- Učlanjen(a)
- 10.01.2007.
- Poruke
- 19.537
- Pohvaljen
- 41.436
Svestan sam ja svih mana koje Prokop ima ali trudim se da budem do kraja praktican, tj da vidimo sta je moguce i potrebno da se on osposobi kada je vec toliko ulozeno u njega. Zato i podrzavam dosadasnje i ove skorije radove na zavrsetku perona nadam se stanicne zgrade sa pratecim sadrzajima a posebno izvodjenje prilaznih saobracajnica jer bez toga nema price o Prokopu bila ona buduca glavna ili ne.
Mislim da bi se prebacivanjem svih ili dela trolejbusa mogao postici odlican efekat u prakticno navikavanju stanovnistva da stanica postoji i da im je dostupna. Dosta ljudi znam koji i ne znaju gde je stanica niti kako se do nje dolazi za sta ih ne mozemo kriviti vec losu povezanost.
Vizuelni aspekt takodje ne treba zanemariti posto je stanica iz pravca auto puta trenutno delimicino vidljiva i to goli beton. Kada se bude razgrnuo prednji ulaz i otvorio prostor stanica ce i vizuelno biti dominantna i pristupacnija.
Prednost u odnosu na sadasnju glavnu je ukrstanje sa BG voz linijama, blizi Klinicki centar a metro je obaveza bio i ostao kako za SA i glavnu a tako i za Prokop.
Mislim da bi se prebacivanjem svih ili dela trolejbusa mogao postici odlican efekat u prakticno navikavanju stanovnistva da stanica postoji i da im je dostupna. Dosta ljudi znam koji i ne znaju gde je stanica niti kako se do nje dolazi za sta ih ne mozemo kriviti vec losu povezanost.
Vizuelni aspekt takodje ne treba zanemariti posto je stanica iz pravca auto puta trenutno delimicino vidljiva i to goli beton. Kada se bude razgrnuo prednji ulaz i otvorio prostor stanica ce i vizuelno biti dominantna i pristupacnija.
Prednost u odnosu na sadasnju glavnu je ukrstanje sa BG voz linijama, blizi Klinicki centar a metro je obaveza bio i ostao kako za SA i glavnu a tako i za Prokop.