je on negde u resniku vec odmah pored mostarske petlje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451960#p451960:1fv0r9j1 je napisao(la):
prostorni planer » May 17th, 2017, 5:41 pm[/url]":1fv0r9j1]Moje misljenje o prebacivanju linija gradskog prevoza na prokop se zasniva na tome da se i vozovi prebace na prokop. Ja bih rekao od prvog juna svi vozovi krecu sa prokopa, do tamo vam ide ovih pet linija gradskog prevoza i zdravo. A ne ovo postepeno prebacivanje, pa ljudi i ne znaju da vozovi za Novi Sad krecu sa Beograd centra vec misle da je smanjen broj vozova kada gledaju polaske sa gzs. Mi nemamo toliko putnika na zeleznici za dve glavne stanice. Treba preseci i prebaciti sve u prokop i zavrsiti vise sa tim. Tada bi se stanica pre i zavrsila.
Tako je. Ako već prebacuješ postepeno , onda to odradi kako treba , a ne i ovo postepeno da pretvaraš u podpostepeno. Prosto rečeno , ako imam na GŽS 20 linija , umesto da od svake linije po koji polazak prebacim na Prokop , uzmem lepo celu jednu liniju i prebacim je na prokop , pa u sledećem turnusu kompletno prebacim još jednu ili dve linije ...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451819#p451819:1fv0r9j1 je napisao(la):
prostorni planer » May 17th, 2017, 8:52 am[/url]":1fv0r9j1]Ta kruzna saobracajnica kako sam ja rekao je u stvari Dragana Mancea u delu gde vozovi ulaze ispod nje od Beograd Centar stanice. Ona je 2+2 profila i do skoro su sa nje polazili autobusi Argus tursa (po nekoliko turisrickih autobusa u istom trenutku je skoro svaki dan cekalo polaske ka turistickim deetinacijama bez ikakvog problema jer nema saobracaja a ulica je 2+2. Isto i u novom bulevaru koji se gradi i u Dragana Mancea desna traka moze biti zuta i da u njoj autobusi cekaju vreme. Sigurno nece biti saobraja za ulice 2+2.
To ti je ustvari ugao Dragana Mancea i Gučevske , da se izrazim tehnički. Ovim za Argus turs si ujedno i dao odgovor na to koliko autobusa može da primi okretnica. Do desetak autobusa je neki optimalan broj koji može da podrži a da se ne stvaraju gužve.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452001#p452001:1fv0r9j1 je napisao(la):
prostorni planer » May 17th, 2017, 9:43 pm[/url]":1fv0r9j1]Ali sve je prosto i jasno, prebacis vozove na prokop, omogucis ljudima sa nekoliko linija gsp-a povezanost sa ostatkom grada, pa kada to postane lokacija sa puno ljudi da vidite kako bi se odmah javio investitor zainteresovan za gradnju nekog sadrzaja na ploci. Jos kada se izgradi pristupni put od auto puta, pa sta hocemo. Ni sajam, ni mostar ni autokomanda nisu na boljoj poziciji od prokopa, samo mi nemamo taj osecaj jer do njega ne ide gradski prevoz, do sada nije prolazila veca ulica i nekako nam je bio zaklonjen, ali kada se pristupni putevi izgrade i on saobracajno poveze sa ostatkom gradaz mi cemo se navici na njega i necemo vise ni imati osecaj da je on negde u resniku vec odmah pored mostarske petlje.
Ni ja ne bih to mogao bolje da sročim.
 
Vrh