Ozbiljno, na koju firmi si ovde mislio a da ima veze sa Prokopom?little lightning":3tohy9ho je napisao(la):Kakav problem ova država ima sa firmama pod stečajem?
Pa šta i ako profit od izgradnje bude manji? Postoji nešto što se na engleskom zove "spillover benefits", i što predstavlja dugoročnu korist za taj Savski Venac i ceo grad u celini. Ne treba zaboraviti da je odmah pored SA i železnička stanica, kao i zgrada glavne pošte, koje bi mogle da se pretvore u fenomenalne muzeje, što bi u sinergiji sa arhitektonski najlepšim delom grada (Karađorđeva, Gavrila Principa, Zagrebačka, Nemanjina, Zeleni Venac, Brankova), smanjenjem obima saobraćaja i smanjenjem zagađenja potpuno izmenilo sliku Beograda. Za trenutak zamislite (znam, teško je) Muzej Železnice u zgradi žel. stanice, nešto novo na prostoru BAS-a, neki muzej u zgradi pošte, kao i gomilu sređenih fasada i boutique hotela u Karađorđevoj. Ako dodate tome blizinu Sajma i NBG, koji je sada poslovni centar grada, onda je potencijal tog dela grada više nego jasan.shmeksi":2cdhkrwr je napisao(la):Ma nisam protiv izgradnje SA, već samo ukazujem na to da se taj profit od milijardu, ili 2,5 ili 5 ne može očekivati samo od izgradnje desne obale, a čak i sa izgradnjom leve obale sumnjam da bi profit prebacio milijardu evra.
Beogradčvor?Lignjoslav":y5dc2f1s je napisao(la):Ozbiljno, na koju firmi si ovde mislio a da ima veze sa Prokopom?little lightning":y5dc2f1s je napisao(la):Kakav problem ova država ima sa firmama pod stečajem?
Udji dublje u priču pa ćeš shvatiti da izgradnja Prokopa nije u problemu zbog neke firme već zbog države.little lightning":3ee1ylru je napisao(la):Beogradčvor?Lignjoslav":3ee1ylru je napisao(la):Ozbiljno, na koju firmi si ovde mislio a da ima veze sa Prokopom?little lightning":3ee1ylru je napisao(la):Kakav problem ova država ima sa firmama pod stečajem?
CIP?
Energoprojekt?
Energoprojekt verovatno nije krivac.
Ali ovo mi izgleda kao stečaj ili tako nešto. Šta znam...
Doduše, nisam dublje ulazio u priču o tome.
Била је нека емисија на телевизији у којој су причали на једном градилишту у Русији са шефовима и радницима (наша фирма, наши радници)...Сви имају само речи хвале јер им посао Руси набацују буквално ,,преко везе", тако да никад нису без посла...градилиште за градилиштем...Све иде по кратком поступку, што се налажења извођача тиче и изаберу њих...jovanovm":h0u7k9zm je napisao(la):Što se Energoprojekta tiče, upoznao sam par ljudi koji rade na njihovim projektima u Rusiji (Sibir), tamo grade masivne fabrike. Ne znam kako im ide na drugim poljima, ali koliko čujem od ovih likova, stvari idu prilično dobro sa Rujama, posebno jer im nameštaju poslove zbog ovog novoizbugarenog rusko-srpskog prijateljstva (believe it or not)...
Btw, to mi nikad nije palo napamet vidis...ne za Rakovicu nego za NBG. Ako je aerodrom u Surcinu, sto ne moze glavna zeleznicka da bude na NBG? Nego, sta onda sa Prokopom? I ko je uopste odlucio da je potrebna stanica bas na tom mestu?Матеја Бељан":1ce6dw48 je napisao(la):Ja sam za NBG, ali sta cemo sada sa onolikim ulozenim nobcem u Prokop:S NBG je extra, taman dovoljno velika za Beograd. I Rakovica za juznu prugu... Medjunarodni vozovi i oni za Srem i Backu na NBG, Vozovi za Nis, Prijepolje, Zajecar u Rakovicu, a odatle ima tramvaj, Beovoz, autobus...
Као и великог проблема процента.ACR":1w8e37sm je napisao(la):Ono što mislim da koči Prokop je varijanta principa prebacivanja odgovornosti - A kaže da je odgovoran B, B da je C, C da je A.
A to je izvor velikog procenta problema u našoj zemlji danas.
Потписујем.jovanovm":1w8e37sm je napisao(la):Mislim da se više čeka da se neko pripremi za napad na zemljište SA, pa da se onda krene u priču sa Prokopom... Ali prvo mora da se završi dunavska priča... :bash: