Karlo del Ponte
Advanced
Онако, мало играјући се, тражио сам решење за Славију без икаквих укопавања, а са немешањем трамваја са аутомобилским хаосом. Конкретно, трамвај сам ставио у троугао, и направио семафоризовано управљање са сигналним планом који подразумева минимална задржавања.
Жутом бојом сам означио места заустављања друмских возила на семафорима, црвеном бојом трамвај, а сивом локације пешачких прелаза.
Остале важне промене:
- Ка правном факултету сви трамваји стају на острву близу средине кружног тока.
- За разлику од садашње ситуације да укључење из Београдске на Славију има очајни капацитет, због пропуштања безброј возила ка Теразијама са првенством пролаза, аутомобили имају једну увек проходну траку.
- Средина Београдске и Старине Новака постаје резервисана искључиво за јавни превоз, а то подразумева скретање из Старине Новака ка Вуку за трамвај 3 (или 12), и пре свега дуге трамвајске возове, и високу учесталост полазака (од 6-21 интервал краћи од 10 минута сваки дан). Може се укинути 14, ако ће 10 ићи на сваких 7-8 минута.
- Трамвај од Железничке станице Београд ка Карађорђевом парку, и од Правног факултета преко Славије у оба правца иду у зеленом таласу.
- Други зелени талас имају друмска возила на правцу Краља Милана - Булевар ослобођења. Остали друмски правци немају зелене таласе, али имају простор за чекање.
- У Булевару ослобођења оба трамвајска колосека са десне стране.
- Померање кружног тока ка садашњем паркингу и Хотелу Југославија.
- Прилазак средини кружног тока пешацима.
Сама Делиградска је јако незгодна да се обезбеди улаз приватним возилима са Славије, и то је раније била црна тачка и важан разлог загушења на Славији. Ја сам у предлогу оставио могућност да само трамвај може ући у Делиградску, и евентуално улазак на Славију из локалних блокова левим скретањем.
Мислим да продужетак Делиградске треба да допринесе пре свега бољем прилазу зони Клиничког центра колима из правца југа, а да се само јавним превозом омогући непосредна веза са Славијом. Већ сада имамо конфликт три тока на вези Немањине и Славије, још нам само фали четврти, и у садашњем времену, и са мојим предлогом. Ово са уласком само трамвајем је решење да се укључење у Делиградску омогући кроз трамвајску фазу, једну од три фазе на том месту.
Жутом бојом сам означио места заустављања друмских возила на семафорима, црвеном бојом трамвај, а сивом локације пешачких прелаза.
Остале важне промене:
- Ка правном факултету сви трамваји стају на острву близу средине кружног тока.
- За разлику од садашње ситуације да укључење из Београдске на Славију има очајни капацитет, због пропуштања безброј возила ка Теразијама са првенством пролаза, аутомобили имају једну увек проходну траку.
- Средина Београдске и Старине Новака постаје резервисана искључиво за јавни превоз, а то подразумева скретање из Старине Новака ка Вуку за трамвај 3 (или 12), и пре свега дуге трамвајске возове, и високу учесталост полазака (од 6-21 интервал краћи од 10 минута сваки дан). Може се укинути 14, ако ће 10 ићи на сваких 7-8 минута.
- Трамвај од Железничке станице Београд ка Карађорђевом парку, и од Правног факултета преко Славије у оба правца иду у зеленом таласу.
- Други зелени талас имају друмска возила на правцу Краља Милана - Булевар ослобођења. Остали друмски правци немају зелене таласе, али имају простор за чекање.
- У Булевару ослобођења оба трамвајска колосека са десне стране.
- Померање кружног тока ка садашњем паркингу и Хотелу Југославија.
- Прилазак средини кружног тока пешацима.
Сама Делиградска је јако незгодна да се обезбеди улаз приватним возилима са Славије, и то је раније била црна тачка и важан разлог загушења на Славији. Ја сам у предлогу оставио могућност да само трамвај може ући у Делиградску, и евентуално улазак на Славију из локалних блокова левим скретањем.
Мислим да продужетак Делиградске треба да допринесе пре свега бољем прилазу зони Клиничког центра колима из правца југа, а да се само јавним превозом омогући непосредна веза са Славијом. Већ сада имамо конфликт три тока на вези Немањине и Славије, још нам само фали четврти, и у садашњем времену, и са мојим предлогом. Ово са уласком само трамвајем је решење да се укључење у Делиградску омогући кроз трамвајску фазу, једну од три фазе на том месту.