Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Svestan sam ja svih mana koje Prokop ima ali trudim se da budem do kraja praktican, tj da vidimo sta je moguce i potrebno da se on osposobi kada je vec toliko ulozeno u njega. Zato i podrzavam dosadasnje i ove skorije radove na zavrsetku perona nadam se stanicne zgrade sa pratecim sadrzajima a posebno izvodjenje prilaznih saobracajnica jer bez toga nema price o Prokopu bila ona buduca glavna ili ne.

Mislim da bi se prebacivanjem svih ili dela trolejbusa mogao postici odlican efekat u prakticno navikavanju stanovnistva da stanica postoji i da im je dostupna. Dosta ljudi znam koji i ne znaju gde je stanica niti kako se do nje dolazi za sta ih ne mozemo kriviti vec losu povezanost.

Vizuelni aspekt takodje ne treba zanemariti posto je stanica iz pravca auto puta trenutno delimicino vidljiva i to goli beton. Kada se bude razgrnuo prednji ulaz i otvorio prostor stanica ce i vizuelno biti dominantna i pristupacnija.

Prednost u odnosu na sadasnju glavnu je ukrstanje sa BG voz linijama, blizi Klinicki centar a metro je obaveza bio i ostao kako za SA i glavnu a tako i za Prokop.
 
Unread postby RioBL » 04 Nov 2016 20:35
.....vise puta je bas direktno receno da Glavna stanica treba da se ukine i pretvori u muzej. I to nije samo receno ovde na forumu, vec je to i zvanican stav aktualne vlasti.....

Aman zaman ..... u bilo šta korisno samo nemoj u muzej ili novi TC
i ovo malo muzeja sto imamo
godinama pola zatvoreno a druga polovina posecuje se samo za noć muzeja
a TC na sve strane

ko god nezna štace , odma ko iz puške prenamena u muzej ili TC :oops:
a toliko pametnih javnih korisnih ustanova nam fale

prenamena ŽS bi morala da se rukovodi ne samo šta bi smo voleli vec i
kome odgovaraju baš takve osobine zgrade i prostora

Eto Prokop utiče i na mnoge druge gradske stavke a koje nisu diektno vezane za saobracaj
Veliku ulogu ima u značajnoj promeni grada kakvog danas poznajemo
a nj. uticaja na različite svere nije ovde u potpunosti ni sagledan
 
Проблем Прокопа је у томе што га и ЖС (Србија воз) и град Београд и ДЈП доживљавају као независну целину, а он треба да буде само један део у крвотоку града и Србије. Железнице никако да пусте возове даље од Прокопа, ни са југа ка Земуну, ни са севера ка Раковици, или по мени још бољи потенцијал, да пусте до Панчевачког моста. Mисле да је Прокоп замена за Главну, а он је уствари део потпуно новог концепта железничког транспорта у Београду који никако да заживи, већ све нешто по-пола, офрље. Онда су мислили да је довољно само уредити пероне без завршетка свих колосека и објеката на плочи, да не причам о саобраћајној инфраструктури. Затим мисле да је довољна само једна аутобуска и једна мини бус линија за почетак и пар тролејбуских за касније да опслуже централну железничку станицу главног града. Никако да се извуче максимум, да се искористи пун потенцијал Прокопа и новог чвора.

На другу страну што је јако погубна идеја да Прокоп мења и гаси Главну станицу која такође има перспективу за транспорт.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414597#p414597:34vii10d je napisao(la):
Igor » November 4th, 2016, 11:15 pm[/url]":34vii10d]Mislim da bi se prebacivanjem svih ili dela trolejbusa mogao postici odlican efekat u prakticno navikavanju stanovnistva da stanica postoji i da im je dostupna. Dosta ljudi znam koji i ne znaju gde je stanica niti kako se do nje dolazi za sta ih ne mozemo kriviti vec losu povezanost.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414603#p414603:34vii10d je napisao(la):
Дошљак » November 4th, 2016, 11:49 pm[/url]":34vii10d]Онда су мислили да је довољно само уредити пероне без завршетка свих колосека и објеката на плочи, да не причам о саобраћајној инфраструктури. Затим мисле да је довољна само једна аутобуска и једна мини бус линија за почетак и пар тролејбуских за касније да опслуже централну железничку станицу главног града. Никако да се извуче максимум, да се искористи пун потенцијал Прокопа и новог чвора.
Samo približiti većem broju ljudi Prokop i da vidiš kako će vrlo brzo da stanica dobije na iskorišćenosti , kada vide ljudi da na taj način mogu znatno brže da stignu do željenih destinacija. Izgradnjom nove saobraćajnice koja će direktno ići pored ulaza na stanicu , otvaraju se mnogobrojne mogućnosti za dodatne linije (bilo nove , bilo preusmeravanje ili produženje postojećih). Kako recimo Vukov Spomenik ili Karađorđev park uopšte nemaju bilo kakav sadržaj (ne računam one internet kafiće gde po ceo dan igraju igrice) , a imaju veliki protok putnika , samo zato što su dobro povezani sa većim brojem linija gradskog prevoza , pa čak i tokom leta , kada studenti znatno manje koriste BG: voz , imaju dosta putnika.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414597#p414597:34vii10d je napisao(la):
Igor » November 4th, 2016, 11:15 pm[/url]":34vii10d]
Vizuelni aspekt takodje ne treba zanemariti posto je stanica iz pravca auto puta trenutno delimicino vidljiva i to goli beton. Kada se bude razgrnuo prednji ulaz i otvorio prostor stanica ce i vizuelno biti dominantna i pristupacnija.
Nije tolko bitan vizuelni efekat koliko dobra povezanost. Ako to urade i sa strane autoputa , super. Sa ovom saobraćajnicom na severnoj strani , za početak je moguće prebaciti neke linije sa autoputa da idu tuda , umesto da se gubi vreme na čekanju da se izgradi pristupna saobraćajnica.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414597#p414597:34vii10d je napisao(la):
Igor » November 4th, 2016, 11:15 pm[/url]":34vii10d]Prednost u odnosu na sadasnju glavnu je ukrstanje sa BG voz linijama, blizi Klinicki centar a metro je obaveza bio i ostao kako za SA i glavnu a tako i za Prokop.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414603#p414603:34vii10d je napisao(la):
Дошљак » November 4th, 2016, 11:49 pm[/url]":34vii10d]На другу страну што је јако погубна идеја да Прокоп мења и гаси Главну станицу која такође има перспективу за транспорт.
To što je rekao Igor stoji , ali ovo što kaže Došljak je suština rešenja , i zato bi bilo dobro da se zadrže šine na GŽS , makar dva tri koloseka , pa da se vozovi iskombijuju tako da se dobije maksimalni potencijal , shodno novonastaloj situaciji.
 
Проблем је што се као и све остало у последњих неколико година/деценија, и Прокоп правио с брда з дола, прво су урађени перони, а тек сад се прави само једна од неколико саобраћајница за приступ које су од самог почетка коришћења биле много потребније него уређење перона. Такођа очајна повезаност са јако фрекфентном ужом и широм околином - KЦС, Мостар, стадион ЈНА и Музеј историје Југославије и у кругу од 600 метара;
у кругу од 1,5 километара Славија, Аутокоманда, Храм Св. Саве, Народна библиотека Србије, Сајам, стадион Рајко Митић, Палата правде, Народна банка Србије, зграде владе у Немањиној...
Да не спомињем да су у кругу од 2,5 километра и Дедиње, Душановац, Врачар и Неимар, Сава мала, Старо Сајмиште, Сава центар, Мост на Ади, Хиподром, Ташмајдан, Народна скупштина и Теразије, а на ободу тог круга су Црвени крст, Палилула, Блокови 20, 22, 23, 43, Грчића Миленка, Ђерам...

Та географска локација је тренутно јако слабо искоришћена и из ње требамо извући максимум максимума по питању повезаности тих садржаја у ближој и широј околини јавним превозом са Прокопом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414603#p414603:2lgo86gx je napisao(la):
Дошљак » Fri Nov 04, 2016 10:49 pm[/url]":2lgo86gx]Железнице никако да пусте возове даље од Прокопа, ни са југа ка Земуну, ни са севера ка Раковици, или по мени још бољи потенцијал, да пусте до Панчевачког моста.

Kad bi vozove pustili do Pancevackog Mosta i poceli koristiti stanicu Vukov Spomenik, vrlo brzo bi shvatili da nema potrebe bilo sta posebno graditi na Prokopu.
 
RIOBL, vidim da voliš Beograd, ali se vidi da stvari gledaš mehanički izdaleka a ne da si živeo ili živiš u Beogradu. Bez pravog saobraćajnog povezivanja Prokopa on ostaje slepo crevo. Što se mene tiče može se uraditi i neka minibus kružna linija koja bi išla od Prokopa kružno po sledećem sistemu. Bilo bi presedanja, ali bi bio pokriven sav javni saobraćaj u krugu prokopa. Nekoliko minibuseva i ovo bi radilo sasvim fino.
 
Pa dobro Vučko, eto ti živiš u Beogradu i na stvari gledaš životno. Zar nebi bilo bolje od izmišljanja (i ulaganja novca) kako Prokopu dovesti metro, tramvaj, trolejbus i stalo, jednostavno vozove usmjeriti na stanice koje već imaju sve izgrađeno i uhodano.

Meni se čini da smo svi toliko ogorčeni postojećim stanjem u željeznici i u funkcionisanju grada da smo spremni svega se toga odreći i izgraditi nešto ljepše i bolje ne pitajući za cjenu.
 
Govorim o realnosti. I ja sam imao takve zamisli dok nisam počeo da radim u realnom sektoru.

Prokop je tu i ne ide nigde, sviđalo se to nama ili ne. Nije toliko novca utrošeno u njega da bi bio obično stajalište u rangu stanice kod Pančevačkog mosta ili Zemun polja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414634#p414634:bujm5al3 je napisao(la):
RioBL » Суб Нов 05, 2016 7:12 am[/url]":bujm5al3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414603#p414603:bujm5al3 je napisao(la):
Дошљак » Fri Nov 04, 2016 10:49 pm[/url]":bujm5al3]Железнице никако да пусте возове даље од Прокопа, ни са југа ка Земуну, ни са севера ка Раковици, или по мени још бољи потенцијал, да пусте до Панчевачког моста.

Kad bi vozove pustili do Pancevackog Mosta i poceli koristiti stanicu Vukov Spomenik, vrlo brzo bi shvatili da nema potrebe bilo sta posebno graditi na Prokopu.

Рио, Прокоп је реалност, и треба довршити започето. Најпогубније би било сад прекинути и рећи " то је то ". Мора се извући максимум из локације која није толико лоша, колико је очајно повезана. Ту пре свега мислим на везу Прокоп-КЦС-Славија. Лично бих исфорсирао пребацивање неколико линија на ту трасу, пре свега 78, 42 и 59, с циљем растерећења трасе Славија-Булевар Ослобођења-Аутокоманда, као и зарад прављења алтернативе и "паралеле" главним трасама кретања у правцу север-југ у Београду, а то су Кнеза Милоша и Булевар ослобођења. Вуков споменик јесте на савршеној позицији, али Прокоп по мом мишљењу треба да се оријентише претежно на део Београда у којем железница просто не постоји, а то је југоисток.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414668#p414668:ymedxo8c je napisao(la):
RioBL » November 5th, 2016, 12:02 pm[/url]":ymedxo8c]Zar nebi bilo bolje od izmišljanja (i ulaganja novca) kako Prokopu dovesti metro, tramvaj, trolejbus i ostalo, jednostavno vozove usmjeriti na stanice koje već imaju sve izgrađeno i uhodano.
Te druge stanice nemaju dovoljne kapacitete za tako nešto , jer imaju po dva koloseka. Kao drugo , od kada je to bolje i logičnije da stanovnici Senjaka , Mostara i Sajma , koji su tako blizu Prokopu , a nisu povezani autobusom , treba da muku muče i dalje sa Kneza Miloša i da idu čak do Vuka da bi uhvatili voz , samo zato što košta izgradnja saobraćajnice koja bi ih povezala sa Prokopom. Po toj logici ne bi trebalo ni u šta ulagati u gradu , nego sve ostaviti ovako kako jeste , pa kolko izdrži , jer ulaganje košta , a nijedno nije isplativo , jer za sve već postoji alternativa , nebitno što bi se za neke išlo preko Male Krsne. :bash:

P.S.

Umesto što se baviš našim izmišljanjima , bolje da to vreme iskoristiš za nešto korisnije , jer nije isto kada si par puta bio u Beogradu i kada živiš ceo ili veći deo života u Beogradu , što se može primetiti i po pojedinim postovima. OK je to što te zanima Prokop , ali za pojedine stvari imaš ideje koje su :roll: & :bash: . Moraš još dosta toga da naučiš i sagledaš raznorazne aspekte , da bi bio približno adekvatan sagovornik nama. Eto ti ideje za razmišljanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414689#p414689:38walfzg je napisao(la):
Дошљак » 05 Нов 2016, 12:47[/url]":38walfzg]Ту пре свега мислим на везу Прокоп-КЦС-Славија. Лично бих исфорсирао пребацивање неколико линија на ту трасу, пре свега 78, 42 и 59, с циљем растерећења трасе Славија-Булевар Ослобођења-Аутокоманда, као и зарад прављења алтернативе и "паралеле" главним трасама кретања у правцу север-југ у Београду, а то су Кнеза Милоша и Булевар ослобођења. Вуков споменик јесте на савршеној позицији, али Прокоп по мом мишљењу треба да се оријентише претежно на део Београда у којем железница просто не постоји, а то је југоисток.

има линија 36, за коју треба увести и други правац, а не само да врти у један круг. и да се уведе да чешће иде (барем на 12 минута), и да се да Ариви
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414704#p414704:2kknj93j je napisao(la):
JohnnyLee » November 5th, 2016, 3:01 pm[/url]":2kknj93j]има линија 36, за коју треба увести и други правац, а не само да врти у један круг. и да се уведе да чешће иде (барем на 12 минута), и да се да Ариви
Za tako nešto je potrebno 8 vozila (4 po smeru).
 
Ta линија 36 је само још једна линија у Булевару ослобођења и Савској, које су и овако преоптерећене линијама. Треба наћи алтернативни правац за јавни превоз, а то је провлачење линија од Славије поред КЦС и Делиградском па новим надвожњаком преко аутопута до Прокопа и даље.

Мислим да би 78 скренута са Славије ка Делиградској и Прокопу, и даље булеваром Кнеза Арсена до КБЦ Драгиша Мишовић одрадила лавовски посао за повезивање Прокопа. Линија би можда изгубила пар битних станица, Карађорђев парк и Франш, али би довозила пацијенте ближе клиничком центру и избегла би гужву на петљи Аутокоманда. Само што онда сматрам да би на њу требало пустити или зглобне аутобусе или појачати такт.

Слично би било и са 42 и 59, за које би требало тежити да постану тролејбуске линије ширењем контактне мреже њиховом трасом, а што не и 78 исто (сан о повратку тролејбуса до Земуна).

Овим растерећењем са 10 на 7 аутобуских линија би булевар ослобођења од Славије до Аутокоманде мало "продисао", остале би 30 и 36 које су слабије линије и 31, 33, 39, 47, 48 као фрекфентније линије.
 
Prokop je tu i ne ide nigde, sviđalo se to nama ili ne. Nije toliko novca utrošeno u njega da bi bio obično stajalište u rangu stanice kod Pančevačkog mosta ili Zemun polja.

Može još mnogo novca da se uloži u Prokop pa da i dalje bude "obično stajalište"

Рио, Прокоп је реалност, и треба довршити започето. Најпогубније би било сад прекинути и рећи " то је то ".

Najpogubnije bi bilo kad već klizimo prema provaliji da se u istu bacimo.

Te druge stanice nemaju dovoljne kapacitete za tako nešto , jer imaju po dva koloseka.

Za kakvo "nešto"? Da na njima staje svih 80 vozova svakog dana? Pa niko to ne kaže.
Nego da te pitam kao stručnjaka...Koliko kolosjeka ima stanica Tošin Bunar? Kako je moguće da u njoj staje BG voz na 10 ili 15 minuta i uz to staju i putnički vozovi za Novi Sad, Šid, Rumu a isto to nije moguće u stanici Vukov Spomenik? U čemu je razlika?

Kao drugo , od kada je to bolje i logičnije da stanovnici Senjaka , Mostara i Sajma , koji su tako blizu Prokopu , a nisu povezani autobusom , treba da muku muče i dalje sa Kneza Miloša i da idu čak do Vuka da bi uhvatili voz , samo zato što košta izgradnja saobraćajnice koja bi ih povezala sa Prokopom.

A koja je logika da stanovnici Terazija, Zvezdare, Vračara koji su tako blizu Vukovog spomenika muku muče da idu sa Kneza Miloša čak do Prokopa da bi uhvatili voz? Jel problem što njima ne treba ništa posebno da stignu do stanice Vukov Spomenik? Imaju i autobus, tramvaj, bicikle i dobre cipele. Netreba im novi most. Netrebaju nove saobraćajnice. Ne treba im nova trasa tramvaja. Ne treba im ni metro. Ja se pitam da li je tu problem što ništa ne treba graditi!?

Vidiš, daješ prednost stanovnicima slabo naseljenog dijela grada (Senjak i Mostar) i opravdavaš postojanje linija voza blizu njih a misliš da ne treba ni jedna linija u daleko gušće naseljenom dijelu Beograda. I onda još kažeš...

Moraš još dosta toga da naučiš i sagledaš raznorazne aspekte , da bi bio približno adekvatan sagovornik nama. Eto ti ideje za razmišljanje.

:kk:
 
Није ми баш најјасније ово за провалију Рио, но добро. Мало ми се не свиђа твој искључујући став. Нема никакве техничке препреке да воз из Шида или Новог Сада продужи из Прокопа до Панчевца, а што не и до Панчева, осим што треба да се смилују мудраци из ЖС/СВ, док са друге стране одустајање од Прокопа значи бацање у ту провалију свих оних пара датих за онолику бетончугу, колосеке и скретнице, пратећу опрему и мобилијар станице као и за особље станице, и све пратеће трошкове постојања саме станице. Значи проблем није у Прокопу као станици нити у новом чвору, колико је проблем у организацији возова, што је углавном питање административне природе.

Моје неко мишљење је да је глобална предност новог чвора у томе да се могу увести регионалне возови типа Шид-Београд-Смедерево, Нови Сад-Београд-Младеновац-Параћин, Панчево-Београд-Ваљево, покривање радијуса од око 100км од Београда и суштинска децентрализација железничког превоза путника у Србији. Проблем Прокопа је на локалном, комуналном нивоу, и треба радити на решавању истог.
 
Momci ajmo da Pančevački Most izbacimo jednom zauvek kao mogući terminus tj. dolazno-polaznu stanicu. Do sada je mogao biti to jer desni kolosek nije ni postojao pa se slepi kolosek do samog mosta koristio kao izvlakač i omogućavao manevru bez da utiče na saobraćaj drugih vozova ka Pančevu. Ovako kada se BG:VOZ produži do Ovče sa svojim gustim taktom nikakvo manevrisanje i ostale radnje neće biti jednostavno moguće.
Pančevački Most će ubuduće imati onu namenu za koju je i projektovan a to je stajalište i pre svega rasputnica.
 
Mvbg1, da li Srbija voz uopšte razmatra produžavanje nekih vozova od Prokopa do Pančeva (najlogičnije bi bilo Novi Sad – Pančevo)? Ili makar liniju Prokop – Pančevo? Suludo bi bilo da neko iz Pančeva preseda u Ovči da bi stigao do Beograda, a u nekim medijima je najavljeno da će tako biti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414722#p414722:28h3lqyb je napisao(la):
Дошљак » Sat Nov 05, 2016 4:17 pm[/url]":28h3lqyb]Није ми баш најјасније ово за провалију Рио, но добро. Мало ми се не свиђа твој искључујући став.

Neznam zasto se stice utisak da sam iskljuciv. Ne iskljucujem nista. Nisam JA taj koji bi neku stanicu iz sistema BG cvora iskljucio. Razmislite malo koju stanicu iskljucujemo i zasto.
Nisam protiv postojanja Prokopa ni protiv saobracaja ni putnika na njemu. Jedino sto sam za to da mu se odredi REALNA MJERA a ne da se pretjeruje i SAV putnicki saobracaj trpa tamo. A REALNA MJERA se odredjuje na osnovu niza tehnickih i infrastrukturnih karakteristika jedne stanice.

Jos jedna stvar. Kad je neka stanica zavrsena? Izgradjena. Sta treba uraditi na Prokopu pa da kazemo "evo zavrseno je". Stanice se nikad stvarno ne zavrsavaju. neke stanice izgradjene pre 150 godina i dan danas se dogradjuju, prosiruju i primaju nove vozove i putnike. Tako treba gledati i na Prokop.Prokop je u saobracaju od 1984! Danas je veci i ljepsi nego sto je ikad bio a bice prilike da postane i najveca i najljepsa stanica u Srbiji. Ali, ema potrebe da zurimo i na silu stvaramo nesto sto treba vremenom da evoluira. Ili mozda ima potrebe? :roll:

са друге стране одустајање од Прокопа значи бацање у ту провалију свих оних пара датих за онолику бетончугу, колосеке и скретнице, пратећу опрему и мобилијар станице као и за особље станице, и све пратеће трошкове постојања саме станице.

Sta je po tebi odustajanje od Prokopa? Je li odustajanje ako ne napravimo metro stanicu iduce godine na Prokopu ili je odustajanje ako ne dovedemo dve nove autobuske linije? Sta je to sto treba da izgradimo u narednih par godina pa da budemo zadovoljni i da kazemo "nije se odustalo".

Da li je bacen novac ako Prokop postane treca ili cetvrta stanica po prometu putnika u Beogradu? Ja mislim da nije i da nema razloga da se to smatra bacenim novcem ali bice bacen novac ako pretjeramo i izgradimo veliku stanicnu zgradu, mostove i tunele oko Prokopa a on i dalje ostane stanica broj 3 ili 4 po prometu putnika a stanice koje su sad po broju putnika ispred Prokopa nastave da propadaju zbog hronicnog neulaganja u odrzavanje.

Sve ima svoju mjeru, pa tako i koliko, gdje i u kom trenutku ulagati u infrastrukturu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414731#p414731:1kwyo3r3 je napisao(la):
mvbg1 » Sat Nov 05, 2016 5:15 pm[/url]":1kwyo3r3]Momci ajmo da Pančevački Most izbacimo jednom zauvek kao mogući terminus tj. dolazno-polaznu stanicu.

Nekad davno je planirano da postoji stanica kod hale Pionir i rasputnica prema Karaburmi pre izlaska iz tunela kod Pancevo Mosta. Tunelske cijevi su napravljene ali nikad nisu kolosjeci prema Karaburmi kao ni stanica kod hale Pionir. Da jesu, imalo bi smisla da terminus bude na Karaburmi.
 
@Nikola NS
Mislim da će biti Beovoz od Nove Pazove do Pančeva. Pre taj Beovoz nije mogao imati tako čest interval zbog tog jednog koloseka ka Pančevu i nedostatka EMV garnitura (vozova). Danas ako se neka remontuje ili kupi par komada EMV moguće je održavati tu dužu verziju železničke linije kroz Beograd, od Nove Pazove do Pančeva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414717#p414717:2stmrqtd je napisao(la):
RioBL » November 5th, 2016, 4:39 pm[/url]":2stmrqtd]

Te druge stanice nemaju dovoljne kapacitete za tako nešto , jer imaju po dva koloseka.

Za kakvo "nešto"? Da na njima staje svih 80 vozova svakog dana? Pa niko to ne kaže.
Nego da te pitam kao stručnjaka...Koliko kolosjeka ima stanica Tošin Bunar? Kako je moguće da u njoj staje BG voz na 10 ili 15 minuta i uz to staju i putnički vozovi za Novi Sad, Šid, Rumu a isto to nije moguće u stanici Vukov Spomenik? U čemu je razlika?
Jedno je kada voz koristi stanicu kao prolaznu , a sasvim drugo je to da Vukov Spomenik i Pančevački most budu početne stanice , na čemu uporno insistiraš. Barem sam ja stekao takav utisak.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414717#p414717:2stmrqtd je napisao(la):
RioBL » November 5th, 2016, 4:39 pm[/url]":2stmrqtd]
Kao drugo , od kada je to bolje i logičnije da stanovnici Senjaka , Mostara i Sajma , koji su tako blizu Prokopu , a nisu povezani autobusom , treba da muku muče i dalje sa Kneza Miloša i da idu čak do Vuka da bi uhvatili voz , samo zato što košta izgradnja saobraćajnice koja bi ih povezala sa Prokopom.

A koja je logika da stanovnici Terazija, Zvezdare, Vračara koji su tako blizu Vukovog spomenika muku muče da idu sa Kneza Miloša čak do Prokopa da bi uhvatili voz? Jel problem što njima ne treba ništa posebno da stignu do stanice Vukov Spomenik? Imaju i autobus, tramvaj, bicikle i dobre cipele. Netreba im novi most. Netrebaju nove saobraćajnice. Ne treba im nova trasa tramvaja. Ne treba im ni metro. Ja se pitam da li je tu problem što ništa ne treba graditi!?

Vidiš, daješ prednost stanovnicima slabo naseljenog dijela grada (Senjak i Mostar) i opravdavaš postojanje linija voza blizu njih a misliš da ne treba ni jedna linija u daleko gušće naseljenom dijelu Beograda. I onda još kažeš...

Moraš još dosta toga da naučiš i sagledaš raznorazne aspekte , da bi bio približno adekvatan sagovornik nama. Eto ti ideje za razmišljanje.

:kk:
Zamena teza ti odlično ide , koliko mogu da vidim. Ja ne dajem prednost nijednom naselju u odnosu na neko drugo , već dajem prednost povezivanju naselja u okolini železničke stanice sa tom železničkom stanicom , a ne nekom drugom , daljom. Shodno tome , dajem prednost za povezivanje Senjaka , Mostara , Sajma , Dedinja sa Prokopom jer su joj najbliži , a Terazije , Zvezdaru i Vračar sa Vukovim spomenikom zato što su toj stanici najbliži , a ne dajem prednost povezivanju Senjaka , Mostara , Sajma , Dedinja sa Vukovim spomenikom , samo zato što on spada u obodni deo centra grada , jer je dalja stanica. Isto tako dajem prednost povezivanju Terazija , Zvezdare i Vračara sa Vukovim spomenikom a ne sa Prokopom , jer je dalja stanica. Ali , isto tako dajem i prednost povezivanju svih naselja i sa Prokopom (to znači da recimo Vračar bude povezan i sa Vukovim Spomenikom i sa Prokopom) , gde god je to moguće i gde je opravdano , jer hteo ti to da prihvatiš ili ne i svidelo se to tebi ili ne , preuzima delimično ili u potpunosti ulogu GŽS.
 
Ma sta vam je ljudi, stanica Prokop je najbolje moguce resenje!!!!

Samo treba napraviti:
- Stanicnu zgradu
- Dodati 2 preostala koloseka sto fale
- izgraditi TPS Zemun
- Napraviti parking
- Napraviti pristupne saobracajnice od Bulevara kneza Aleksandra karadjordjevica
- Napraviti most preko Autoputa u produzetku Deligradske
- Napraviti pristupne saobracajnice od autoputa
- Dovesti tramvaj do Prokopa
- Dovesti metro do Prokopa

Sta kazes? Samo milijarda evra za sve to?
 
Vrh